Dat is waar, maar van films en ook deze rechtszaak krijg ik het idee dat het daar nogal een big deal is als je "vreemdgaat" terwijl je op papier nog getrouwd bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit klopt. Maar de dag erna vroeg ze de scheiding aan en enkele dagen daarna het contactverbod.
Dus het is niet zo of ze halverwege die relatie met Franco in de lift stond.
Dat weet ik niet. Depp is toch aantoonbaar grote rollen kwijtgeraakt. Dus ik denk niet dat zijn team zelf om een dollar vraagt, ik zie het wel gebeuren dat de jury tot zo'n besluit komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:02 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat de jury meer op de hand van Johnny zal zijn, Amber kan mijn inziens wel fluiten naar het geld
Als er al geld moet worden betaald, dan gaat dat van Amber naar Johnny of dat 1 dollar of 7 miljoen gaat zijn laat ik even in het midden
Ik denk ook dat het slotpleidooi van kamp Depp zal zijn dat ze een symbolische dollar vragen omdat het voor hun niet om het geld gaat.
Het was iig een zeer goede zet van ze om te eisen dat deze zaak publiek werd
Iemand nog een shirtje kopen:
https://bedspreed.com/campaign/the-flappy-fish-market-t-shirt
Las net dat Johnny haar vaker betichtte van het hebben van een affaire met James, ze blijken eerder samen in een film gespeeld te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit klopt. Maar de dag erna vroeg ze de scheiding aan en enkele dagen daarna het contactverbod.
Dus het is niet zo of ze halverwege die relatie met Franco in de lift stond.
Objection!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:31 schreef -Spring het volgende:
Ik krijg plaatsvervangend een gierende hartklep van die ondervragingen. Hartstikke goed hoor, van Depps advocate, maar ik zou al lang zijn gaan huilen als ik op Ambers plek had gezeten.
Gedragsexpertsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke experts? En met de schouders naar de advocaten? Welke kant is dat op,? De voorkant van de schouders?
Misschien... ik vermoed dat wij echter geen ruk kunnen weten waarvan de jury tot nu toe wel of niet onder de indruk is. Ze kijken vermoedelijk niet terug om zich niet te laten beïnvloeden. Zo hebben ze misschien ook niet gezien dat Depp zijn hoofd in zijn handen deed toen er (ook voor hem) pijnlijke geluidsfragmenten werden afgespeeld.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Gedragsexperts
En ja, ze zitten dus eigenlijk gericht naar de advocaten, maar draaien hun hoofd richting Amber. In de andere gevallen zitten ze gericht naar de persoon in de getuigenbank en draaien ze hun hoofd richting de advocaten. Dat is overigens gebaseerd op verklaringen van mensen die daadwerkelijk in de rechtzaal aanwezig waren en de jury dus ook daadwerkelijk hebben gezien.
De jury lijkt weinig onder de indruk van de sprookjes van Amber, noch van diens advocaten, noch van diens getuigen (die - laten we eerlijk zijn - toch vooral karikaturen lijken te zijn)
Als het aan Heard had gelegen, dan liep deze zaak helemaal niet. Zij zat helemaal niet op weer een rechtszaak te wachten. Ze had de zaken in de VS (contactverbod) en het VK (The Sun) al 'gewonnen' (bij de laatste was zij slechts getuige, maar Depp kon niet aantonen dat de term 'wife-beater' onjuist was).quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:20 schreef pmponer het volgende:
Snap ik maar ik denk dat de Win belangrijker is dan geld voor Depp
Voor Heard ligt dat wel een stukje anders
Waarom dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:19 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat die Heard wint, dat zou episch grappig zijn
Feitelijk vind ik nauwelijks iets grappig aan deze zaak. Domestic violence is een hel.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:19 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat die Heard wint, dat zou episch grappig zijn
Omdat het voor zo veel mensen op dat verschrikkelijke twitter zo belangrijk is geworden.quote:
Zij zien alleen deze zaak.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Omdat het voor zo veel mensen op dat verschrikkelijke twitter zo belangrijk is geworden.
Door Heard?quote:
Door Heard, maar ze zal vast bewijzen hebben van de talloze dreigementen…quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Door Heard?
Of door fans van Depp, die haar ermee bedreigden?
Want dat was, als ik het mij goed herinner, Heards verhaal.
Volgens mij had Heard het over de gevolgen en effecten voor/bij haar van deze rechtszaak, en dat ze werd bedreigd.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Door Heard, maar ze zal vast bewijzen hebben van de talloze dreigementen…
Ik las ook dat ze in de UK-trial heeft gezegd dat Johnny had gedreigd haar hond in de magnetron te stoppen.quote:
Depp is dan ook degene die WEL flink heeft verloren aan inkomsten vanwege de beschuldigingen van Heard. Zijn verloren rollen in Pirates en Fantastic Beasts hebben hem naar schatting al 60M gekost, dus hij is nog vrij schappelijk richting Heard.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 10:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als het aan Heard had gelegen, dan liep deze zaak helemaal niet. Zij zat helemaal niet op weer een rechtszaak te wachten. Ze had de zaken in de VS (contactverbod) en het VK (The Sun) al 'gewonnen' (bij de laatste was zij slechts getuige, maar Depp kon niet aantonen dat de term 'wife-beater' onjuist was).
Aan deze zaken heeft Heard trouwens, rechtstreeks, geen geld verdiend.
Depp heeft de huidge zaak aangespannen. Plus de 50 miljoen schadevergoeding.
Heard is er daarna (vermoedelijk flink chagrijnig) overheen gewalst met het dubbele bedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |