Bas Tietema wéér niet gefinisht (lees verder).quote:Op zondag 22 mei 2022 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze komen meer in het nieuws dan met welke uitslag dan ook, hoezo zouden ze voor lul staan?
Dit is geen klim.quote:
Nooit blijven volharden in het ongelijk.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bas Tietema wéér niet gefinisht (lees verder).
Kan Yates al omgaan met de warmte?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nooit blijven volharden in het ongelijk.
Geen idee, vraag het hem.quote:
Haha.quote:
Wat ben jij, een labradoodle?quote:
Die zitten op meer dan 4 minuten: nee.quote:
Toen ik een hele tijd geleden zei dat ik een corgi wilde wist je niet hoe snel je het moest ridiculiseren.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben van de week een roedel Corgi's tegengekomen en ik voelde mij gelijk 1 met die beestjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat je dit met je mee bent blijven dragen.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen ik een hele tijd geleden zei dat ik een corgi wilde wist je niet hoe snel je het moest ridiculiseren.
Dit zit heel diep bij mij.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit met je mee bent blijven dragen.
Die vrouw was een Corgi fokker en zei dat ze 2k de man kosten. Ga je dat kunnen ophoesten?quote:
Er staat geen prijs op geluk.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die vrouw was een Corgi fokker en zei dat ze 2k de man kosten. Ga je dat kunnen ophoesten?
Dat klopt.quote:
2k, jeetjequote:Op zondag 22 mei 2022 16:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die vrouw was een Corgi fokker en zei dat ze 2k de man kosten. Ga je dat kunnen ophoesten?
Het waren wel raspaardjes van een geweldige stamboom.quote:
quote:
Dit tiktok account volg ik al een jaar. Ernstig blij mee.quote:
Breakaway Bert koerst nu nog steeds vooraan in al die 1.2 koersjesquote:
Dombrowski was gisteren ook al zo goed en natuurlijk Nibali.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:35 schreef wimderon het volgende:
Waar heeft Felline deze benen vandaan getoverd?
Volgens zijn Whoop zit hij nog lang niet in het rood. Tactisch bedoeld?quote:
Ik vind watervallen echt het meest overrated onderdeel van de natuur, doet me echt nooit wat als ik er naast staquote:
Verkoelend effect van zo'n waterval is wel bijzonder, dat voel je op enige afstand al.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind watervallen echt het meest overrated onderdeel van de natuur, doet me echt nooit wat als ik er naast sta
Whoopquote:Op zondag 22 mei 2022 16:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens zijn Whoop zit hij nog lang niet in het rood. Tactisch bedoeld?
Abdijen zijn mijn favoriet Al is dat cultuur natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 16:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind watervallen echt het meest overrated onderdeel van de natuur, doet me echt nooit wat als ik er naast sta
Best geinig ding, maar stom dat je een abonnement moet nemen. Anders had ik er ook wel 1 willen hebbenquote:
Een muis baren.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
De mannen van het klassement gaan niets doen vandaag heh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |