Not my circus, not my monkeys.quote:
Ik snap er niks van, hoe kan dat nou ineens zo snel gaan?quote:
Te laat ontdektquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, hoe kan dat nou ineens zo snel gaan?
Verwacht je dat deze pandemie net zo heftig gaat worden als de Covid pandemie?quote:
Ik ben er wel een beetje bang voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Verwacht je dat deze pandemie net zo heftig gaat worden als de Covid pandemie?
In het begin van corona werden er hier op Fok! ook massaal geintjes gemaakt over het virus, hopelijk is dit niet het begin van weer 2 jaar ellende.
Vermoed dat het geen reguliere virus is maar een biowapenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, hoe kan dat nou ineens zo snel gaan?
De pokken zijn eerder succesvol uitgeroeid, er zijn vaccins voor, het is minder besmettelijk dan covid. Het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Verwacht je dat deze pandemie net zo heftig gaat worden als de Covid pandemie?
In het begin van corona werden er hier op Fok! ook massaal geintjes gemaakt over het virus, hopelijk is dit niet het begin van weer 2 jaar ellende.
Hangt er van af. Als dit een seksuele overdraagbaar en ook nog via Airborne kan overbrengen zijn we toch sowieso de lul.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dan kunnen ze het ook niet meer indammen?
Ik vind de woordkeuze in dezen niet heel handig.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hangt er van af. Als dit een seksuele overdraagbaar en ook nog via Airborne kan overbrengen zijn we toch sowieso de lul.
Pas beschikbaar in 2023-2024.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:49 schreef Ali_boo het volgende:
Het vaccin word door een Deens bedrijf gemaakt misschien valt er een deal te maken ?
Niet meer uiterst zeldzaam dus @TTquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus dan kunnen ze het ook niet meer indammen?
Lijkt mij toch wel sterk en valt naar mijn idee meer in de categorie propaganda. Zo van laten we dit maar bij Rusland in de schoenen schuiven dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vermoed dat het geen reguliere virus is maar een biowapen
Russia 'planned to use monkeypox as a bioweapon', report warned
https://metro.co.uk/2022/(...)ort-warned-16680912/
Mazelen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:22 schreef TLC het volgende:
Als je al waterpokken hebt gehad ben je dan meer immuum ?
In mijn kindertijd zat ik onder de rode bulten![]()
Niet beschikbaar voor het grote publiek.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:16 schreef Tjacka het volgende:
We kunnen toch normale pokkenvaccin gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |