Is er al een pokkenapp?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:03 schreef myShizzle het volgende:
[..]
[..]
Neh, in dat Twitterbericht een foutje in de domeinnaam gezet
naar appenpokkenMoet natuurlijk apenpokken.nl zijn.
"Kom maar op met die edit-button Elon"
Ik kwam er laatst achter dat ik ooit in een dronken bui mijn voornaamachternaam.nl had geregistreerd. Zag opeens een automatische incasso toen ik op mijn NL rekening keek. Oepsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:10 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Die, en apenpokkenvirus.nl en monkeypox.nl (die leiden naar eerstgenoemde). En dus @:apenpokken op Twitter.
Is al meer dan 20 25 jaar een hobby van me, domeinnamen registreren en sites bouwen.
Believe me, er staan heel wat bagger domeinregistraties tegenover haha
quote:Onder de recente patinten zitten opvallend veel mannen die seks hebben met mannen, schrijft Kuipers aan de Kamer. "Maar het beperkt er zich niet toe."
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:56 schreef the-eye het volgende:
Willen Engel laat ook van zich horen![]()
https://twitter.com/Mario(...)HHwWgICw1dzM1LQqAAAA
Thanks, is weer bijgewerkt. Overigens heeft Isral hun eerste case ook zojuist bevestigdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:59 schreef the-eye het volgende:
Het apenpokkenvirus is bij een tweede persoon in Nederland vastgesteld, maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zaterdag bekend. Besmettingen of vermoedens daarvan moeten vanaf nu worden gemeld. Alles wat je moet weten over deze oprukkende ziekte.
https://www.trouw.nl/binn(...)-het-virus~bd750a17/
https://www.msn.com/nl-nl(...)stgesteld/ar-AAXyKf5
@:myShizzle
We staan dus nu op een gedeelde 6e plaats samen met Belgi en Australi
Hoe denken ze dat te gaan handhaven dan? Camera's in de slaapkamer?quote:
Het is al bijna een pandemie! Met uitbraken van een verpletterende 1 patint elke keer.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het woord 'gestaag' krijgt in dit slakkentempo wel een nieuwe betekenis.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het woord 'gestaag' krijgt in dit slakkentempo wel een nieuwe betekenis.
Jullie moeten het wel een kans geven hquote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het is al bijna een pandemie! Met uitbraken van een verpletterende 1 patint elke keer.
Nog eventjes te gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:34 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het is al bijna een pandemie! Met uitbraken van een verpletterende 1 patint elke keer.
Heb je daar een echte bron voor of is dit een geintje? Wat moet je dan voor masker dragen?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 21:31 schreef myShizzle het volgende:
Spanje verplicht degenen die besmet zijn een masker te dragen en in isolatie te gaan, terwijl de verdachte gevallen toenemen; de meeste in regio Madrid.
Er zouden 39 40 gevallen bevestigd zijn, en nog eens 40 50 verdacht.
Een kontkapje natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 00:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je daar een echte bron voor of is dit een geintje? Wat moet je dan voor masker dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |