Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ziet iemand (veel) verschil tussen die filmpjes. De filmpjes die zij heeft ontvangen en de filmpjes die BNR zelf naar buien heeft gebracht? Benieuwdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Yvonne beweert nu dat ze een ander filmpje heeft gekregen dan BNR zelf laat zien,![]()
Ze gaat er nu werk van maken.
BNR toonde toch alleen de laatste secondes waarin ze in haar tas rommelt? Yvonne kreeg de volledige video waarin 'gesnoven' werd.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:24 schreef Janine12345 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ziet iemand (veel) verschil tussen die filmpjes. De filmpjes die zij heeft ontvangen en de filmpjes die BNR zelf naar buien heeft gebracht? Benieuwd
1/5 deel van het totale filmpje werd maar getoond en 5 dagen lang viel dat NIEMAND op.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:50 schreef Donna het volgende:
[..]
BNR toonde toch alleen de laatste secondes waarin ze in haar tas rommelt? Yvonne kreeg de volledige video waarin 'gesnoven' werd.
Oh, leuk, een weduwe in blessuretijd erbij naaien, ik zit al klaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:03 schreef tong80 het volgende:
Normaal gesproken neemt Yvonne Coldeweijer het leven van andere BN’ers onder de loep, maar deze week staat ze zelf in de schijnwerpers. De roddelkoningin van Nederland doet in Beau Monde een boekje open over drank, juice en haar liefdesleven.
De 35-jarige Brabo vertelt in het interview onder andere over de reden dat ze begonnen is met het roddelen over andere BN’ers. Naar eigen zeggen hangt dat nauw samen met haar Australische ex, die een dubbelleven leidde en naast Yvonnen nog zeven andere vriendinnen had. “Het heeft mij wel zodanig getriggerd dat ik een poosje niet meer wist wat wel en niet waar is. Je deelt een heel leven met een persoon van wie je zielsveel houdt en als je dan hoort dat hij een dubbelleven leidt, raak je in shock. Je komt erachter dat je hele leven anders is dan je dacht en dat doet extreem veel pijn. Misschien is dat wel de reden dat ik mensen die dit soort gedrag vertonen, wil exposen.”
Overigens is Yvonne ondertussen wel hersteld van het leed van haar ex en gaat ze regelmatig naar de kroeg om het single-leven te vieren. (“Ik vind het heerlijk om af en toe lam te worden aan de bar.”) In het weekend gaat haar juicekanaal op pauze en gaat ze aan de wodka. Daar komt af en toe ook een vette hap bij kijken: “In het weekend eet ik denk ik wel drie keer Febo of McDonald’s. Ook om alle alcohol op te zuigen.”
Peter R. de Vries
In het interview vertelt ze ook iets opvallends over Peter R. de Vries. Volgens Yvonne deugt zijn weduwe Tahmina namelijk niet helemaal. Daar lag een groot verhaal voor klaar, maar dat is nooit gepubliceerd. “Omdat dit door de dood van Peter gevoelig lag, besprak ik het met mijn omgeving en die zei dat het niet de juiste timing was. Daar ben ik het mee eens, maar ik sta er zeker voor open om het ooit naar buiten te brengen. Het is een belachelijk verhaal.”
Eens, het is het geld echt niet waard.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:12 schreef JourneyBlue het volgende:
Voor degenen die overwegen lid te worden van het spionnenleger ivm juice over Lil,
bestel liever een pizza
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:12 schreef JourneyBlue het volgende:
Voor degenen die overwegen lid te worden van het spionnenleger ivm juice over Lil,
bestel liever een pizza
41 mensen die nu redelijk teleurgesteld in een app-groep zittenquote:
Nee joh Yv, het vod, brengt zichzelf zodanig in de problemen dat ze, zelfs door de nu nog naïefjes, voledig uitgekotst gaat worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor mijn part doet vader Abraham het
Nog een:quote:WAAR KOMT HET VANDAAN DAT JIJ JE ZO GRAAG MET ANDERE LEVENS WILT BEMOEIEN? "Niemand gaat dit geloven, maar dat is oprecht uit bezorgdheid."
Tassen van Chanel of Louis Vuitton zijn best duur, Yvonne.quote:"Vriendinnen van me zijn gek op de Harbour Club of Izakaya en soms vind ik het leuk om met ze mee te gaan en me mooi aan te kleden. Toch ga ik liever naar een bruin café bij mij om de hoek. Lekker op mijn sneakers maar wel met mijn Louis Vuitton-tas. Ja, ik heb wel een ding met tassen maar vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. In totaal heb ik er vier, waaronder een van Chanel.
Is niet te lezenquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Voor de enkeling die misschien nog Blendle heeft: Hier staat een groot interview met Yvonne (ook te vinden in de nieuwste Beau Monde). --> https://blendle.com/i/bea(...)20220601-3fe66012eff
Een citaat:
[..]
Nog een:
[..]
Tassen van Chanel of Louis Vuitton zijn best duur, Yvonne.
Dat zei ik ook, 'voor de enkeling die misschien nog Blendle heeft'.quote:
En dan heeft ze volgens dat interview nog best wat correcties gehad ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag wat foto's op haar Insta. Wat weet Beau Monde haar oud en lelijk op de foto te zetten. (Al is niet iedereen fotogeniek uiteraard.)
quote:"Ik heb wel wat dingen aan mijn gezicht laten doen, zoals een ooglidcorrectie. Jaren geleden heb ik fillers in mijn lip laten spuiten en af en toe doe ik botox. Baby-botox, zoals je ziet."
Yvonne is het type die ze op de markt koopt of via Barbie haar instagram, denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Voor de enkeling die misschien nog Blendle heeft: Hier staat een groot interview met Yvonne (ook te vinden in de nieuwste Beau Monde). --> https://blendle.com/i/bea(...)20220601-3fe66012eff
Een citaat:
[..]
Nog een:
[..]
Gelukkig heeft ze er maar vier.quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:32 schreef Eightyone het volgende:
Een citaat:
[..]
Nog een:
[..]
Dit is zo goed weer he, ook dat jankfilter eroverheenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie ode aan Yvonne gisteren in 'Even tot hier' door Meau.
Dit is echt briljantquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
Mooie ode aan Yvonne gisteren in 'Even tot hier' door Meau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |