Zal ik doen!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:53 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik ben benieuwd naar die methode, Keroppi! Wil je er iets over delen? Ik volg hen al op Instagram.
Ja zeker, nappy's heeft wasbare luiers tot in volwassenen -maat. Via de FB groep wasbare luiers op reis kun je een pakket grote luiers in bruikleen krijgen.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:06 schreef Loj het volgende:
Cb kwam een beetje met de standaard tips, maar het is echt de angst wat hier een groot probleem begint te worden. Ik heb al een beetje bedacht dat ik woensdag een afspraak ging maken met de huisarts. Kijken of zij iets kan betekenen.
Wasbare luier zou iets kunnen zijn. Maar zijn die er nog wel in maatje 104/110?
Warm weer en geen luier werkt niet. Ze ligt serieus zo een uur lang te huilen op de bank (en dan schiet mijn stresslevel omhoog).
Verwijzing voor de Plas- en poeppoli misschien?quote:Op zondag 19 juni 2022 19:06 schreef Loj het volgende:
Cb kwam een beetje met de standaard tips, maar het is echt de angst wat hier een groot probleem begint te worden. Ik heb al een beetje bedacht dat ik woensdag een afspraak ging maken met de huisarts. Kijken of zij iets kan betekenen.
Opinel? Kidicutters?quote:Op zondag 19 juni 2022 22:57 schreef B.ertha het volgende:
Even tussendoor: hoe heten die kindveilige koksmessen ook alweer?
Oh wat bloedirritant zeg. Vast goed bedoeld maar zo contraproductief.quote:Op zondag 19 juni 2022 19:48 schreef douche-eendje het volgende:
Maar het ging mis toen hij niet naar de wc wou en nog 4 anderen zich ermee gingen bemoeien door aan te moedigen/dwingen.
Dat klopt, maar hij zegt zelf dat hij bv een 'T' heeft getekend en het is inderdaad een 'T'. Hetzelfde met de 'O', 'A' en 'H'. Ze zijn een beetje vreemd, maar het klopt wel. Zal kijken of ik er een foto van kan maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:09 schreef June. het volgende:
Mijnes ook niet hoor, maar het is ook maar net waar je de focus op legt![]()
Die van mij zegt nu 8,9,10 wie niet weg is gezien, ik kom!!![]()
Eyy! Wat goed dat jullie het ook zo doen! Hoe is het gegaan? Zie het helaas nu pas. Wij hebben in de broekfase joggingsbroeken en spijkerbroeken gebruikt. Dat ging echt 10x achter elkaar mis en ik verloor alle hoop tot het ineens klikte. Hier was ze met 2 dagen zindelijk en op wat ongelukjes na nooit problemen gehad. Het was voor haar en ons met deze methode duidelijk wat er ging gebeuren en hoe.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:53 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Mocht je er dan in de toekomst nog vragen ofzo over hebben, kun je me het beste even taggen of een pm/dm sturen want ik merk dat ik toch wat minder aangehaakt hier ben.
Overigens heeft Rebubbled een hele uitgebreide post erover geschreven (kan 'm even niet terugvinden). Zo kwam ik er ook bij
Mijn oudste deed dat ook op die leeftijd al. Hij kreeg letterstempels van mijn broertje, ik vond dat een raar cadeau voor zo'n jong kind, maar het was een schot in de roos. Toen ging hij ook letters naschrijven. De interesse in letters is nu (hij is 5) trouwens een stuk minder, nu is ie volop met getallen en rekenen bezig.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:18 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij zegt zelf dat hij bv een 'T' heeft getekend en het is inderdaad een 'T'. Hetzelfde met de 'O', 'A' en 'H'. Ze zijn een beetje vreemd, maar het klopt wel. Zal kijken of ik er een foto van kan maken.
Edit:
[ afbeelding ]
Het rode is dus de 'T', en dat zegt hij dan ook. Hij heeft het ook vaker getekend en gezegd. De 'A' lukte niet om op de foto te zetten, omdat hij er alweer van alles over heen had getekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |