quote:Op maandag 23 mei 2022 19:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ben niet gaan zwemmen hoor![]()
gister wel
Dat gebeurde hier aan het eind vd middag toen ik naar huis moest.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
komt hier ook ineens met bakken uit de lucht vallen
met je nas onder de arm?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gebeurde hier aan het eind vd middag toen ik naar huis moest.
Muis is wel nog zeik nat geworden toen ze naar huis kwam, ze moest met het OV omdat ik met de auto wasquote:Op maandag 23 mei 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een badeendje die smelten nietquote:Op maandag 23 mei 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
kwam ze een knapper konijn tegen in het OV?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis is wel nog zeik nat geworden toen ze naar huis kwam, ze moest met het OV omdat ik met de auto was
Die heb ik nog niet ontvangen.quote:
Dat is onmogelijkquote:Op maandag 23 mei 2022 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kwam ze een knapper konijn tegen in het OV?
Ze was op weg naar huis natuurlijk aan mij denkenquote:
Hoop je.....quote:Op maandag 23 mei 2022 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze was op weg naar huis natuurlijk aan mij denken
Hopen doe ik op de porseleinen troonquote:
Ja.quote:
konijnen keutels zijn geen hopen hoor.. dat zijn kokindjesquote:Op maandag 23 mei 2022 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopen doe ik op de porseleinen troon
Vanmiddag heerlijk weer gehadquote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
konijnen keutels zijn geen hopen hoor.. dat zijn kokindjes
dat zijn meer geitenkeutelsquote:Op maandag 23 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
konijnen keutels zijn geen hopen hoor.. dat zijn kokindjes
Waarom eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2022 20:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja konijnen leggen twee smaken kak en eten de ene soort op
niet onder de vleugel van moederkloek?quote:Op maandag 23 mei 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
* Schakeltopia kruipt weer onder zijn steen
Terwijl @Superbadeendje vleugeltjes heeft??quote:Op maandag 23 mei 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
* Schakeltopia kruipt weer onder zijn steen
Oh dat heb ik met geen een chip soortquote:
is volquote:Op maandag 23 mei 2022 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Terwijl @:Superbadeendje vleugeltjes heeft??
Die zijn....quote:
Zo'n zak gaat wel in 1x op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |