Ow ja die fasequote:Op zondag 17 juli 2022 10:28 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ja het contrast tussen opvang en thuis/bij familie is erg groot. Hij kletst honderduit en commandeert iedereen rond. Ook bij familie die hij weinig ziet. En de 'waarom?'-fase is begonnen..
Ah tnx! Gemiddeld wordt hij rond 6 uur wakker met uitschieters naar (veel) vroeger en soms naar later. Maar zeker met het warme weer was het de laatste dagen vooral vroeger..quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:24 schreef Lemijn het volgende:
Ongevraagd advies voor als het morgen mislukt: zet ‘m voorlopig op een haalbare tijd, voor succeservaringen en begrijpen hoe het werkt. Daarna met kleine stapjes naar een haalbare tijd. Hier stond is dus heel lang op 6:25 want dat lukte vaak net.
Oh ik vond dat met het testen nog wel meevallen, maar had ze de schaap dan niet te vroeg ingesteld, want zo te horen had haar kind het dan ook niet echt nodigquote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:03 schreef June. het volgende:
Een vriendin van me had dat schaap ook maar was geen succes.. Kind werd wakker van het mechanische geluid dat die ogen maken![]()
![]()
Nee, wat tink ook zegt, soms gaan die ogen al open als je kind nog lekker ligt te slapen en het daar ineens wakker van schrikt. Hoeft niet eens zo vroeg voor te zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:07 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ah tnx! Gemiddeld wordt hij rond 6 uur wakker met uitschieters naar (veel) vroeger en soms naar later. Maar zeker met het warme weer was het de laatste dagen vooral vroeger..
[..]
Oh ik vond dat met het testen nog wel meevallen, maar had ze de schaap dan niet te vroeg ingesteld, want zo te horen had haar kind het dan ook niet echt nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |