Gesmolten ijs met een pepersmaakje, dat is dan peperdrank?quote:
Ziet er lekker uitquote:
OMBquote:Op maandag 23 mei 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Daar was ik vanmorgen nog
Komt wel dichtbij enzulks
Zijn dat ijshockeytermen?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
OMB![]()
![]()
Sterkte man. Heb je al wel een ontsmetting gehad? En een goede pillenkuur?
Nee, soa en andere gevaarlijke ziekte termenquote:
Vodka er over en je hebt iets heel andersquote:Op maandag 23 mei 2022 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gesmolten ijs met een pepersmaakje, dat is dan peperdrank?
Ik was bij de ijshockey, geloof niet dat ik dat daar opgelopen hebquote:Op maandag 23 mei 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, soa en andere gevaarlijke ziekte termen
Uh huh, ik help het je hopenquote:Op maandag 23 mei 2022 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was bij de ijshockey, geloof niet dat ik dat daar opgelopen heb
Zijn ze nu wel weer een stukje veiliger dan ze waren?quote:
Niet extra beschermd tegen gevaarlijke ziektes neequote:Op maandag 23 mei 2022 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ze nu wel weer een stukje veiliger dan ze waren?
Sinds een paar maanden is het hier in de buurt betaald parkeren .. en dat zag ik op de parkeerplaats bij het winkelcentrum.. veel meer vrije plekken.. liep ik vorige week terug naar huis en vond het weer behoorlijk volstaan.. Ik dacht daar moet de parkeerwacht eens ff checken.. vlakbij mn huis komt er een auto van de parkeerbeheer aanrijden ..quote:Op maandag 23 mei 2022 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Soms is iemand goed bekeuren best moeilijk
https://www.ad.nl/auto/ei(...)-iets-niet~a2bd2ac1/
Heb het al vaker gezien ja, komt geen mens meer aan te passen.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden is het hier in de buurt betaald parkeren .. en dat zag ik op de parkeerplaats bij het winkelcentrum.. veel meer vrije plekken.. liep ik vorige week terug naar huis en vond het weer behoorlijk volstaan.. Ik dacht daar moet de parkeerwacht eens ff checken.. vlakbij mn huis komt er een auto van de parkeerbeheer aanrijden ..Maar ik wist niet wat ik zag... zat een hele installaties (ala Google SV) op het dak.. en ja hij reed gewoon langs alle parkeerplaatsen om te scannen en klaar ...
Je wordt er niet meer op straat op aangesproken,..quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezien ja, komt geen mens meer aan te passen.
Je privacy is ook meteen een stukje minder geworden weer.
Dat niet nee. Maar je nummerbord wordt nu wel x keer geautomatiseerd verwerkt met locatiegegevens.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt er niet meer op straat op aangesproken,..
Ja wat zal ik er van zeggen.. Als ik voor YabYum aan de keizersgracht sta wil dat niet zeggen dat ik daar binnen zitquote:Op maandag 23 mei 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet nee. Maar je nummerbord wordt nu wel x keer geautomatiseerd verwerkt met locatiegegevens.
Klopt, maar ja, volgens de camera was in ieder geval je auto daar wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er van zeggen.. Als ik voor YabYum aan de keizersgracht sta wil dat niet zeggen dat ik daar binnen zit
Ik heb helemaal geen auto meer..quote:Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, maar ja, volgens de camera was in ieder geval je auto daar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |