Dat is acne.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je meisje iets uit te leggen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er wel vaker doorheen gereden, telt dat ook?
Kut Duitsers met hun Baustellenquote:
Beetje naar stof en zon?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je daar naar binnen loopt en het ruikt naar mussen.
Ik denk dat de zon wel naar bananensnoepjes ruikt.quote:
Hm.. misschien even de bbq binnen zetten en de ei-hangstoel uit elkaar halen..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat de zon wel naar bananensnoepjes ruikt.
Heb je alles al vastgezet rondom huis voor de naderende supercell?
plannen kunnen ze echt nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:05 schreef Ama het volgende:
Was een man al sinds vijf voor half aan het wachten op dezelfde dokter.
Voorkomen is beter dan genezen en beter de put dempen voordat het schaap erin valt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. misschien even de bbq binnen zetten en de ei-hangstoel uit elkaar halen..
mayoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:11 schreef gianni61 het volgende:
zin in een broodje bitterstaaf met mosterd
Net wat het voor arts is he, spoed gaat altijd voor.quote:
en morgen ochtend ga je ook nog?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:16 schreef mschol het volgende:
maar nee, regen, en rustig aan doen, heb nog tot 2300 en red een dag door het park makkelijk zonder vroeg te zijn
Ik heb thuis voorraad genoeg geloof ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik liep gisteren langs de frituursnacks vriezer in de ah en heb mezelf kunnen bedwingen
Man man man dat hele klotepark zou me na twee dagen echt m'n neus EN m'n oren uit komenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:16 schreef mschol het volgende:
maar nee, regen, en rustig aan doen, heb nog tot 2300 en red een dag door het park makkelijk zonder vroeg te zijn
gewoon grotere mickey oren en neus nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man dat hele klotepark zou me na twee dagen echt m'n neus EN m'n oren uit komen
ja wil je ze juist niet meer eten :pquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb thuis voorraad genoeg geloof ik.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon grotere mickey oren en neus nemen
wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil je ze juist niet meer eten :p
kom naar bed danquote:
bitterbikini pics ter beoordelingquote:
Forum Opties | |
---|---|