abonnement Unibet Coolblue
pi_204887847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 19:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Yvonne beweert nu dat ze een ander filmpje heeft gekregen dan BNR zelf laat zien, _O-

Ze gaat er nu werk van maken.
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ziet iemand (veel) verschil tussen die filmpjes. De filmpjes die zij heeft ontvangen en de filmpjes die BNR zelf naar buien heeft gebracht? Benieuwd
pi_204887850
-nee-
pi_204887876
Het blijft een schimmige wereld vind ik, online kan je zo makkelijk dingen roepen.

Het kan ook veel verder gaan, ook Yvonne Coldeweijer en Talitha Muusse kunnen dit samen bekokstoofd hebben en nu samen geld verdienen doordat dit verhaal mooi in de aandacht blijft of bijvoorbeeld BNR in een kwaad daglicht zetten, waar het nu weer op lijkt.
pi_204887921
JET FUEL CANT MELT STEEL BEAMS
-nee-
  Moderator zaterdag 28 mei 2022 @ 11:50:25 #255
382129 crew  Donna
pi_204888049
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 11:24 schreef Janine12345 het volgende:

[..]
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ziet iemand (veel) verschil tussen die filmpjes. De filmpjes die zij heeft ontvangen en de filmpjes die BNR zelf naar buien heeft gebracht? Benieuwd
BNR toonde toch alleen de laatste secondes waarin ze in haar tas rommelt? Yvonne kreeg de volledige video waarin 'gesnoven' werd.
pi_204888187
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 11:50 schreef Donna het volgende:

[..]
BNR toonde toch alleen de laatste secondes waarin ze in haar tas rommelt? Yvonne kreeg de volledige video waarin 'gesnoven' werd.
1/5 deel van het totale filmpje werd maar getoond en 5 dagen lang viel dat NIEMAND op.
Ook Yvonne niet.

Ten minste dAT WILLeN ZE dat wE GeLoVEN
  zaterdag 28 mei 2022 @ 12:26:30 #257
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_204888322
zemoeten zo'n nepfilmpje over die juicedoos maken.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 mei 2022 @ 12:03:23 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_204921508
Normaal gesproken neemt Yvonne Coldeweijer het leven van andere BN’ers onder de loep, maar deze week staat ze zelf in de schijnwerpers. De roddelkoningin van Nederland doet in Beau Monde een boekje open over drank, juice en haar liefdesleven.

De 35-jarige Brabo vertelt in het interview onder andere over de reden dat ze begonnen is met het roddelen over andere BN’ers. Naar eigen zeggen hangt dat nauw samen met haar Australische ex, die een dubbelleven leidde en naast Yvonnen nog zeven andere vriendinnen had. “Het heeft mij wel zodanig getriggerd dat ik een poosje niet meer wist wat wel en niet waar is. Je deelt een heel leven met een persoon van wie je zielsveel houdt en als je dan hoort dat hij een dubbelleven leidt, raak je in shock. Je komt erachter dat je hele leven anders is dan je dacht en dat doet extreem veel pijn. Misschien is dat wel de reden dat ik mensen die dit soort gedrag vertonen, wil exposen.”

Overigens is Yvonne ondertussen wel hersteld van het leed van haar ex en gaat ze regelmatig naar de kroeg om het single-leven te vieren. (“Ik vind het heerlijk om af en toe lam te worden aan de bar.”) In het weekend gaat haar juicekanaal op pauze en gaat ze aan de wodka. Daar komt af en toe ook een vette hap bij kijken: “In het weekend eet ik denk ik wel drie keer Febo of McDonald’s. Ook om alle alcohol op te zuigen.”

Peter R. de Vries
In het interview vertelt ze ook iets opvallends over Peter R. de Vries. Volgens Yvonne deugt zijn weduwe Tahmina namelijk niet helemaal. Daar lag een groot verhaal voor klaar, maar dat is nooit gepubliceerd. “Omdat dit door de dood van Peter gevoelig lag, besprak ik het met mijn omgeving en die zei dat het niet de juiste timing was. Daar ben ik het mee eens, maar ik sta er zeker voor open om het ooit naar buiten te brengen. Het is een belachelijk verhaal.”

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204921522
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 12:03 schreef tong80 het volgende:
Normaal gesproken neemt Yvonne Coldeweijer het leven van andere BN’ers onder de loep, maar deze week staat ze zelf in de schijnwerpers. De roddelkoningin van Nederland doet in Beau Monde een boekje open over drank, juice en haar liefdesleven.

De 35-jarige Brabo vertelt in het interview onder andere over de reden dat ze begonnen is met het roddelen over andere BN’ers. Naar eigen zeggen hangt dat nauw samen met haar Australische ex, die een dubbelleven leidde en naast Yvonnen nog zeven andere vriendinnen had. “Het heeft mij wel zodanig getriggerd dat ik een poosje niet meer wist wat wel en niet waar is. Je deelt een heel leven met een persoon van wie je zielsveel houdt en als je dan hoort dat hij een dubbelleven leidt, raak je in shock. Je komt erachter dat je hele leven anders is dan je dacht en dat doet extreem veel pijn. Misschien is dat wel de reden dat ik mensen die dit soort gedrag vertonen, wil exposen.”

Overigens is Yvonne ondertussen wel hersteld van het leed van haar ex en gaat ze regelmatig naar de kroeg om het single-leven te vieren. (“Ik vind het heerlijk om af en toe lam te worden aan de bar.”) In het weekend gaat haar juicekanaal op pauze en gaat ze aan de wodka. Daar komt af en toe ook een vette hap bij kijken: “In het weekend eet ik denk ik wel drie keer Febo of McDonald’s. Ook om alle alcohol op te zuigen.”

Peter R. de Vries
In het interview vertelt ze ook iets opvallends over Peter R. de Vries. Volgens Yvonne deugt zijn weduwe Tahmina namelijk niet helemaal. Daar lag een groot verhaal voor klaar, maar dat is nooit gepubliceerd. “Omdat dit door de dood van Peter gevoelig lag, besprak ik het met mijn omgeving en die zei dat het niet de juiste timing was. Daar ben ik het mee eens, maar ik sta er zeker voor open om het ooit naar buiten te brengen. Het is een belachelijk verhaal.”

:T
Oh, leuk, een weduwe in blessuretijd erbij naaien, ik zit al klaar _O_
-nee-
  dinsdag 31 mei 2022 @ 13:26:25 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204922198
Mooie ode aan Yvonne gisteren in 'Even tot hier' door Meau.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_204922222
---

[ Bericht 100% gewijzigd door Cynix ® op 02-06-2022 09:46:38 (Nee, dit doen we dus niet) ]
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_204925753
Voor degenen die overwegen lid te worden van het spionnenleger ivm juice over Lil,
bestel liever een pizza



Spoiler: Achter helemaal niks

Lil gaat uit in Amsterdam en daarbij zijn op verschillende avonden verschillende vrouwen aanwezig, zo wordt beweerd. Shocking!
En verder wordt er dieper ingegaan op kenmerken en symptomen van de narcistische persoonlijkheidsstoornis.

[ Bericht 72% gewijzigd door JourneyBlue op 31-05-2022 20:25:49 ]
  dinsdag 31 mei 2022 @ 20:14:58 #263
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204925782
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:12 schreef JourneyBlue het volgende:
Voor degenen die overwegen lid te worden van het spionnenleger ivm juice over Lil,
bestel liever een pizza
Eens, het is het geld echt niet waard.
  dinsdag 31 mei 2022 @ 20:22:09 #264
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204925887
twitter
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:12 schreef JourneyBlue het volgende:
Voor degenen die overwegen lid te worden van het spionnenleger ivm juice over Lil,
bestel liever een pizza
pi_204926026
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 20:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
[..]

41 mensen die nu redelijk teleurgesteld in een app-groep zitten :)

Shayna, de ex van Quincy Kluivert en van Maxim Froger en vorig jaar al gespot met Lil
  dinsdag 31 mei 2022 @ 20:53:21 #266
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204926232
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 15:49 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Voor mijn part doet vader Abraham het
Nee joh Yv, het vod, brengt zichzelf zodanig in de problemen dat ze, zelfs door de nu nog naïefjes, voledig uitgekotst gaat worden.
Binnen het jaar, mark my worst!@

love & heet
  donderdag 2 juni 2022 @ 11:32:25 #267
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204940994
Voor de enkeling die misschien nog Blendle heeft: Hier staat een groot interview met Yvonne (ook te vinden in de nieuwste Beau Monde). --> https://blendle.com/i/bea(...)20220601-3fe66012eff

Een citaat:
quote:
WAAR KOMT HET VANDAAN DAT JIJ JE ZO GRAAG MET ANDERE LEVENS WILT BEMOEIEN? "Niemand gaat dit geloven, maar dat is oprecht uit bezorgdheid."
Nog een:
quote:
"Vriendinnen van me zijn gek op de Harbour Club of Izakaya en soms vind ik het leuk om met ze mee te gaan en me mooi aan te kleden. Toch ga ik liever naar een bruin café bij mij om de hoek. Lekker op mijn sneakers maar wel met mijn Louis Vuitton-tas. Ja, ik heb wel een ding met tassen maar vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. In totaal heb ik er vier, waaronder een van Chanel.
Tassen van Chanel of Louis Vuitton zijn best duur, Yvonne. :+
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 2 juni 2022 @ 11:41:52 #268
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204941089
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Voor de enkeling die misschien nog Blendle heeft: Hier staat een groot interview met Yvonne (ook te vinden in de nieuwste Beau Monde). --> https://blendle.com/i/bea(...)20220601-3fe66012eff

Een citaat:
[..]
Nog een:
[..]
Tassen van Chanel of Louis Vuitton zijn best duur, Yvonne. :+
Is niet te lezen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204941114
Ik zag wat foto’s op haar Insta. Wat weet Beau Monde haar oud en lelijk op de foto te zetten. (Al is niet iedereen fotogeniek uiteraard.)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 2 juni 2022 @ 11:45:12 #270
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204941117
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:41 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Is niet te lezen
Dat zei ik ook, 'voor de enkeling die misschien nog Blendle heeft'.

En anders moet je maar even naar de Primera oid.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag wat foto's op haar Insta. Wat weet Beau Monde haar oud en lelijk op de foto te zetten. (Al is niet iedereen fotogeniek uiteraard.)
En dan heeft ze volgens dat interview nog best wat correcties gehad ook.

quote:
"Ik heb wel wat dingen aan mijn gezicht laten doen, zoals een ooglidcorrectie. Jaren geleden heb ik fillers in mijn lip laten spuiten en af en toe doe ik botox. Baby-botox, zoals je ziet."
pi_204941244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Voor de enkeling die misschien nog Blendle heeft: Hier staat een groot interview met Yvonne (ook te vinden in de nieuwste Beau Monde). --> https://blendle.com/i/bea(...)20220601-3fe66012eff

Een citaat:
[..]
Nog een:
[..]
Tassen van Chanel of Louis Vuitton zijn best duur, Yvonne. :+
Yvonne is het type die ze op de markt koopt of via Barbie haar instagram, denk ik :P
-nee-
pi_204941278
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Voor de enkeling die misschien nog Blendle heeft: Hier staat een groot interview met Yvonne (ook te vinden in de nieuwste Beau Monde). --> https://blendle.com/i/bea(...)20220601-3fe66012eff

Een citaat:
[..]
Nog een:
[..]
Tassen van Chanel of Louis Vuitton zijn best duur, Yvonne. :+
Gelukkig heeft ze er maar vier.

Chanel
Dior
Louis Vuitton
Balenciaga

En een Rolex. Dan kun je vredig sterven?
pi_204941433
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie ode aan Yvonne gisteren in 'Even tot hier' door Meau.
Dit is zo goed weer he, ook dat jankfilter eroverheen _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 2 juni 2022 @ 12:33:06 #274
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204941475
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie ode aan Yvonne gisteren in 'Even tot hier' door Meau.
Dit is echt briljant
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204969598


De spionnen deserteren massaal...
  zondag 5 juni 2022 @ 16:20:51 #276
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204969622
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 16:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

De spionnen deserteren massaal...
Komt omdat ze bijna niks meer post en wat ze post niet interessant is.
  Moderator zondag 5 juni 2022 @ 16:59:37 #277
184769 crew  Deisyy
pi_204969912
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 16:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Komt omdat ze bijna niks meer post en wat ze post niet interessant is.
Ondertussen heeft ze toch haar spaarrekening kunnen spekken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 5 juni 2022 @ 17:34:58 #278
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204970177
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 16:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ondertussen heeft ze toch haar spaarrekening kunnen spekken.
Tieten benne ook gespekt van dat bloedgeld :{w
love & heet
pi_204981346
https://www.tijdschrift.nl/artikelen/yvonne

quote:
Samantha Steenwijk klaagde haar aan, Danny de Munk zegt dat ze liegt, Anna Nooshin kan haar bloed wel drinken… Yvonne Coldeweijer (35) groeide razendsnel uit tot controversiële roddelkoningin. “Mensen denken dat ik een keiharde bitch ben, maar ik doe dit oprecht uit bezorgdheid.”

'BN'ERS RENNEN WEG ALS ZE ME ZIEN'
Wie van sensatie en roddels houdt, kan zijn geluk niet op met alle juice-kanalen. Online worden we overspoeld met de meest sappige nieuwtjes. En dankzij haar 465.000 volgers op Instagram en 186.000 abonnees op haar YouTube-kanaal ‘Life of Yvonne’ is Yvonne Coldeweijer (35) inmiddels uitgegroeid tot dé koningin der juice. De voormalige presentatrice/zangeres (legendarisch als ‘Keet!’) gooit zonder hoor- en wederhoor noch schuldgevoel de meest heftige geruchten over BN’ers online (wat nog wel eens kan leiden tot een rechtszaak, zoals onlangs met Samantha Steenwijk). En hoewel ze er af en toe flink naast zit, haalt ze vooral de ene na de andere grote scoop binnen. Vaak gaat het om flinke schandalen waarbij een zonde als vreemdgaan in het spel is, want als Yvonne ergens niet tegen kan, zijn het mensen die liegen.

HOE KWAM JE OP HET IDEE OM JUICY VIDEO’S TE GAAN OPNEMEN? “Zeven jaar geleden was ik al actief als vlogger en groeide mijn account naar 150K abonnees. Maar na een poosje had ik een halve burn-out. Ik kreeg er geen video meer uit en pas in december 2020 had ik weer inspiratie. Toen begon ik te vloggen over mijn eigen datinglife, maar op een gegeven moment zijn die verhalen natuurlijk op en moest ik met iets anders komen. Terwijl ik een avondje voor de buis hing, zag ik een interview met André Hazes op tv. Hij en Monique, met wie hij net verloofd was, waren uit elkaar en André vertelde dat hij bij een goede vriend was ingetrokken. Ik dacht: een vriend van jou? Die man is super oud. Daarna zei hij: ‘Er woont hier ook een dochter en dat is wel een leuk wijf.’ Terwijl ‘Shownieuws’ en ‘RTL boulevard’ meegingen in zijn verhaal, maakte ik een video waarin ik hem heb ontmaskerd. Ik vond het zo zielig voor Monique dat ze bedrogen was.”

‘IK MOET TOEGEVEN DAT IK OOK WEL EENS GEMEEN BEN, OMDAT IK IEMAND STOM VIND’
MAKEN MENSEN DIE LIEGEN OF VREEMDGAAN JOU EXTRA BOOS? “
Boos is niet het juiste woord. Op André was ik niet boos, maar ik had de drang om iets recht te zetten. Een drang naar de waarheid. Ik kan er niet tegen als mensen de boel oplichten. Ik wil gewoon dat iedereen de waarheid vertelt. Een goed voorbeeld is Jaimie Vaes. Ik gaf haar ongevraagd soms harde adviezen over de keuzes die ze maakte. En nu ze de juiste keuze heeft gemaakt om bij Lil’ Kleine weg te gaan, vind ik dat we haar moeten steunen. Ik wil graag dat iemand het juiste pad kiest, terwijl ik daar natuurlijk helemaal niet over ga, haha. Ik moet overigens toegeven dat ik ook wel eens gemeen ben, omdat ik iemand stom vind. Zoals Sarah van Soelen en Anna Nooshin. Bij Sarah komt het voort uit het feit dat André is vreemdgegaan met haar (iets wat André zelf ontkent, red.), maar Anna heeft andere mensen eigenlijk niks aangedaan. Het irriteerde me alleen dat ze zoveel volgers had gekocht.”

HEEFT DE DRANG NAAR DE WAARHEID TE MAKEN MET JOUW AUSTRALISCHE EX DIE EEN DUBBELLEVEN LEIDDE EN NAAST JOU NOG ZEVEN VRIENDINNEN HAD? “Dat denk ik wel. Het heeft mij wel zodanig getriggerd dat ik een poosje niet meer wist wat wel en niet waar is. Je deelt een heel leven met een persoon van wie je zielsveel houdt en als je dan hoort dat hij een dubbelleven leidt, raak je in shock. Je komt erachter dat je hele leven anders is dan je dacht en dat doet extreem veel pijn. Misschien is dat wel de reden dat ik mensen die dit soort gedrag vertonen, wil exposen.”

WAAR KOMT HET VANDAAN DAT JIJ JE ZO GRAAG MET ANDERE LEVENS WILT BEMOEIEN? “;Niemand gaat dit geloven, maar dat is oprecht uit bezorgdheid. Koen Kardashian ging vorig jaar naar een afkickkliniek. Vervolgens kwam hij terug en hoorde ik van zijn omgeving dat hij na drie weken weer terug bij af was. Mensen denken dat ik een keiharde bitch ben, maar ik vond het vreselijk voor hem. Ik besloot toen een video de wereld in te gooien waarin ik zijn terugval bekendmaakte. Een paar dagen later zat hij weer in het vliegtuig naar Zuid-Afrika om af te kicken. Of ik me hier schuldig over voel? Absoluut niet. Zoals we allemaal zagen heeft Jaimie gezegd dat ze dankbaar is dat de beelden van de mishandeling naar buiten zijn gekomen. Ik hoop dat Koen over een tijd ook kan zeggen: ‘Ik haat je, maar ik had dit wel nodig om opnieuw clean te worden.’”

HOE BEPAAL JE OF JE IETS POST? “;Het gaat er vooral om hoe ik het voel. Heel soms vraag ik een vriend, die bij mij werkt, om raad. Zoals laatst toen ik bezig was met een groot verhaal over Tahmina, de partner van Peter R. de Vries. Omdat dit door de dood van Peter gevoelig lag, besprak ik het met mijn omgeving en die zei dat het niet de juiste timing was. Daar ben ik het mee eens, maar ik sta er zeker voor open om het ooit naar buiten te brengen. Het is een belachelijk verhaal.”

IN HET WEEKEND EET IK WEL DRIE KEER FEBO OF MCDONALD’S. OOK OM ALLE ALCOHOL OP TE ZUIGEN’
HOE KOM JE AAN JE SPIONNEN? “
Alle spionnen ken ik via Instagram. Vaak benaderen ze mij om dezelfde reden dat ik dit doe. Dan willen ze iets aan me kwijt, omdat die persoon liegt of bedriegt. Het is zelfs zo erg dat zij hun eigen familie- of vriendenkring verraden, omdat iets hen zo dwars zit. Mijn vaste spionnen zijn dus allemaal mensen uit de omgeving van de BN’er zelf. Ik betaal ze overigens niet, want het is niet het geld dat mensen drijft.”

HOE GA JE TE WERK? “;Als ik iets hoor, dan ga ik puur op het verhaal van die persoon af en probeer ik door vragen te stellen erachter te komen of het waar is of niet. Dit gaat allemaal via DM-chat. Met Connie Breukhoven ging het laatst fout. Toen postte ik dat haar relatie uit was, omdat ik dat van twee verschillende mensen had gehoord. Dat bleek later, toen ik doorvroeg, gebaseerd te zijn op het feit dat ze Connie allang niet meer met hem hadden gezien op Instagram. Ik moet soms beter filteren en niet meteen denken: yes, ik heb een scoop.”

‘VOOR ANDRÉ HAZES REN IK ZELF WEG. IK BEN BANG DAT IK HEM AARDIG GA VINDEN EN DAN KAN IK NIET MEER OVER HEM JUICEN’
MET JE VERSLAG OVER DE GIJZELING IN DE APPLE STORE GING JE BEHOORLIJK DE MIST IN. JE ONTHULDE IN EEN VIDEO DE PLEK WAAR MENSEN IN DE WINKEL ZICH SCHUILHIELDEN, TERWIJL DE GIJZELING NOG BEZIG WAS. HOE KIJK JE DAAR OP TERUG? “
;Het is geen seconde in mij opgekomen dat een gijzelnemer in zo’n situatie op Instagram zou kunnen scrollen of dat een vriend van hem een screenshot zou kunnen sturen. Mijn intentie was oprecht om iedereen gerust te stellen dat de gijzelaars op dat moment veilig waren. Het was heel erg dom van me. Terecht dat ik daarvoor op de blaren moest zitten.”

DURF JE JE NOG IN HET OPENBAAR TE VERTONEN? “;De eerste vijf maanden dat ik dit werk deed, durfde ik niet in restaurants te eten. Ik was bang dat BN’ers me zouden aanvallen. Inmiddels zijn de rollen omgedraaid en zijn het de BN’ers die wegrennen als ze mij zien. Laatst liep ik met een date een restaurant in en bij binnenkomst zag ik een groepje bekende mensen zitten. De helft van hen volgt mij op Instagram en de andere helft is regelmatig het onderwerp van mijn gesprek. Ik zag het ongemak en besefte dat ik hun avond had verpest. Sindsdien vermijd ik geen enkel restaurant meer en weet ik dat het vooral voor hen eng is om mij tegen te komen. Toch hoeven ze niet veel te vrezen hoor. Ik heb ook gewoon weekend.”

‘MISSCHIEN IS HET BEDROG VAN MIJN EX WEL DE REDEN DAT IK MENSEN WIL EXPOSEN’
OVER ANDRÉ HAZES HEB JE HET AFGELOPEN JAAR HET MEEST GEPOST. BEN JE HEM WEL EENS TEGENGEKOMEN? “
;Nee, maar bij hem ren ik wel weg. Weet je waarom? Ik ben bang dat, als ik met André ga praten, ik hem aardig ga vinden. Mij hoor je nooit iets lulligs zeggen over Gordon. Sinds ik af en toe met hem DM, heb ik een zwak voor hem. Ik weet dat André in real life een heel gezellige gast is, maar ik wil het niet weten. Dan kan ik niet meer juicen, snap je? Dan voel je je schuldig en breng je het niet meer. Dat moet ik voorkomen, want straks heb ik geen baan meer, haha.”

KUN JE RIJK WORDEN VAN DIT BEROEP? “;Dat denk ik wel. Sowieso kun je met elke passie geld verdienen. Gelukkig ben ik er handig in om dat waar te maken en creatieve ideeën te verzinnen. Ik ben ‘het Spionnenleger’ gestart via de website Petje.af. Dat is een betaalde Telegram-groep waar ik exclusieve juice in gooi. Zo verdien ik mijn geld zonder afhankelijk te zijn van grote campagnes of andere merken. Uit die Telegram-groep haal ik een steady inkomen. Daarnaast heb ik nog een webshop die ook hard groeit.”

WAAR GEEF JE JE ZELFVERDIENDE GELD AAN UIT? “;Het zit allemaal in mijn BV en daar laat ik het ook staan. Ik wil slim omgaan met mijn geld, want ik besef goed dat wat ik doe tijdelijk kan zijn, dus ik bewaar het liever voor een nieuwe investering. Van het geld dat ik verdien met mijn webshop, pak ik een gemiddeld salaris. Ik heb niet veel nodig om van te kunnen leven.”

HOE ZIT HET MET JOUW GLAMOURKANT? “;Vriendinnen van me zijn gek op de Harbour Club of Izakaya en soms vind ik het leuk om met ze mee te gaan en me mooi aan te kleden. Toch ga ik liever naar een bruin café bij mij om de hoek. Lekker op mijn sneakers maar wel met mijn Louis Vuitton-tas. Ja, ik heb wel een ding met tassen maar vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. In totaal heb ik er vier, waaronder een van Chanel. Je gelooft het vast niet, maar ik koop amper wat voor mezelf en zeker geen designerkleren. Ik geef mijn geld liever uit aan een gezellige avond met vrienden, lekker eten en borrelen. Ik vind het heerlijk om af en toe lam te worden aan de bar.”

‘MIJN VASTE SPIONNEN KOMEN ALLEMAAL UIT DE OMGEVING VAN DE BN’ERS ZELF’
BESTEED JE VEEL TIJD AAN JE UITERLIJK? “
;Ik doe heel weinig aan beauty. Ik heb wel wat dingen aan mijn gezicht laten doen, zoals een ooglidcorrectie. Jaren geleden heb ik fillers in mijn lip laten spuiten en af en toe doe ik botox. Baby-botox, zoals je ziet. Verder zorg ik dat mijn huid gehydrateerd blijft met crème, maar voor mij geldt: hoe meer ik smeer, hoe heftiger mijn huid reageert. Ik doe er dus zo min mogelijk aan.”

EEN POOSJE GELEDEN BELANDDE JE MET EEN DATE ZELF OP EEN JUICE-KANAAL. BEN JE NOG AAN HET DATEN? "Ik ben al een poosje aan het daten met een leuke man. Of ik verliefd ben? Wie weet, haha. Verliefd zijn is mega leuk, maar ook doodeng. Je wordt er helemaal onzeker van en dat voelt verschrikkelijk. Zo, ik heb genoeg gezegd. Volgende vraag."

WAAROM DOE JE ZO GEHEIMZINNIG OVER JE LIEFDESLEVEN? “;Omdat ik het bekritiseer dat die BN’ers zomaar alles op straat gooien en niks voor zichzelf houden. Ik vind dat echt heel raar. Zelf heb ik niet de drang om te laten zien hoe gelukkig ik ben. Mijn privé- en liefdesleven zijn niet per se een geheim, maar ik heb er geen behoefte aan om daarmee in het openbaar te treden.”

IN JE VIDEO’S NOEM JE JEZELF EEN RELATIETYPE. ZOU JE WEL GRAAG WEER EEN RELATIE WILLEN? “;Ik weet niet of ik nog steeds een relatietype ben. Het is niet zo dat ik per se een relatie hoef. Sterker nog, ik heb ondervonden hoe het is om een relatie te hebben waarin ik me eenzamer voelde dan toen ik single was. Iemand moet echt van verdomd goeden huize komen, wil ik er een relatie mee aangaan. Hij moet wel een toevoeging zijn. Als dat het geval is, dan wil ik dolgraag weer samenwonen en in de toekomst misschien wel trouwen. Een kinderwens heb ik ook. Natuurlijk is het leven leuker als je het kunt delen met een man of een gezin, maar als dat me niet gegund is, dan denk ik ook zeker aan andere mogelijkheden om een kindje te krijgen.”

BEN JE VAN PLAN OM DIT DE KOMENDE VIJF JAAR NOG VOL TE HOUDEN? “;Nee. Ik denk niet dat mensen beseffen hoe intens mijn werk is. Mijn telefoon gaat echt de hele dag door en alles wat ik post, wordt door heel Nederland bekritiseerd waardoor mensen ook de hele dag iets van mij vinden. Het voelt erg beladen om zoveel bereik te hebben en dat alles wat je doet zo’n groot gevolg heeft. Ik krijg daardoor veel support, maar ook veel haat. Niet dat dat me pijn doet, maar het is er wel altijd. Alles bij elkaar is het gewoon allemaal heel veel en ik denk dat ik over twee jaar wel toe ben aan een nieuwe uitdaging. Dat kan zomaar totaal iets anders zijn. Bij mij weet je het nooit. Behalve dat het meestal vrij extreem is.”

IEMAND MOET ECHT VAN VERDOMD GOEDEN HUIZE KOMEN, WIL IK ER EEN RELATIE MEE AANGAAN’FAVORIETEN
Vakantie: “Griekenland. Het geeft een Europees gevoel, maar niet heel standaard. Op vakantie moet ik echt bijkomen. Ik hou van lekker eten, zonnen en leuke dingen doen op het water.”

Webshop: “Mijn eigen webshop heet lifeofyvonne.nl. Daar verkoop ik kleding en sieraden. Ik noem mezelf geen fashionista maar vind het erg leuk om outfits samen te stellen.”

Fashion: “Ik heb onlangs mijn eerste kledinglijn uitgebracht. Zelf loop ik het liefst de hele dag in leggings, alleen vallen de meeste in no time uit elkaar. Daarom heb ik zowel scuba als leren leggings ontwikkeld van topkwaliteit.”

Restaurant: “;Loetje. Ik kom er eens in de twee maanden voor de overheerlijke biefstuk.”

Guilty pleasure: “;Ik eet graag M&M’s onder de douche en ik ben gek op snacken. In het weekend eet ik denk ik wel drie keer Febo of McDonald’s. Ook om alle alcohol op te zuigen.”

Parfum: “;Pivoine van Armani/Privé draag ik al jaren.”


[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 06-06-2022 23:17:44 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')