SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
tis nog te vroeg daarvoor hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, bier. Dat heb ik toch maar niet gedaan. Val zonder al bijna in slaap.
standaard ¤ 3,39 bij de plusquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in de aanbieding bij de Dirk alsnog 2 euro voor 2 van die kleine bakkies
Ik zit aan de Roku Japanse Gin, wel lekker hoor ook al proeft soms een slokje alsof je een complete middeleeuwse kruidentuin in je bek hebt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, bier. Dat heb ik toch maar niet gedaan. Val zonder al bijna in slaap.
Jezus, dat is ook zijn geld niet waardquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:04 schreef Karzai het volgende:
heb je weleens een nachtje doorgehaald Buda?
Gin kan wel lekker zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit aan de Roku Japanse Gin, wel lekker hoor ook al proeft soms een slokje alsof je een complete middeleeuwse kruidentuin in je bek hebt.
En wanneer doe je dat precies?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus, dat is ook zijn geld niet waardAl zit het wel in stevige glazen schaaltjes die je kunt hergebruiken
Voor als je een keer een klein toetje maakt voor een etentje ofzo, oftewel nooit dusquote:
ja met weggooibare plastic dekseltjesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus, dat is ook zijn geld niet waardAl zit het wel in stevige glazen schaaltjes die je kunt hergebruiken
Heb ik laatst herontdekt een beetje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gin kan wel lekker zijn
Al jaren niet op
Smerigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:10 schreef UitStraling het volgende:
Of er ligt iemand in met zo'n kuiltje twaalf centimeter onder de navel waar lichtjes wat lichaamsvocht in blijft staan
Mja, tot dat boek is het herkenbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:10 schreef UitStraling het volgende:
Nachtjes doorhalen kan ik ook steeds lastiger, dan roept toch het dikke dekbed met haar zwoele stem met het dikke boek op het nachtkastje waar ik vervolgens toch wel drie bladzijden verder in kom.
Of er ligt iemand in met zo'n kuiltje twaalf centimeter onder de navel waar lichtjes wat lichaamsvocht in blijft staan
Ruilen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, tot dat boek is het herkenbaar
Ja als je Bol select hebt krijg je er een bon van 7,50 bijquote:
O, dat heb ik niet. En ik weet niet of ik die 20 euro er uit haal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je Bol select hebt krijg je er een bon van 7,50 bijhttps://nl.pepper.com/aan(...)m-cadeaukaart-237631
Wel 2 keer zoveel koopzegels sparenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heb ik niet. En ik weet niet of ik die 20 euro er uit haal.
Kiek deze boi shinen met zijn doekoe's danquote:
Tegenwoordig kun je ze ook laten uitbetalen dat ze het 'terug'pinnenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
Deze week maar eens uitgebreid boodschappen doen dan
i knowquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je ze ook laten uitbetalen dat ze het 'terug'pinnen
Idem, laatste afleveringen van Ozark en dan zit de serie er opquote:
Sprak vandaag twee mensen uit Zoetermeer en die verontschuldigden zich toch zeker tien keer dat ze daarvandaan kwamen, leuk stel wel hoor.quote:
Aan het spit?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben bandjes kijken en ze hebbben hier kippen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak vandaag twee mensen uit Zoetermeer en die verontschuldigden zich toch zeker tien keer dat ze daarvandaan kwamen, leuk stel wel hoor.
simpel, al je fijne kleding dragen tot er niks meer over isquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kan ik zoveel kleren hebben en er nog bijlopen als een zwerver.
Was ze lekker?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef mschol het volgende:
ongv kwartiertje en ik ben in rotjeknor en kan ik @:bitterbal opeten
Ik weet niet waar ze zitten.quote:
Nah, ik had vreten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kijkt alsof hij ieder moment naar je roze kaboutermutsje wil springen.
Hoe vaak door je enkels gegaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
De hele dag de stad in geweest.
Op hakken.
Ben kapot
O god die moeten ook nog. Denk dat ik maar eens afscheid neem van m'n all-stars want die lopen kut maar zijn leukquote:
Prima buitenzitten ja.quote:
Dat heb ik echt nog nooit gedaan, altijd lekker op comfy schoenen als ik de hele dag de stad in gaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
De hele dag de stad in geweest.
Op hakken.
Ben kapot
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god die moeten ook nog. Denk dat ik maar eens afscheid neem van m'n all-stars want die lopen kut maar zijn leuk
laat je hem aan andere dingen denken..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:43 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is morgen jarig en heb niet eens een kaartjeAlleen 2 grappige badeendjes voor de jacuzzi in het nieuwe huis, maar hij is zo gestresst over de verbouwing dat ik 'm helemaal niet aan het huis wil laten denken morgen
gefweliciteerdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:43 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is morgen jarig en heb niet eens een kaartjeAlleen 2 grappige badeendjes voor de jacuzzi in het nieuwe huis, maar hij is zo gestresst over de verbouwing dat ik 'm helemaal niet aan het huis wil laten denken morgen
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gedaan, altijd lekker op comfy schoenen als ik de hele dag de stad in ga
Same.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gedaan, altijd lekker op comfy schoenen als ik de hele dag de stad in ga
Hue huequote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
laat je hem aan andere dingen denken..
huehue
Ik ben vergroeid met m'n Skechers. Zien er niet uit maar zitten zoooo lekker.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jacuzziquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:43 schreef kwiwi het volgende:
Heb ook 2 paar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vergroeid met m'n Skechers. Zien er niet uit maar zitten zoooo lekker.
Ik met m'n nike's, zitten gaten in maar lopen zo lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vergroeid met m'n Skechers. Zien er niet uit maar zitten zoooo lekker.
Ja we zouden eigenlijk alleen een terrasje gaan pakken, maar ja daarna nog gaan shoppen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Zoë Charlotte maar bij de voordeur miauwenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja we zouden eigenlijk alleen een terrasje gaan pakken, maar ja daarna nog gaan shoppen.
Ik heb een riojaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je mag wel wat anders hoor. Ik krijg de fles wel
Op
dit ken ik..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik met m'n nike's, zitten gaten in maar lopen zo lekker
Ah gossie. Ze zal het wel zwaar hebben gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Zoë Charlotte maar bij de voordeur miauwen
ga je nu ook Harley rijden enzo?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar ik beleef een soort breezersletjesmidlifecrisis daarom alleen mierzoete meuk
Nee dat kon toen ik 14 was ook niet. Ik denk dat dat op mijn 34ste nog steeds geen goed idee isquote:
Dank! Heb ik van kerel gekregen.quote:
Pas 34. Jong bloemetje.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat kon toen ik 14 was ook niet. Ik denk dat dat op mijn 34ste nog steeds geen goed idee is
Ik heb de loving love zwarte sketschers met hartjes op de zoolquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zalando.nl/sk(...)r-sk211a038-j11.html
Deze had ik net vorige week op m'n zalando wishlist gezetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zalando.nl/sk(...)r-sk211a038-j11.html
met jaren komt wijsheidquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee dat kon toen ik 14 was ook niet. Ik denk dat dat op mijn 34ste nog steeds geen goed idee is
ik dacht even dat hier van die schoenen met aparte tenen achter de link zouden zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:52 schreef kwiwi het volgende:
Dit zijn trouwens echt de beste schoenen ever.. barefoot schoenen die je zowel als gewone als waterschoen kan gebruiken![]()
https://www.leguano-shop.(...)ijUtTR4aAl5iEALw_wcB
zou het dan toch aan het bouwjaar liggenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou de mankeert nogal wat aan dit exemplaar misschien fabrieksfoutje?
Nee, die zijn raar. Daarom vind ik deze ook fijn, zien er meer als gewone schoenen uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht even dat hier van die schoenen met aparte tenen achter de link zouden zitten
Weet niet heb jij ook fabrieksfoutjea?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou het dan toch aan het bouwjaar liggen
'82 is ook niet alles. Het is niet voor niets het jaar van ET.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou de mankeert nogal wat aan dit exemplaar misschien fabrieksfoutje?
TVPquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'82 is ook niet alles. Het is niet voor niets het jaar van ET.
Et is wel leuke filmquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
86 is het premium bouwjaarquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mja die barefoot schoenen heb ik nooit echt gesnaptquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die zijn raar. Daarom vind ik deze ook fijn, zien er meer als gewone schoenen uit.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weet niet heb jij ook fabrieksfoutjea?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die zijn raar. Daarom vind ik deze ook fijn, zien er meer als gewone schoenen uit.
op de een of andere manier vind ik dit Jos B. schoenenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fantastische schoenen. Draag ze elke dag
Ja die vibes krijg je er wel van.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op de een of andere manier vind ik dit Jos B. schoenen
Ik loop er veel op in de zomer omdat we veel op/in het water zijn. En hier heb je meestal stenen op de bodem als je het water in loopt dus dan zijn van die hybride schoenen praktisch. Plus weegt ook niks en neemt weinig plaats in als je ze meeneemt de bergen in om daar te zwemmen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja dat barefoot schoenen heb ik nooit echt gesnapt
maar ik heb denk ik ook het grootste deel van mn leven op werkschoenen gelopenEn helemaal sinds mn knie een opneuker heeft gekregen moet ik goede demping hebben.
Heb nu eindelijk een merk schoenen (niet zijnde werkschoenen) gevonden waar ik gewoon heel de dag echt pijnvrij op kan lopen.
Gezien de omstandigheden goed. Ik heb met 34 jaar oud de ziekte van phifer opgelopen dus ben steeds erg moe. Maar werk gaat lekker. Hoesy daar?quote:
ik ben zoveel mogelijk op en zo min mogelijk in het waterquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop er veel op in de zomer omdat we veel op/in het water zijn. En hier heb je meestal stenen op de bodem als je het water in loopt dus dan zijn van die hybride schoenen praktisch. Plus weegt ook niks en neemt weinig plaats in als je ze meeneemt de bergen in om daar te zwemmen.
Lamequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben zoveel mogelijk op en zo min mogelijk in het water
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fantastische schoenen. Draag ze elke dag
Oei da's een klote ziekte....quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden goed. Ik heb met 34 jaar oud de ziekte van phifer opgelopen dus ben steeds erg moe. Maar werk gaat lekker. Hoesy daar?
Nee hij is altijd lief tegen mij geweest is toch niet aardigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen blokkeren. Geloof me.
Waar slaat dit op als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen blokkeren. Geloof me.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar slaat dit op als ik vragen mag?
Wat gaan jullie doen en is het vroeg stadium va dementie?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oei da's een klote ziekte....
Werk erg druk, leven ups en downs as usual. Morgen op stap met m'n demente moeder
Ze hoort stemmen, loopt slecht, maar verder gaat het nog wel redelijk. Ze zit in bejaardentehuis in Dordrecht, morgen ff een rondje stoomtrein, stoomboot etcquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen en is het vroeg stadium va dementie?
Hm pittig voor jou! Wel fijn dat je samen nog dingen kunt ondernemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hoort stemmen, loopt slecht, maar verder gaat het nog wel redelijk. Ze zit in bejaardentehuis in Dordrecht, morgen ff een rondje stoomtrein, stoomboot etc
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?quote:
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderen pop?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar slaat dit op als ik vragen mag?
Geen idee, leg deze zin eens uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?
Doe lief. Sfeer dit dat.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?
Stiekem een hoop onzekerheid denk ikquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je wat aan van anderen pop?
Niet zo huilen joh, jij loopt voortdurend uit het niets te zuigen en lulverhalen op te hangen en nu doe je ineens alsof je neus bloedt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee leg het maar eens uit dat zielige gedoe.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo huilen joh, jij loopt voortdurend uit het niets te zuigen en lulverhalen op te hangen en nu doe je ineens alsof je neus bloedt.
Ik mag niet stoken maar alsquote:
Omdat ik het woord zuigen gebruikte zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik mag niet stoken maar als
Jullie hier todh lekker opgaan. Kan ik het niet late .
Dus: nie om een of ander maar CL staat nu wel 1
Punt voor
Hihi neequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik het woord zuigen gebruikte zeker?
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik mag niet stoken maar als
Jullie hier todh lekker opgaan. Kan ik het niet late .
Dus: nie om een of ander maar CL staat nu wel 1
Punt voor
Blocken is voor Pussy’squote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.
Naah ze is echt niet simpel en je spreekt jezelf tegen en als ik dat zie met drankjes op dan is da zoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik, ik heb ook een zwak voor CL hoor, humor, cynisme, zwartgalligheid en ze heeft een bovenmatig IQ maar dat zwakke block gezemel en gebrabbel is wel wat meer voor op een VMBO schoolpleintje en daarom is ze best wel simpel eigenlijk.
Bedankt hequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
Soms is het hier gewoon erg duidelijk hier waarom mensen al lange tijd vrijgezel zijn.
Dikke en lelijke mensen hebben ook relaties druiloorquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja kan ook zijn dat je een iets te dikke kont hebt natuurlijk.
Ja maar daar kijk je ook niet voor je plezier naar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dikke en lelijke mensen hebben ook relaties druiloor
Ah ok. Wat je dus gewoon nooit hebt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://clip.cafe/kids-1995/no-loose-a-goose-pussy/
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daar kijk je ook niet voor je plezier naar.
Prima samenvatting.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo huilen joh, jij loopt voortdurend uit het niets te zuigen en lulverhalen op te hangen en nu doe je ineens alsof je neus bloedt.
Wat heb ik nu weer voor iets gezien?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://clip.cafe/kids-1995/no-loose-a-goose-pussy/
En dat na z'n spin.quote:
Beetje dat woke gebeuren van achtergebleven opgedroogde vrouwen en incels die naast het potje hebben gepist en die toch wat te zeggen willen hebben, leg het eens uit?quote:
Check.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dikke en lelijke mensen hebben ook relaties druiloor
Dit komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je die film nooit gezien?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer voor iets gezien?
Gezellig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die film nooit gezien?![]()
Die hoofdpersoon is een nogal trage, ik denk ook autistische, jongen die er een sport van maakt maagden te scoren. Zonder condoom.
Op het einde vd film schijnt ie aids te hebben.
Wel in de geest van de 90squote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die film nooit gezien?![]()
Die hoofdpersoon is een nogal trage, ik denk ook autistische, jongen die er een sport van maakt maagden te scoren. Zonder condoom.
Op het einde vd film schijnt ie aids te hebben.
Huh? Praat Nederlands met me.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.quote:
M'n provider is het enige wat simpel is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
Was een tijdje ontevreden maar de laatste weken zie ik er weer erg knap uit. Krijg ook steeds “the eye” als ik in de stad loop van allerlei vrouwen.
Maar ik zie er altijd beter uit in het voorjaar/zomer
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
Was een tijdje ontevreden maar de laatste weken zie ik er weer erg knap uit. Krijg ook steeds “the eye” als ik in de stad loop van allerlei vrouwen.
Lekker shinen danquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
Met een forsere kont verdien je nu eenmaal wat minder dan met een kleine bips en kun je ook wat minder leuke mannen in je bedstede krijgen, so be it, kan het leven nog wel leuk zijn hoor.quote:
Misschien staat je gulp steeds openquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
Nah, gewoon dik hier. Maar de enige wier mening me écht boeit, houdt van squishy, dus eh.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Knappe mensen ook.
geen idee, heb enkel oog voor baequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg jij vaak "the eye" in de stad?
Kim Kardashian vindt hier iets van.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Met een forsere kont verdien je nu eenmaal wat minder dan met een kleine bips
30cm eruit hangendquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien staat je gulp steeds open
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien staat je gulp steeds open
Baequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen idee, heb enkel oog voor bae
Ik krijg the stink eye.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg jij vaak "the eye" in de stad?
Onwaar, de leukste is dol op m'n dikke reet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een forsere kont verdien je nu eenmaal wat minder dan met een kleine bips en kun je ook wat minder leuke mannen in je bedstede krijgen, so be it, kan het leven nog wel leuk zijn hoor.
rijmt lekkrquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bae![]()
Ze is is toch niet zwart.
Ordi.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom stop je een liniaal in je broek
Ha ja dat denk ik ook, jij hebt een keilekkere reet, leer mij wat van dit soort shit.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onwaar, de leukste is dol op m'n dikke reet.
Daarom zit ik juist hierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:42 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga ff verder kijken ik ben meer teamkusjekroel tis hier zuur.
Ik ben ook ff eldersquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:42 schreef Senn88 het volgende:
...functie elders?quote:
Vrouw*quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
bitterbal is de bom... geweldig wijf is dat
Gelukkig zeg, ok doeiquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:42 schreef Senn88 het volgende:
Vindt z'n bae vast ook niet leuk.quote:
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat mag maar ik heb genoeg drama in mijn leven gehad
De block was geen gebbetje.quote:
Mag allemaal wel wat netter hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe Haagser het volk
Warmtequote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
momento... ff de smelter opladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |