Het was het idee van mijn man, is ontstaan tijdens onze vakantie in juni. Bas vind kamperen namelijk echt geweldig om te doen, dus waarom in augustus niet nog een keerquote:Op zondag 14 augustus 2022 14:22 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Leuk idee zo zeg! Kwam hij er zelf mee, of jullie idee?
Ohh wat een leuk idee!!quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:09 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn peuter is een weekendje met mn man kamperen op een camping 2 kilometer hier vandaan. Klein tentje, alle spullen mee in de bakfiets
. Net weer even gebeld en ze hebben het zo onwijs leuk. Hij is heerlijk aan het spelen, heeft ontzettend goed geslapen in het tentje en geniet echt even van 1 op 1 met papa.
Het gaat behoorlijk goed! Qua plas lijkt hij al praktisch zindelijk, hij had de eerste twee dagen wat ongelukjes maar sindsdien al niet meer. Poep gaat moeizamer, hij heeft 2x op het potje gepoept maar heeft ook regelmatig poepbroeken. Dat is nog een work in progress dus. Maar we belonen met stickers en dat werkt erg motiverend, en we zijn tenslotte pas een week bezig. Dus het komt vast wel goed.quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:22 schreef Rebubbled het volgende:
Luna hoe is het nu met de zindelijkheid?
Een relatief dunne van Ikea. Maar ik verschoon mijn dochters bed niet vaker dan dat van ons eigenlijk...quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:57 schreef B.ertha het volgende:
Leuk zeg, kamperen!
Welk matras hebben jullie in het bed? 90*200. Ik heb gewoon ons logeermatras erin gelegd maar dat is veel te lomp en zwaar om vaak te verschonen
Een halfhoogslaper, dit idee:quote:Op maandag 15 augustus 2022 21:22 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ohh wat een leuk idee!!
NJ, welk bed hebben jullie op het oog? Hier destijds meteen voor een eenpersoons gegaan waarbij een zijkant dicht is met spijltjes. Dan konden we hem eventueel met de open kant naar de muur toe zetten als ze eruit zou vallen. Maar dat bleek niet nodig.
Luna hoe is het nu met de zindelijkheid?
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:30 schreef Loj het volgende:
Mededeling: Li is zindelijk, poep en plas, maar alleen op het potje. Ze gaat pas als ze elf is de wc. Einde mededeling.
Vandaag haar zo ver gekregen om op het toilet te zitten (met wcverkleiner). Ze kwam vervolgens aangelopen met de wcverkleiner om haar nek als nieuwe ketting. Voelen jullie hem aankomen? Die kregen we er niet meer af, hebben we (heel voorzichtig) kapot gezaagd. En volgens Li gaat ze nu pas op de wc als ze 11 is, want dan gaat ze trouwen met een ridder….
Nog vier dagen…..
Topper is het! Last-minute gewoon even fixen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:16 schreef Loj het volgende:
Welkom Sunshine! Ik hou zo van de naam van je peuter
Oké, Li is plaszindelijk op de wc en poepzindelijk op het potje. Nog 1 drempel voor dit weekend en dan gaat ze dus echt naar school
Dat is fijn!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:16 schreef Loj het volgende:
Welkom Sunshine! Ik hou zo van de naam van je peuter
Oké, Li is plaszindelijk op de wc en poepzindelijk op het potje. Nog 1 drempel voor dit weekend en dan gaat ze dus echt naar school
Hoe gaat het bij jullie met het zindelijk worden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 22:17 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Topper is het! Last-minute gewoon even fixen!
- poetsen met een speciale tandenborstel (zelf gekozen in de winkel, leuk plaatje erop, of een gekregen van de tandarts bijvoorbeeld)quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:48 schreef B.ertha het volgende:
Heeft er iemand tips om van tanden poetsen een minder groot drama te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |