quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:08 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Snap ik als jij je 18cm erin banjert.
Maar nee, cavia's onder elkaar gaan dan niet dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef -river- het volgende:
Waar woont die persoon die zich in de kont heeft laten neuken door een aap, dan weet ik dat ik daar ver uit de buurt moet blijven.
Maar even serieus beste mens0n. Seks met apen is dus verboden hé. Doe maar lekker achter het glas ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef -river- het volgende:
Waar woont die persoon die zich in de kont heeft laten neuken door een aap, dan weet ik dat ik daar ver uit de buurt moet blijven.
Tja.... ik zou wel effe snel je boodschappen pakken en wegwezen. Mijn moeder is niet gevaccineerd dus ik denk dat ik maar aanbied om morgen even wat boodschappen voor haar mee te nemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef Tengano het volgende:
Ik weet nog wel toen dat coronavirus net binnen was in Nederland, ging ik met van die plastic werkhandschoentjes boodschappen doenen mijn handschoentjes en boodschappen liet ik dan tot de volgende dag (in carantaine staan). En daarna ruimde ik ze pas in.
Nu moet ik eigenlijk nog boodschappen doen vanavond en voel me daar toch een beetje unheimlich bij
Niet gevaccineerd tegen wat? Deze apenpokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tja.... ik zou wel effe snel je boodschappen pakken en wegwezen. Mijn moeder is niet gevaccineerd dus ik denk dat ik maar aanbied om morgen even wat boodschappen voor haar mee te nemen.
Tegen pokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet gevaccineerd tegen wat? Deze apenpokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |