abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker zaterdag 9 juli 2022 @ 13:51:56 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205285793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:07 schreef tong80 het volgende:
André Hazes en Monique Westenberg hebben zich dan tóch niet verzoend naar hun gezinsvakantie in Amerika. En daar is één verrassende reden voor…

Dia 2 van 10: De zanger begon Monique te wantrouwen toen hij vermoedde dat ze hun verblijfplaats doorspeelde aan persfotografen, maar er is nu ook een ándere reden naar boven gekomen waarom het ex-koppel zich niet verzoend heeft…
Diavoorstelling
2/10 DIA'S © SBS6
André Hazes
De zanger begon Monique te wantrouwen toen hij vermoedde dat ze hun verblijfplaats doorspeelde aan persfotografen, maar er is nu ook een ándere reden naar boven gekomen waarom het ex-koppel zich niet verzoend heeft…

Dia 3 van 10: Het is natuurlijk roddelkoningin Yvonne Coldeweijer die uitpakt met het nieuws dat André Hazes één duidelijke eis heeft gesteld aan Monique…
Diavoorstelling
3/10 DIA'S © VTM
André Hazes
Het is natuurlijk roddelkoningin Yvonne Coldeweijer die uitpakt met het nieuws dat André Hazes één duidelijke eis heeft gesteld aan Monique…

Dia 4 van 10: André Hazes wil zo snel mogelijk een ontmoeting geregeld zien tussen zijn zoontje en Rachel Hazes. “Anders kun je een eventuele relatie tussen ons wel vergeten”, maakte de zanger duidelijk aan zijn ex. Het antwoord van Monique was duidelijk…
Diavoorstelling
4/10 DIA'S © Play4
André Hazes en Monique Westenberg
André Hazes wil zo snel mogelijk een ontmoeting geregeld zien tussen zijn zoontje en Rachel Hazes. “Anders kun je een eventuele relatie tussen ons wel vergeten”, maakte de zanger duidelijk aan zijn ex. Het antwoord van Monique was duidelijk…

De nieuwe Slimme vertaler van 89¤ is in verkoop
De nieuwe Slimme vertaler van 89¤ is in verkoop
Advertentie MUAMA ENENCE
Dia 5 van 10: Volgens Yvonne Coldeweijer zou Monique ingestemd hebben met het verzoek van André Hazes. Monique wil volgens Yvonne immers nog steeds ‘mevrouw Hazes’ worden. Al vraagt Yvonne zich één ding af…
Diavoorstelling
5/10 DIA'S © VTM
André Hazes
Volgens Yvonne Coldeweijer zou Monique ingestemd hebben met het verzoek van André Hazes. Monique wil volgens Yvonne immers nog steeds ‘mevrouw Hazes’ worden. Al vraagt Yvonne zich één ding af…

Dia 6 van 10: Zal Monique opnieuw de paparazzi uitnodigen om getuige te zijn van haar geforceerde ontmoeting met Rachel Hazes?
Diavoorstelling
6/10 DIA'S © SBS6
André Hazes
Zal Monique opnieuw de paparazzi uitnodigen om getuige te zijn van haar geforceerde ontmoeting met Rachel Hazes?

:T
Niet te lezen dit.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 juli 2022 @ 14:09:28 #177
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205285912
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:51 schreef maily het volgende:

[..]
Niet te lezen dit.
Ik heb ook geen idee waar dit over gaat , iets met dia's :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 9 juli 2022 @ 14:53:19 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205286164
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 13:51 schreef maily het volgende:

[..]
Niet te lezen dit.
Antwee had 1 eis om weer een relatie met Monique te beginnen en dat was dat Andrie en Rachel elkaar zouden ontmoeten.

En nu is de vraag of Monique de paparazzi uitnodigt voor haar ontmoeting met Rachel...

Hoezo haar ontmoeting met Rachel? Dat kind moet zijn oma ontmoeten, in dat hele stuk staat niets over een ontmoeting tussen Monique en Rachel, behalve in de laatste alinea (die er net als het gros van het artikel 2 keer staat).

Maar goed, weer eens geen linkje, dus sowieso kut.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 9 juli 2022 @ 20:38:10 #179
22592 crew  Ole
pi_205289774
@tong80 linkje?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 9 juli 2022 @ 21:38:00 #180
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_205290810
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie weet trouwens wat die stipjes op Rox haar vingers betekenen? Ik vraag het me altijd af wanneer ik haar vingers in die commercial zie.
Vingerstip-tatoeage
Een van de eenvoudigste en meest populaire vingertattoo-ontwerpen zijn stippen. Hoewel ze ingetogen zijn, hebben stip-tatoeages ook veel betekenis en betekenis.
Een enkele stip vertegenwoordigt vaak een 'punt': het einde van de ene fase en het begin van een andere.
Een rij van drie stippen is een andere populaire versie van deze tatoeage. Ooit vaak gedragen door bendeleden, wordt het tegenwoordig geassocieerd met het leven op jouw voorwaarden. Het kan ook worden beschouwd als een christelijke tatoeage die de Heilige 3-eenheid vertegenwoordigt.
  zondag 10 juli 2022 @ 01:41:29 #181
6941 APK
Factual, I think.
pi_205293767
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 20:38 schreef Ole het volgende:

@:tong80 linkje?
En misschien ook de volgende keer even een check doen hoe het er voor de lezer uit gaat zien, dat kan met de 'Preview' button onder de post.
Niet bedoeld om af te zeiken, soms is dat gewoon handig omdat er allerlei opmaak-code in een copy/paste mee kan komen die een post een beetje moeilijk leesbaar maakt op dit forum.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_205310954
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Een zus van de vriendin van haar nichtje ofzo.
En dan zet je de echo in een lijstje in je woonkamer?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  maandag 11 juli 2022 @ 21:44:16 #183
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205312003
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
En dan zet je de echo in een lijstje in je woonkamer?
Ja.

Denk dat ze rammelende eierstokken heeft.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 00:50:50 #184
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_205313619
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2022 01:41 schreef APK het volgende:

[..]
En misschien ook de volgende keer even een check doen hoe het er voor de lezer uit gaat zien, dat kan met de 'Preview' button onder de post.
Niet bedoeld om af te zeiken, soms is dat gewoon handig omdat er allerlei opmaak-code in een copy/paste mee kan komen die een post een beetje moeilijk leesbaar maakt op dit forum.
APK scoort zes vrouwelijke 'likes' met een average post _O_

Geile beeeeer!
love & heet
  dinsdag 12 juli 2022 @ 16:39:01 #185
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205318481
Van Rossemgod:

quote:
Maarten van Rossem: 'André Hazes moet in een psychiatrische inrichting'

NPO-quiz De Slimste Mens is weer begonnen, inclusief de vaste optredens van de welbekende eenmansjury Maarten van Rossem. Maar Van Rossem staat niet enkel bekend om zijn rol in de kennisquiz, hij is ook professioneel mopperkont.

Die reputatie maakte de inmiddels 78-jarige historicus nogmaals waar in zijn eigen podcast Maarten van Rossem - De Podcast. In gesprek met vaste partner in crime Tom Jessen stipte Van Rossem het onderwerp 'juicekanalen' aan. Of hij fan is? Het antwoord laat zich raden.

'Dan ben je toch knetter?'
Maarten hoeft naar eigen zeggen niks, noppes, nada te weten over 'de juice' rondom BN'ers. "Dan ben je toch knetter als je dat interessant vindt? Dan ben je toch niet goed snik?", aldus Van Rossem.

Als voorbeeld wordt het vreemdgaan van Waylon genoemd. De zanger kwam in opspraak omdat hij buiten de pot had gepist terwijl zijn vriendin Bibi Breijman zwanger was. Niet veel later gaf hij zijn fout toe en na zijn schuldbekentenis borrelden meer verhalen op over het vreemdgaan van Willem Bijkerk, zoals Waylon eigenlijk heet.

Sommige mensen smullen van dat nieuws, maar Maarten niet. Sterker: het interesseert hem geen moer. "Totaal nul. Iedereen mag van mij vreemdgaan totdat hij er ondersteboven van hangt", zegt hij merkbaar geïrriteerd. "Wat kan het ons ook in godsnaam schelen dat Waylon vreemdgaat?"

Psychiatrische inrichting
Nog iemand die volgens Van Rossem onterecht het nieuws domineert, is André Hazes junior. "Zou het niet verstandiger zijn om die zoon van André Hazes in een psychiatrische inrichting op te nemen? Lijkt mij van wel", stelt hij. "Maar hij speelt in deze wereld een prominente rol."
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_205319122
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 21:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja.

Denk dat ze rammelende eierstokken heeft.
Ik denk dat ze vooral Mo wil laten weten dat anderen wel 'gewoon' kinderen kunnen krijgen. Mo wil toch graag nog een broertje of zusje voor Andrie?
  dinsdag 12 juli 2022 @ 18:00:22 #187
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205319231
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 17:44 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral Mo wil laten weten dat anderen wel 'gewoon' kinderen kunnen krijgen. Mo wil toch graag nog een broertje of zusje voor Andrie?
Zou ze zo vals zijn?
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 18:03:25 #188
184769 crew  Deisyy
pi_205319248
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 17:44 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral Mo wil laten weten dat anderen wel 'gewoon' kinderen kunnen krijgen. Mo wil toch graag nog een broertje of zusje voor Andrie?
Dat lijkt me wat ver gezocht :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_205319503
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zou ze zo vals zijn?
Vast wel. Ze is begonnen met babyspam vanaf dat Mo in een interview eens vertelde dat ze graag nog een kindje wilde.
Toen kwamen er ineens allemaal echo en babyfoto's op haar Insta voorbij.
pi_205319511
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat lijkt me wat ver gezocht :D
Mij niet hoor. Die meid lijkt me intens vals. En is er nog steeds mee bezig gezien laatst die foto van Elvis die Dre eerder eens geplaatst heeft. Of toen ze de titel van een speciaal nummer liet zien dat ze in de auto afspeelde.
pi_205319568
Ik lees net bij Yvonne dat Antwee met Mo en Andrie op vakantie is naar Thailand.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 18:59:38 #192
6941 APK
Factual, I think.
pi_205319636
Is Thailand het nieuwe Ibiza ofzo?
Volgens mij zat koptussendedeurrammer daar laatst ook al.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 19:01:30 #193
184769 crew  Deisyy
pi_205319653
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:48 schreef praadje het volgende:

[..]
Mij niet hoor. Die meid lijkt me intens vals. En is er nog steeds mee bezig gezien laatst die foto van Elvis die Dre eerder eens geplaatst heeft. Of toen ze de titel van een speciaal nummer liet zien dat ze in de auto afspeelde.
Je geeft dat nietserige meisje een veel te grote rol in deze gate ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_205319848
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:54 schreef praadje het volgende:
Ik lees net bij Yvonne dat Antwee met Mo en Andrie op vakantie is naar Thailand.
Ik nam aan dat ze voor die trip naar Bonaire vrij hadden gekregen door een lulverhaal, dat onder de wettelijke regels viel, te gebruiken om vrij te krijgen (als in: ik ben ondernemer en wij kunnen echt niet zomaar weg tijdens schoolvakanties).

Hoe hebben ze dan vrij weten te krijgen als ze blijkbaar wél gewoon weg kunnen/gaan in de zomervakantie? Helpt een verhaal over "gezinssituatie beoordelen" ook om vrij te krijgen? Dan kan half NL dat wel gebruiken. Kijkt de schoolinspectie mee?
pi_205319921
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:20 schreef ikbent het volgende:

[..]
Ik nam aan dat ze voor die trip naar Bonaire vrij hadden gekregen door een lulverhaal, dat onder de wettelijke regels viel, te gebruiken om vrij te krijgen (als in: ik ben ondernemer en wij kunnen echt niet zomaar weg tijdens schoolvakanties).

Hoe hebben ze dan vrij weten te krijgen als ze blijkbaar wél gewoon weg kunnen/gaan in de zomervakantie? Helpt een verhaal over "gezinssituatie beoordelen" ook om vrij te krijgen? Dan kan half NL dat wel gebruiken. Kijkt de schoolinspectie mee?
Ok, dus zelfs als ze tijdens de reguliere vakantie, daadwerkelijk op vakantie gaat, is er nog commentaar dat ze haar vórige vakantie níet tijdens de officiële vakantie deed? :')

Whaaaat!? :D
  Moderator dinsdag 12 juli 2022 @ 19:27:20 #196
184769 crew  Deisyy
pi_205319936
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:26 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ok, dus zelfs als ze tijdens de reguliere vakantie, daadwerkelijk op vakantie gaat, is er nog commentaar dat ze haar vórige vakantie níet tijdens de officiële vakantie deed? :')

Whaaaat!? :D
Daar moet zo lang mogelijk op geteerd worden :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_205320051
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:26 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ok, dus zelfs als ze tijdens de reguliere vakantie, daadwerkelijk op vakantie gaat, is er nog commentaar dat ze haar vórige vakantie níet tijdens de officiële vakantie deed? :')

Whaaaat!? :D
Jazeker, één van de weinige (enige?) redenen om vrijstelling te kunnen krijgen is dat je absoluut niet weg kan tijdens schoolvakanties.

Ik - en ik neem aan velen met mij - wil ook best in April lekker goedkoop met het gezin naar Bonaire (scheelt zomaar 50%+ in de kosten) en in de zomervakantie weer weg, maar gaat school echt geen vrij voor geven.

Blijf het frappant vinden dat als je een Hazes bent, dat blijkbaar wel allemaal kan.
pi_205320223
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:54 schreef praadje het volgende:
Ik lees net bij Yvonne dat Antwee met Mo en Andrie op vakantie is naar Thailand.
For happy end !
pi_205323376
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:36 schreef ikbent het volgende:

[..]
Jazeker, één van de weinige (enige?) redenen om vrijstelling te kunnen krijgen is dat je absoluut niet weg kan tijdens schoolvakanties.

Ik - en ik neem aan velen met mij - wil ook best in April lekker goedkoop met het gezin naar Bonaire (scheelt zomaar 50%+ in de kosten) en in de zomervakantie weer weg, maar gaat school echt geen vrij voor geven.

Blijf het frappant vinden dat als je een Hazes bent, dat blijkbaar wel allemaal kan.
Boete is 900 euro per 2 weken, dat lappen ze gewoon en er kraait verder geen haan meer naar.

Heeft niks met Hazes-zijn te maken, maar met geld hebben.
Je raekt an de dinge geweun.
  woensdag 13 juli 2022 @ 10:46:29 #200
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205325113
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 19:36 schreef ikbent het volgende:

[..]
Jazeker, één van de weinige (enige?) redenen om vrijstelling te kunnen krijgen is dat je absoluut niet weg kan tijdens schoolvakanties.

Ik - en ik neem aan velen met mij - wil ook best in April lekker goedkoop met het gezin naar Bonaire (scheelt zomaar 50%+ in de kosten) en in de zomervakantie weer weg, maar gaat school echt geen vrij voor geven.

Blijf het frappant vinden dat als je een Hazes bent, dat blijkbaar wel allemaal kan.
Nee, ze mochten een x aantal dagen weg, en telden daar de vrije schooldagen bij op.
Dat waren er geloof ik 10.

Ik heb dat gevolgd want met al die kids hier kan het best een interessante constructie zijn.

Daarnaast zat André op de kleuterschool en hij is gewoon over. Ik acht de kans groot dat meneer al kan lezen en schrijven en op sociaal gebied ook goed meekomt. Niet omdat zijn vader een helder licht is maar omdat Monique daar de focus op heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')