Twaalf september.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:39 schreef Aether het volgende:
16 september iOS 16
https://www.apple.com/ios/ios-16/
In een nieuwe iOS zitten ook security updates dus die zul jij gaan missen. Dat een toestel niet meer in aanmerking komt voor een nieuwe iOS betekent indirect dat je genoodzaakt wordt om up te graden. Geen straf trouwens, want een 7 in bijna 2023 is wel erg outdated. Een excuus om up te gradenquote:Op donderdag 8 september 2022 11:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn iPhone 7 komt niet in aanmerking voor iOs 16.
Krijg ik dan nog wel security updates? maw: ben ik nog wel veilig?
Gebruik dit toestel voor bankieren, beleggen etc dus kan geen risico lopen in die zin.
Valide punt ja, het is alleen wel erg veel geld.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In een nieuwe iOS zitten ook security updates dus die zul jij gaan missen. Dat een toestel niet meer in aanmerking komt voor een nieuwe iOS betekent indirect dat je genoodzaakt wordt om up te graden. Geen straf trouwens, want een 7 in bijna 2023 is wel erg outdated. Een excuus om up te graden
Ik heb de 13 mini al drie in en uit m'n winkelwagentje gegooid.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Valide punt ja, het is alleen wel erg veel geld.
Ben van nature behoorlijk zuinig
Apple heeft vaak nog security patches voor het vorige OS, maar dat is geen garantie. Let wel, dit is een smartphone uit 2016, een dikke 6 jaar oud. Dat is veel en veel langer in support met het laatste OS dan andere merken/fabrikanten.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Gebruik dit toestel voor bankieren, beleggen etc dus kan geen risico lopen in die zin.
Zeker, maar zo'n mobiel kan dus wel zes jaar meegaan (zie jij met je iPhone 7) dus het is wel een investering waard zeker gezien jouw zuinige gedrag.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zuinig omdat je anders niet rondkomt is begrijpelijk. Als je wel genoeg geld hebt en alsnog zuinig bent is gewoon niet zo slim.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
jup ik sla een jaartje over. hopelijk als de dollar/euro koers beter is dat er dan betere prijzen komen.quote:
Ik ga denk ik voor de 13 mini.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
je kan elk moment upgraden. Korting op iphones krijg je toch niet echt bij je provider.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zit nu met m'n SE tweede generatie en kan ook in november upgraden.
Echt wel. Natuurlijk zit een deel van die korting in je abonnementsgeld verwerkt, maar de prijs ik betaal voor een iPhone bij een abonnement van Tele2 is een stuk lager dan als ik een iPhone koop zonder abonnement op de Apple site.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
je kan elk moment upgraden. Korting op iphones krijg je toch niet echt bij je provider.
Ik moet wachten tot m'n contract afloopt.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
je kan elk moment upgraden. Korting op iphones krijg je toch niet echt bij je provider.
vooralsnog wordt iOS 15 nog steeds bijgewerktquote:Op donderdag 8 september 2022 11:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Hier begin ik ook een beetje gek van te worden.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:59 schreef Bolasie het volgende:
Ben een heel groot fan van de SE modellen, maar ik merk dat de batterij snel naar de klote gaat. Ik had na een jaar al 85% batterijcapaciteit en as we speak moet ik bijna twee keer per dag laden.
Ik heb stiekem toch de iPhone 14 besteld, kon het niet laten.quote:Op maandag 12 september 2022 09:49 schreef Fosive het volgende:
[..]
Hier begin ik ook een beetje gek van te worden.
Ik hoop dat iOS16 nog wat doet voor de batterijduur maar waarschijnlijk wordt het eerder slechter dan beter.
| 1 2 3 4 5 6 7 | iOS 15.7 and iPadOS 15.7 iPhone 6s and later, iPad Pro (all models), iPad Air 2 and later, iPad 5th generation and later, iPad mini 4 and later, and iPod touch (7th generation) iOS 16 iPhone 8 and later macOS Big Sur 11.7 macOS Big Sur macOS Monterey 12.6 macOS Monterey Safari 16 macOS Big Sur and macOS Monterey tvOS 16 Apple TV 4K, Apple TV 4K (2nd generation), and Apple TV HD watchOS 9 Apple Watch Series 4 and later |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |