Totaal 20 bevestigde gevallen dit jaar, dat klinkt niet als een uitbraak.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hier kom ik iets tegen
https://reliefweb.int/rep(...)eek-17-april-30-2022
[..]
Nee, maar het laat wel zien dat het daar altijd sluimerend is. Er hoeven maar drie bezoekers het daar opgelopen te hebben die daarna de festivals in Europa afgaan en je hebt een situatie als nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:22 schreef Za het volgende:
[..]
Totaal 20 bevestigde gevallen dit jaar, dat klinkt niet als een uitbraak.
Maar ze zitten er idd bovenop.
De genoomsequencie komt niet overeen btw met die aangetroffen in Europa.
Het is veel meer dan een lulquote:Op maandag 23 mei 2022 21:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is zijn expertise en zal dat ook gebruiken als daar naar wordt gevraagd (of geeft zijn advies vanuit zijn expertise). Dat jij hem een lul vindt mag natuurlijk gewoon, maar dat maakt hem niet meteen een crimineel. Word je ook zo boos op de dokter als hij je advies geeft?
Ja, geweldig vent is het, die een ongelooflijk saai onderwerp heel smeuïg weet te brengen.quote:
Weer bijgewerkt, thx!quote:Op dinsdag 24 mei 2022 02:11 schreef the-eye het volgende:
Two more suspected cases of Monkeypox detected in Utah as CDC monitors over 200 contacts in Massachusetts
https://news.yahoo.com/tw(...)1CDKiiuZQXRKZ3sDh7Ls
@:myShizzle
Er zijn ook veel meer reisbewegingen tussen tropische landen en Europa, als voorbeeld wil ik ook wel Marburg roepen, daar zijn ook wat ontsnappingen van geweest.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik denk dat de vraag waarom dit nu nieuws is relevanter is. Voor corona was dit nooit nieuws geweest.
Ik kan mij nog herinneren dat ik meningokokken vaccin kreeg toen ik jong was. Werd een hele generatie voor ingeënt omdat het ergens uitgebroken was. Media technisch echter nauwelijks relevant.
In andere woorden, we laten ons licht nu schijnen op iets wat helemaal niet zo uniek is, maar doordat we er nooit naar hebben leren kijken lijkt alles gek/raar/eng en afwijkend. Dat zit denk ik vooral in ons hoofd. Misschien dat de frequentie van dit soort uitbraken de laatste 10 jaar intensiever, in lijn met wat partij vd dieren roept. Zou eigenlijk interessant zijn om daar naar te kijken dan een enkele uitbraak eruit pikken en daar met leken kennis vragen bij stellen.
Niet per se richting jou overigens:)
Dit filmpje weerquote:
Weet iemand hoe het met dat Brits kindje gaat dat op de intensive care lag?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:50 schreef Za het volgende:
[..]
Wat afwisseling zou anders welkom zijn.
Ik zie telkens die hand met die 2 gedateerde ringen of die arm van dat kindje.
Vermits smaakvol gefotografeerd moet het kunnen.
Wat is er saai aan het leren manipuleren van het publiek?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 07:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, geweldig vent is het, die een ongelooflijk saai onderwerp heel smeuïg weet te brengen.
Ik denk dat jij dan een groter probleem hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 00:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Als ik een dokter heb die mijn benen amputeert omdat ik een verkoudheid heb dan heeft hij inderdaad een probleem ja.
Iedereen waarschuwen uit te kijken met intieme contacten. Het is geen homoziekte.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef HowardRoark het volgende:
Het zou misschien handig zijn een extra waarschuwing te geven voor gay events met de zomer voor de deur, beginnende met Pride Month dat heel juni duurt. Alleen daar heb ik nog niets over gelezen. Begrijpelijk ook, want dan krijg je direct weer een paar afgevaardigden van het COC die helemaal gepikeerd gaan klagen over vermeende stigmatisering.
Ook het WHO doet alweer krampachtig de moeite om een draai te geven aan de realiteit zag ik al. Opvallend toch hoe dat keer op keer werkt voor de zogenaamd betrouwbare instituten, die enkel feiten vertellen op basis van "de wetenschap".
Voor complotdenkers is het natuurlijk fantastische stof.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wat is er saai aan het leren manipuleren van het publiek?
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iedereen waarschuwen uit te kijken met intieme contacten. Het is geen homoziekte.
Als het zich momenteel voornamelijk verspreid en dus voorkomt onder een bepaalde groep, lijkt het mij handig om ook die specifieke groep extra te waarschuwen. En dit in het eigen belang. Er is die verder helemaal niemand het argument maakt dat het 'een homoziekte' is. Zoiets bestaat niet eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iedereen waarschuwen uit te kijken met intieme contacten. Het is geen homoziekte.
Zet je de koplampen aan in de tunnel?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:34 schreef HowardRoark het volgende:
Het zou misschien handig zijn een extra waarschuwing te geven voor gay events met de zomer voor de deur, beginnende met Pride Month dat heel juni duurt. Alleen daar heb ik nog niets over gelezen. Begrijpelijk ook, want dan krijg je direct weer een paar afgevaardigden van het COC die helemaal gepikeerd gaan klagen over vermeende stigmatisering.
Ook het WHO doet alweer krampachtig de moeite om een draai te geven aan de realiteit zag ik al. Opvallend toch hoe dat keer op keer werkt voor de zogenaamd betrouwbare instituten, die enkel feiten vertellen op basis van "de wetenschap".
Klopt. Die posts zijn door de modjes weggehaald.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als het zich momenteel voornamelijk verspreid en dus voorkomt onder een bepaalde groep, lijkt het mij handig om ook die specifieke groep extra te waarschuwen. En dit in het eigen belang. Er is die verder helemaal niemand het argument maakt dat het 'een homoziekte' is. Zoiets bestaat niet eens.
Misschien alle homo's in quarantaine?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als het zich momenteel voornamelijk verspreid en dus voorkomt onder een bepaalde groep, lijkt het mij handig om ook die specifieke groep extra te waarschuwen. En dit in het eigen belang. Er is die verder helemaal niemand het argument maakt dat het 'een homoziekte' is. Zoiets bestaat niet eens.
Waarom alleen homo's? Het is GEEN homoziekte!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |