Mja, dat.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zwarte keuken en donkere vloer maakt het wel een somber hok.
en de grijze doos van buitenkant helpt ook neit mee.
Ja k heb echt 8 of 10 soorten in de kast liggen nu, lijkt me wel even voldoende hoor.quote:
Wat lelijk ook!quote:Op maandag 23 mei 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een troosteloze boel zeg.
https://www.funda.nl/koop/anna-paulowna/huis-42772113-saffier-52/
Ik wil het allemaal niet weten.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat lelijk ook!
En hoezo die gele rand bij de afzuigkap?
Om aan te tonen dat het kleurenfoto's zijn en niet zwart-witquote:Op maandag 23 mei 2022 15:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat lelijk ook!
En hoezo die gele rand bij de afzuigkap?
Godfather, of Scarface doet het ook altijd goed bij bepaalde doelgroepenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat.
Kwam ook nog een "mooi" vrijgezellenpand tegen inclusief Godfather aan de muur.
Ik heb liever een jonge Marlon Brando.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, natuurlijk hang je dat op.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-van-den-banlaan-24/
nou, ja, er zijn ergere dingen om aan de muur te hangenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ja, er zijn ergere dingen om aan de muur te hangen
Ja en wat moet ik met twee liter van dat spul, doe ik een eeuwigheid meequote:Op maandag 23 mei 2022 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Belachelijk he dat verschil. Ja oke met 1+1 is het wel te doen maar ik kijk naar de prijs buiten aanbiedingen om.
quote:Op maandag 23 mei 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ja, er zijn ergere dingen om aan de muur te hangen
hangt hij aan jouw muur?quote:
Hoezo is iedereen de hele tijd vrij.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Nederland staat weer eens voor lul@:haags
daar zie je hem toch nietquote:
Prachtig huis zegquote:Op maandag 23 mei 2022 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
En niemand wil meer werken schijnbaar.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:19 schreef CherryLips het volgende:
'Weeeh Nederland ligt plat want iedereen is zieeek.'
Nee iedereen staat op Schiphol in de rij.
Alleen de aankleding veranderen kost weer klauwen vol geld.quote:
Dit is echt om je kapot voor te schamen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Nederland staat weer eens voor lul@:haags
ik ga wel met de auto op vakantie.quote:
als je een miljoen voor een huis neer kunt leggen dan mag dat de pret ook niet drukkenquote:Op maandag 23 mei 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen de aankleding veranderen kost weer klauwen vol geld.
Ik ga met de boot. Daar komt sowieso slechts op af wat erop past.quote:
Ik ga met de trein denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is echt om je kapot voor te schamen hoor.
Ik houd mijn hart vast. Ik vertrek in juli op een zaterdag. Wel vroeg in de ochtend.
Ik ga met de auto op vakantiequote:Op maandag 23 mei 2022 15:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is echt om je kapot voor te schamen hoor.
Ik houd mijn hart vast. Ik vertrek in juli op een zaterdag. Wel vroeg in de ochtend.
quote:
Het woord van 2022 is personeelstekort. Dus daar wordt alles tegenwoordig op gegooid.quote:
Zin in!quote:Op maandag 23 mei 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke files overal, stakingen in Frankrijk, overstromingen in Duitsland.
Het kwam de afgelopen twee jaar niet door corona dat alles plat lagquote:Op maandag 23 mei 2022 15:24 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Het woord van 2022 is personeelstekort. Dus daar wordt alles tegenwoordig op gegooid.
Iets gaat niet door.
Ja waarom niet?
Personeelstekort.
Ja en veel bedrijven hebben die tijd gebruikt om wat personeel weg te bezuinigen. En nu janken dat ze hun roosters niet meer dicht krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kwam de afgelopen twee jaar niet door corona dat alles plat lag
Lijkt me wel toch.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga pas eind september, hopelijk hebben ze het dan een beetje opgelost. Al vlieg ik vanaf Brussel en hoef ik alleen over te stappen op Schiphol
nou, dan maar thuis vakantie houden.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dikke files overal, stakingen in Frankrijk, overstromingen in Duitsland.
Ik vlieg ook met KLM, maar dat is gewoon een lijnvluchtquote:Op maandag 23 mei 2022 15:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch.
Ik vlieg ook nog eens met een maatschappij welke onlangs heeft aangegeven flink in vakantievluchten te gaan schrappen. Seriously_!
Geen water, geen gas, overal kinderen.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, dan maar thuis vakantie houden.
lekker goedkoop
Balkonia.quote:Op maandag 23 mei 2022 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, dan maar thuis vakantie houden.
lekker goedkoop
Je gaat naar een camping?quote:Op maandag 23 mei 2022 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen water, geen gas, overal kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |