Nee omdat je weet dat je die gaat krijgen ookquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vragen we toch ook niet aan jou?
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zeg het hemquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben iets kleiner dan jij en weeg wat meer en ben echt een vette hapquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
172
denk dat het voor mijn lengte niet raar is
wat weeg jij dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben iets kleiner dan jij en weeg wat meer en ben echt een vette hap
waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog 700 gram te gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
172
hoe lang mag je dan zwemmen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Zit even naar de tarieven van het zwembad in Bennekom te kijken, daar zwom ik vroeger in de zomer. Dan was het na zes uur 's avonds ofzo goedkoper. Nu: gewoon de hele dag 6 euro.
Wat een geld.
Die moeten het water ook verwarmen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Zit even naar de tarieven van het zwembad in Bennekom te kijken, daar zwom ik vroeger in de zomer. Dan was het na zes uur 's avonds ofzo goedkoper. Nu: gewoon de hele dag 6 euro.
Wat een geld.
Ja geloof dta hun kosten flink zijn gestegen ookquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moeten het water ook verwarmen.
Terwijl dikke mensen het nooit zo snel koud hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die moeten het water ook verwarmen.
start the next lockdownquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
de apenpokken zijn al in belgie opgedoken
zit je volgens de tabellen in google binnen de range maar wel tegen het "te zware" aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
172
Ja is heel vaak, dat ze alleen nog maar dagkaarten doen. Terwijl je er met een kwartiertje wel klaar mee bent.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat een geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |