Die opmerkingen kunnen wel iets minder akelig dan, wat mij betreft.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die lullige opmerkingen hoeven van mij ook niet. Maar het begon met gezeik in zijn richting, continu, niet aflatend, dagelijks en zonder directe aanleiding. En daar is hij idd op gaan reageren met lullige opmerkingen.
En niet andersom.
ja nee op dit moment nietquote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vol met goudgele pretcilinders onniedan
Fles in de KSC na vandaag.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga iedereen blokkeren die er na deze post nog over doorgaat
Ik heb iig al gegetenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben we het al gehad over wat we gaan eten vanavond? Of gaan we alweer snacken?
waar is de eigen verantwoordelijkheid in deze? Hoor de hele tijd nu al ja maar US doet dit.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar moet iedereen er dan rekening mee gaan houden dat US niet tegen kritiek kan? Hij kan toch ook gewoon aangeven dat-ie gekwetst wordt als je zijn verhalen als onzin afdoet? In plaats daarvan maakt-ie echt ontzettend nare opmerkingen. Als het over en weer gaat, kan het ook wel iets luchtiger.
FranticDJ in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #510 Voedsel is uw medicijnquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben we het al gehad over wat we gaan eten vanavond? Of gaan we alweer snacken?
Ik ben gewoon overgestapt op posts die TE ver gaan rapporteren.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
En je ziet ook dat CherryLips lullige opmerkingen maakt? Of Liesje? Of IJsdraakje? Die krijgen namelijk redelijk vaak nogal zuigende opmerkingen te lezen.
Had zelf laatst bier dat over de datum was. Was me 10 jaar geleden niet overkomen.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nee op dit moment niet
heb alleen speciaalbier koud staan ooken ik drink zelf nauwelijks bier..
Ik ben nog niet zeker.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog 30 dagen en dan begint het daglicht weer te kortenquote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Of je stopt met onzin praten.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
Denk als je constant maar blijft herhalen dat US onzin lult dat je opmerkingen terug kan gaan verwachten.
quote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
FranticDJ in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #510 Voedsel is uw medicijn
Heb het allang opquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nou, los heeft mij anders ook een hele tijd behoorlijk zitten steken. En die dopfles ook. Hoorde je ook niemand over. Want toen zaten “jullie” ook lekker mee te lachen. Wat ik ook zei. Maar leuk vond ik het niet. Heb dat in dm geprobeerd op te lossen. Maar uiteindelijk werkt negeren het beste. (Als de boodschap niet over komt )quote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die onzinverhalen zijn bij mij het probleem niet eens, het zijn echt de smerige kutopmerkingen steeds. Los kan ook lullig doen bijvoorbeeld maar gewoon recht voor z'n raap. US verpakt een compliment in een drol.
mja na 2-3 bier heb ik gewoon genoeg, dan zit ik 'vol'. En vind de smaak ook niet heel denderend.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had zelf laatst bier dat over de datum was. Was me 10 jaar geleden niet overkomen.
Te laat.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:18 schreef Ama het volgende:
JIJ NIET MAAR US HE.
Voor je het verkeerd opvat.
Ik zeg nergens dat ik volledig onschuldig ben maar dat een halve SC iemand blokkeert is vast niet omdat hij zo'n geweldig leuk persoon is.quote:
O god dop. En MCH. Ook zulke draken en die kregen volgens mij ook een ban voor het gezuig. Hele SC's gingen eraan ten onder.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, los heeft mij anders ook een hele tijd behoorlijk zitten steken. En die dopfles ook. Hoorde je ook niemand over. Want toen zaten “jullie” ook lekker mee te lachen. Wat ik ook zei. Maar leuk vond ik het niet. Heb dat in dm geprobeerd op te lossen. Maar uiteindelijk werkt negeren het beste. (Als de boodschap niet over komt )
Ik had gisteren al een deel gehaald en ook toen ik naar huis fietste van werk. Op werk geen gelegenheid gehad/genomen om te Fokken al was deze discussie toen nog niet aan de gangquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen maar deze SC leidde me af.
Maar hij mag toch zelf weten of hij verhalen gaat verzinnen of niet? En wellicht zijn ze wel echt of een deel daarvan. Wat maakt dat eigenlijk uit?quote:
Volgens mij ook omdat hij een halve stalker was. Hield ook alles van mij in de gaten op FOK!.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god dop. En MCH. Ook zulke draken en die kregen volgens mij ook een ban voor het gezuig. Hele SC's gingen eraan ten onder.
* Fogel zegt niksquote:Op maandag 23 mei 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja tegen jou zegt ie niks.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef Karzai het volgende:
Ik vind deze discussie al veelste veel eer voor US, neem het allemaal niet zo serieus wat hij zegt
ik gun hem eer. Maar mensen nemen hem wel te serieus ja. En de ander wast zich in onschuldquote:Op maandag 23 mei 2022 18:19 schreef Karzai het volgende:
Ik vind deze discussie al veelste veel eer voor US, neem het allemaal niet zo serieus wat hij zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |