SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar hebben ze alleen tomatensoep?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is die zaak buiten en we hebben nog een restaurant binnen
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil graag de pizza met artisjokken, maar dan zonder de artisjokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
jaquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
En daar hebben ze alleen tomatensoep?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Ziet er zo uitOooooh een Beierse biertent gewoon, zeg dat dan meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ziet er zo uitZiet er wel gezellig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je prima een groep Fok!kers kwijt dacht ikquote:
Ziet er zo uitDaar zou ik het wel uit kunnen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
verboden terrein voor fokkersquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je prima een groep Fok!kers kwijt dacht ik
hotelletje om de hoek, en kachelen maarquote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat op de Noordkaap de zon tussen 14 mei en 31 juli niet onder gaat? Hj is al een week op nu, op ons aan het wachten
Welnee wij gedragen ons lichtjaren beter dan de gemiddelde wandelwagentokkie daar.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je prima een groep Fok!kers kwijt dacht ik
Dat kan inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hotelletje om de hoek, en kachelen maar
ja echt leuke plek. Soms zwemmen er ook mensen als het echt warm weer isquote:
Toch een kutstad ook.quote:
ja dat is wel vertieft inderdaad. Ik snap die lui echt niet. Van die theedoekjes als ze meestal voor het raam hebben hangen. Terwijl je gewoon goed verduisterend vrachtwagenzeil moet hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Veel plezier met in het licht slapen als je daar niet aan gewend bent
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef mangalie het volgende:
[..]allemaal een plaksnor op ivm herkenbaarheid.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist u dat op de Noordkaap de zon tussen 14 mei en 31 juli niet onder gaat? Hj is al een week op nu, op ons aan het wachten
Wie weet zit ik er een keer in juliquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt leuke plek. Soms zwemmen er ook mensen als het echt warm weer is
winter hadden we ook geprobeerd maar was te kouden toen kwamen de zwervers dus hebben we het leeggestript
buiten hebben we plek voor 100 man en binnen zonder zalen 120
Neem zo'n slaapmaskerdinges mee dan...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel vertieft inderdaad. Ik snap die lui echt niet. Van die theedoekjes als ze meestal voor het raam hebben hangen. Terwijl je gewoon goed verduisterend vrachtwagenzeil moet hebben
Heb mn bootsman toen zwartgeschilderde platen voor de poorten van de slaaphutten laten makenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel vertieft inderdaad. Ik snap die lui echt niet. Van die theedoekjes als ze meestal voor het raam hebben hangen. Terwijl je gewoon goed verduisterend vrachtwagenzeil moet hebben
Meen ik niet hoor,ik vond de Energiehal,Now &wow,Parkzicht altijd wel heel leuk.quote:
nou ja ongeacht wat je van rotterdam vindt. Dit is echt een uniek plekje met een heel goed gevoelquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen ik niet hoor,ik vond de Energiehal,Now &wow,Parkzicht altijd wel heel leuk.
kids@home: "poorten" refereert naar patrijspoorten, de bootjesterm voor "ramen" [Red.]quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb mn bootsman toen zwartgeschilderde platen voor de poorten van de slaaphutten laten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |