ja maar dat kan niet want ik moest bereikbaar blijven voor het geval er een prio 1 zou uitbreken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
57 euro in de sloot?
dan had ik hem gewoon gemaakt als het je per keer 57 euro kost
1235quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en nu ECHT NET NU moet ik op stel en sprong mijn pincode gaan veranderen. In iets wat ik nog ga onthouden ook. Ik ga vanmiddag echt zo hard dingen uit het raam gooien he
3005 (of 3105 )quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en nu ECHT NET NU moet ik op stel en sprong mijn pincode gaan veranderen. In iets wat ik nog ga onthouden ook. Ik ga vanmiddag echt zo hard dingen uit het raam gooien he
Ja. ik denk wel dat ADO het redt, maar uiteraard hoop ik de Blauw-witten van de Aalsterweg..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
Op zaterdag 21 mei 2022 08:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bossie maat, vandaag D-day!!!
N_42*e!m$3FeP4Mth'25rQyBogGM_pzr3ybWY!-rq;7GxjTW.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeiljk he het verschil tussen wachtwoord en pincodequote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Modus het volgende:
[..]
N_42*e!m$3FeP4Mth'25rQyBogGM_pzr3ybWY!-rq;7GxjTW.
En dan in de finale eraf tegen Excelsior.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik denk wel dat ADO het redt, maar uiteraard hoop ik de Blauw-witten van de Aalsterweg..
Dikke kans dat die het redden ja..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan in de finale eraf tegen Excelsior.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hij moet minstens 8 en hoogstens 14 lang zijn en mag geen patronen als "123" bevattenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
1235
alsjeblieft, heb hem voor je opgeschreven
een pincode van 8 karakters? wat een koekies..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij moet minstens 8 en hoogstens 14 lang zijn en mag geen patronen als "123" bevatten![]()
Denk je dat ik op dit moment zin heb in dit soort gezeik? Denk dan nog maar een keer.
ze moeten je wel hebbbenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En natuurlijk moet je teamviewer uitgeschakeld zijn voor de veiligheid
En natuurlijk heb ik geen rechten om teamviewer uit te schakelen. Voor de veiligheid.
Chapeau mensen, steek van mijn part die hele tiefeszooi maar in je reet
dat moet op mn surface ook..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:11 schreef mschol het volgende:
[..]
een pincode van 8 karakters? wat een koekies..
1357924680 zodan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En natuurlijk moet je teamviewer uitgeschakeld zijn voor de veiligheid
En natuurlijk heb ik geen rechten om teamviewer uit te schakelen. Voor de veiligheid.
Chapeau mensen, steek van mijn part die hele tiefeszooi maar in je reet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |