moeten je buren helemaal beneden dan niet ook akkoord gaan met een paar palen in hun tuin?quote:Op zondag 22 mei 2022 15:08 schreef Karzai het volgende:
Gaat me denk ik 15000 euro kosten alles tesaam, maar appartement is dan wel minimaal 25000 meer waard
ja daar hebben we het over dus nuquote:Op zondag 22 mei 2022 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten je buren helemaal beneden dan niet ook akkoord gaan met een paar palen in hun tuin?
Goeie investeringquote:Op zondag 22 mei 2022 15:08 schreef Karzai het volgende:
Gaat me denk ik 15000 euro kosten alles tesaam, maar appartement is dan wel minimaal 25000 meer waard
karzai zit hogerquote:Op zondag 22 mei 2022 16:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wordt het dan niet een soort van dakterras?
Ik neem aan dat de onderburen op de begane grond zitten En Karzai er net boven...Of snap ik het niet?quote:
In bruikbare valuta ook nogquote:
Ik ben best wel het bezige bijtje aan het uithaangen vandaag. Vooral met inpakken en klaarzetten van shitjes voor de vakantiequote:
quote:Nog 2 rondes - Hebben ze bij Mercedes te weinig brandstof in de auto gedaan? Hamilton en Russell moeten rustig aan doen. "Anders gaan we uitvallen."
Nice heer.Lastige tijd hier. Ik overleef het wel.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben best wel het bezige bijtje aan het uithaangen vandaag. Vooral met inpakken en klaarzetten van shitjes voor de vakantie
quote:
Waddup?quote:Op zondag 22 mei 2022 16:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nice heer.Lastige tijd hier. Ik overleef het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |