broer ga gewoon naar een Mocro, voor te we tientjes ben je klaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:37 schreef Ypmaha het volgende:
Sinds de kappers weer open mochten heeft mijn kapper zijn prijzen met een derde verhoogd. Voor een knipbeurt en baardonderhoud vraagt ie nu 60 euro ipv 40. Veel geld natuurlijk, maar een snelle blik op het wereldwijde web biedt nou niet echt resultaten die (veel) goedkoper zijn.
Ondernemers die woekerprijzen rekenen na twee jaar hun handje op te hebben gehouden
Turken zijn smerig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:45 schreef Slumlord. het volgende:
Ik weet niet waar jij kijkt hoor, maar bij mijn kapper, letterlijk om de hoek, vraagt hij voor een hoofd- en baardbeurt 28 euro. Weliswaar een Turk, maar heb nou werkelijk nooit klachten gehad over zijn knipbeurten.
Kneus.
Stoer doen vanachter je PCtje op zolderquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:49 schreef Slumlord. het volgende:
[..]
Lekker stoer praten maar bij een iedere zuipbeurt wel een kapsalon binnenvreten zeker.
Alsof ik nog eten naar binnen krijgen na 4 pillen in m'n mikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:50 schreef gers het volgende:
[..]
Bij de volgende after haal je gewoon weer een broodje shoarma hoor
Neef je moet toch eten als je die 4 meisjes drie uur lang hebt aangeduwdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Alsof ik nog eten naar binnen krijgen na 4 pillen in m'n mik
Gebrekkig Nederlands typen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:51 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Stoer doen vanachter je PCtje op zolder
Ook neuken lukt dan niet meer hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:53 schreef gers het volgende:
[..]
Neef je moet toch eten als je die 4 meisjes drie uur lang hebt aangeduwd
Man man man, wat een kapper...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:37 schreef Ypmaha het volgende:
Sinds de kappers weer open mochten heeft mijn kapper zijn prijzen met een derde verhoogd. Voor een knipbeurt en baardonderhoud vraagt ie nu 60 euro ipv 40. Veel geld natuurlijk, maar een snelle blik op het wereldwijde web biedt nou niet echt resultaten die (veel) goedkoper zijn.
Ondernemers die woekerprijzen rekenen na twee jaar hun handje op te hebben gehouden
Als je een beetje ruggengraat laat zien dan zijn ze meestal wel onder de indruk dat ze goed hun werk moeten doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:45 schreef Slumlord. het volgende:
Ik weet niet waar jij kijkt hoor, maar bij mijn kapper, letterlijk om de hoek, vraagt hij voor een hoofd- en baardbeurt 28 euro. Weliswaar een Turk, maar heb nou werkelijk nooit klachten gehad over zijn knip- en trimbeurten.
Kneus.
Ja, Maar dan kom je negen van de tien keer wel met een andere kop naar buiten als dat je zelf in gedachten had.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:39 schreef gers het volgende:
[..]
broer ga gewoon naar een Mocro, voor te we tientjes ben je klaar.
Ik wil me tondeuse wel opsturen kost je ¤40 + verzendkosten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:37 schreef Ypmaha het volgende:
@jigggy ladybitch heeft hier wel een antwoord op!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:13 schreef Geerd het volgende:
Hahaha al die ladyboys hier die naar de kapper gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ypenburgquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:00 schreef winterapfel het volgende:
Ik weet niet waar je zit in Den Haag, maar Hoofdzaken in Ypenburg heeft schappelijke tarieven
Er opende hier in de buurt ook zo'n Turkse barbier, ging er een paar keer heen totdat ik op een avond langsreed en ze elkaars rug en borsthaar zag scheren.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:45 schreef Slumlord. het volgende:
Ik weet niet waar jij kijkt hoor, maar bij mijn kapper, letterlijk om de hoek, vraagt hij voor een hoofd- en baardbeurt 28 euro. Weliswaar een Turk, maar heb nou werkelijk nooit klachten gehad over zijn knip- en trimbeurten.
Kneus.
HAIRYTURKEDquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:51 schreef BatWayne het volgende:
[..]
Er opende hier in de buurt ook zo'n Turkse barbier, ging er een paar keer heen totdat ik op een avond langsreed en ze elkaars rug en borsthaar zag scheren.
Vraag me af of hij naar Coef gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:jigggy ladybitch heeft hier wel een antwoord op!
Vast niet, met zijn wajong kan hij enkel kringloop veroorloven.quote:
Niet haten op jigggyquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vast niet, met zijn wajong kan hij enkel kringloop veroorloven.
Ik haat niet op jiggy verre van zelfs! Ik probeer hem enkel in zijn realiteit te krijgen dat hij een wajonger is die kleren mag vouwen en een speelgoed auto van zijn vader heeft gekregen waarmee hij mag rond rijde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |