Zag vandaag beelden van vorig jaar, ook zo'n nogal hard buitjequote:Op donderdag 19 mei 2022 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Limburg zal wel weer in de zenuwen zitten, dat wordt weer de hotspot
Ja maar wekelijks zie je her en der dezelfde beelden uit andere landen en daar doen ze er niet zo overdreven mee ... Het is gebeurt en kut en ja er is al mogelijk ergens al een fonds voor ..quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag vandaag beelden van vorig jaar, ook zo'n nogal hard buitje
Yep, alleen was deze dichtbij. Komt voor de meeste 'harder' aan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wekelijks zie je her en der dezelfde beelden uit andere landen en daar doen ze er niet zo overdreven mee ... Het is gebeurt en kut en ja er is al mogelijk ergens al een fonds voor ..
Je weet je woont in een risicogebied ..quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, alleen was deze dichtbij. Komt voor de meeste 'harder' aan.
Straks wel jaquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet je woont in een risicogebied ..
Onder zeenivo bij een vliegveldquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks wel ja
Maar goed, dat woon ik nu ook
Zo hebben m'n ouders wel eens een auto verloren. Parkeergarage onder gelopen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik was vandaag ff in de parkeerkelder en keek naar het nivo van het water in de gracht ..... dat is hoger dan de bodem daar ..
Dan zou je parkeergarage onder kunnen komen te staan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik was vandaag ff in de parkeerkelder en keek naar het nivo van het water in de gracht ..... dat is hoger dan de bodem daar ..
Soms is het er extra vochtig, maar overstroming is nog nooit gebeurd...quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Zo hebben m'n ouders wel eens een auto verloren. Parkeergarage onder gelopen.
Denk of vermoed dat de rand op minimaal NAP ligtquote:Op donderdag 19 mei 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is het er extra vochtig, maar overstroming is nog nooit gebeurd...
Was mooi om te zien die lanceringquote:Op vrijdag 20 mei 2022 01:12 schreef chufi het volgende:
Boeing gaat voedsel leveren aan ISS ... iig een poging
Echt tof om te zienquote:Op vrijdag 20 mei 2022 01:16 schreef engine het volgende:
[..]
Was mooi om te zien die lancering
@:puzziepie had een mooi gifje
Wie hebben een 40+ ban dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 02:05 schreef chufi het volgende:
@:admin of wie dan ook .. Mogen de gebande 40+ weer toegang ... gewoon een verzoekje...
de MLNersquote:
Er komt weer een nieuwe RLS dit jaar.quote:
Ja daar begrijp ik ook helemaal niets van. Raar gedoe.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
de MLNers
Topicreeks: [MLN Kletshonk #124] Een nieuw begin is altijd een goede start
Blijkbaar zijn ze er tevreden mee
Van eentje snap ik wel dat ze hier niet post.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 04:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daar begrijp ik ook helemaal niets van. Raar gedoe.
Wat is de vulling?quote:
Ziet er lekker uit.quote:
Ahja daar zitten ze, graag posten ze weer meequote:Op vrijdag 20 mei 2022 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
de MLNers
quote:
THnx, ga straks even kijken is een lange versie zie ik,quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:24 schreef engine het volgende:
@:dotteke
Bosuiltjes hebben de kast verlaten, overdag ook nog eens. Mooie beelden![]()
hebben er serieus hier een ban, wow dat ist ik niet eensquote:Op vrijdag 20 mei 2022 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
de MLNers
Subforumbans moeten handmatig worden opgeheven, dus als ze even een mailtje sturen naar forum@fok.nl is dat zo op te lossen, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 02:05 schreef chufi het volgende:
@:admin of wie dan ook .. Mogen de gebande 40+ weer toegang ... gewoon een verzoekje...
qua weekend houden?quote:
quote:
Ha vakantieganger. Nog vol te houden 😉quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*moest Googlen
Guten Morgen Jobi
Alles leuk daar?
Ja prima vol te houden en nog leuk daarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha vakantieganger. Nog vol te houden 😉
Nicequote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja prima vol te houden en nog leuk daar![]()
Zo eerst even ontbijten en dan een rondreis langs de meren maken
Cá bhfuil oifig an phoistquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Wie weetquote:
Lekker hoor! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Heb jij al een metgezel gevonden voor de musical?quote:
Nee. Ik heb de kaarten teruggegeven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij al een metgezel gevonden voor de musical?
Veel plezier vandaag!quote:
Ik vond het eerlijk gezegd ook al niet echt iets voor jouquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de kaarten teruggegeven.
En eerlijk gezegd trekt deze musical me niet zo. Dus laat maar zitten.
Lekker geniet ervanquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Jipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Musicals wel hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd ook al niet echt iets voor jou
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip
Sterkte DottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ja dat bedoelde ik ook, André Hazes leek me niet echt jouw stijl.quote:
[..]
Jip
Sterkte Dot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja is altijd ellende. Is mij niet opgevallen dat er verschil in zit. Zal eens opletten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik haat het als eitjes barsten tijdens het kokenIk heb ook het idee dat eitjes met een witte schaal eerder barsten dan die met een bruine schaal.
Meer iets voor mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd ook al niet echt iets voor jou
Of het is gewoon toeval, dat kan ook, maar ik heb het idee dat witte eischalen dunner zijn. Je pannetje meteen goor, je eitje uit zijn vorm, echt stom.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is altijd ellende. Is mij niet opgevallen dat er verschil in zit. Zal eens opletten.
Ik doe ze in de airfryer.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik haat het als eitjes barsten tijdens het kokenIk heb ook het idee dat eitjes met een witte schaal eerder barsten dan die met een bruine schaal.
[..]
Jip
Hopelijk is het snel weer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook op jezelf passen he, anders wordt de rest ook veel moeilijker
stupidity has become as common as common sense was before
Ja inderdaadquote:
En er komt soms een hoopmwater uit als je ze afpeltquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het is gewoon toeval, dat kan ook, maar ik heb het idee dat witte eischalen dunner zijn. Je pannetje meteen goor, je eitje uit zijn vorm, echt stom.
@R-woud93 danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik denk dat @:RWoud93 het ook wel kan waarderen.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk is het snel weer over
En ook op jezelf passen he, anders wordt de rest ook veel moeilijker
Ze zingen beter dan André Hazes.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
Schijnt echt een goede musical te zijn.
Soms of juist meestal, blijf denken dat het een het ander kan triggeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Soms lopen dingen samen. Doe al een paar weken heel rustig.
Yep.Echt een aanrader.quote:
Ik heb er wel stukjes van gezien.quote:
Ik heb ook wat stukjes gezien.quote:
Jammer dat je niet gaat.quote:
Zou best kunnen dat die beklemde zenuw dit triggert.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms of juist meestal, blijf denken dat het een het ander kan triggeren.
Maakt ook niet uit, als het allemaal maar snel weer ophoud
Hey Plyquote:
En dat dat water er pas uit komt als je het eitje aan het pellen ben boven je broodje of crackerquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er komt soms een hoopmwater uit als je ze afpelt
Ik denk dat ik het toch bij mijn pannetje houd, mijn airfryer is loeizwaarquote:
Jullie kunnen duidelijk geen eieren koken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat dat water er pas uit komt als je het eitje aan het pellen ben boven je broodje of cracker
BDS Noah.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie kunnen duidelijk geen eieren koken.
Was bij ons altijd een mooie discussie hoe het beste eitje te koken.Iedereen doet het anders.quote:
Even checken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
You get a checken, and you, and you!
[ afbeelding ]
Altijd een gaatje prikkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan we elon musk nu ook overal annuleren?
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan sloop ik het ei al tijdens het prikkenquote:
Wel bakkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pluto heeft een oogquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef pullup het volgende:
One of the most detailed images of Pluto
[ afbeelding ]
Best nog een gemene ookquote:
Ik heb een heel scherp puntig aardappelmesje, gaat nooit misquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan sloop ik het ei al tijdens het prikken
Ik vind zo eierprikker ook goor eigenlijk.
Ik zal eens proberen of ik daar niet te lomp voor ben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een heel scherp puntig aardappelmesje, gaat nooit mis
Ben ik dus niet de enige die dat ziet.quote:
Hoe meer je kijkt hoe meer gezichten je ook zietquote:
Ik doe altijd beetje zout in het waterquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:19 schreef Deisyy het volgende:
die tip ga ik onthouden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe altijd beetje zout in het water
Lekker voor zequote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:37 schreef Koen66 het volgende:
arme Limbo's weer, hier blijft he code groen, daar oranje
Handig..dan breken ze in zout waterquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe altijd beetje zout in het water
Dat gaat wel helpenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat zelden een ei stuk.. en ik leg ze vaak ook iets eerder uit de koelkast
ziet er best goed uit , dat ei is ook wel een kunst op zich... misschien een keertje proberenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schrikken ze niet zo snel van het heette water
Je kan ze beter helemaal niet in de koelkast leggen. Gekoelde eieren bederven sneller.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat vergeet ikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
FB / Subforum apenpokkenquote:
quote:
quote:
Oh is dat zo, wist ik niet.. maar zo lang liggen ze niet in de koelkastquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan ze beter helemaal niet in de koelkast leggen. Gekoelde eieren bederven sneller.
Echt?!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan ze beter helemaal niet in de koelkast leggen. Gekoelde eieren bederven sneller.
Volgens mij neemt ie ons in de malingquote:
Idem! Er ligt hier een verse gevulde koek in de keuken, ik ga hem opvreten.quote:
14:05 zware neerslag hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt in t Noorden nog wel mee denk ik met de regen en onweer..
Ja heb je die vast binnenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Idem! Er ligt hier een verse gevulde koek in de keuken, ik ga hem opvreten.
mjah ik zou niet weten waardoor koeling nu net bij eieren niet de groei van bacteriën tegenhoudquote:
Tomaten houden ook niet van de koelkast. Ik ga eens op onderzoek uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
mjah ik zou niet weten waardoor koeling nu net bij eieren niet de groei van bacteriën tegenhoud
Volgens mij iets met broosheid van de schaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
mjah ik zou niet weten waardoor koeling nu net bij eieren niet de groei van bacteriën tegenhoud
Dees gaat op onderzoek uitquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij iets met broosheid van de schaal.
Je bent toch bioloog? Eieren zijn levend weefsel (totdat je ze in de kou zet).quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga voor de aardigheid eens in een supermarkt kijken waar de eieren staan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tomaten houden ook niet van de koelkast. Ik ga eens op onderzoek uit.
Ik lees al verschillend meningen. Door die temperatuurschommelingen zou er immers condens op de eischaal kunnen ontstaan waardoor bacteriën er zich gemakkelijker op kunnen ontwikkelen en door de poreuze schaal het ei kunnen binnendringen. Daarom worden eieren niet in de koelkast bewaard in het verkoopscircuit.quote:
Ja en bederf komt door bacterien die minder snel groeien in de kouquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je bent toch bioloog? Eieren zijn levend weefsel (totdat je ze in de kou zet).
Lang verhaal kort:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij iets met broosheid van de schaal.
quote:Waar kun je je eieren beter bewaren: in of buiten de koelkast?
Het is je vast al eens opgevallen: in de supermarkt staan eieren meestal gewoon in de schappen en buiten de koeling. Thuis aangekomen zetten we ze vaak toch meteen in de koelkast. Maar waar kun je je eieren nu eigenlijk het best bewaren?
Je eieren in de koelkast bewaren heeft zowel voor- als nadelen. Zo raadt het Voedingscentrum aan je eieren in hun doos in de koelkast op 4°C te bewaren zodat ziekmakers als salmonella minder kans krijgen. Koude temperaturen remmen immers de groei van bacteriën. Door ze in hun doosje te laten, drogen de eieren bovendien minder snel uit en blijven ze langer vers. De koude zorgt ervoor dat je de eieren langer kunt bewaren.
In Amerika gaan ze zelfs nog een stapje verder: daar zeggen veel organisaties dat je je eieren zelfs beter weg kunt gooien als ze langer dan 2 uur buiten de koelkast hebben gestaan.
Dat klopt volgens de Britse krant The Daily Mail niet helemaal. Zij namen de proef op de som om na te gaan of eieren daadwerkelijk slechter worden als je ze niet in de koelkast bewaart. Daarvoor stuurden ze twee dozen eieren naar een voedingslaboratorium. Daar werden de doosjes twee weken bewaard, eentje op kamertemperatuur en de andere in de koelkast. De eieren werden tijdens die twee weken meerdere keren getest op schadelijke bacteriën zoals salmonella, listeria en E.coli. Wat bleek? Er was geen verschil op te merken tussen de twee doosjes eieren, allemaal waren ze bacterievrij.
Vochtig ei? Dan groeien bacteriën beter
Toch wordt nog altijd aangeraden om eieren in je koelkast te bewaren om het risico zo klein mogelijk te houden. Maar waarom liggen eieren dan vaak toch niet in de koeling van de supermarkt? De schaal van het ei beschermt tegen vuil, vocht én schadelijke bacteriën. Wordt het eitje vochtig, dan kunnen bacteriën er beter groeien. Als je dan eieren uit de koeling van de supermarkt meeneemt naar huis, treedt er condensvorming op door het temperatuurverschil. Liggen de eieren niet in de koeling, dan is het risico op condensvorming veel kleiner waardoor de eieren langer goed blijven.
Het nadeel aan je eieren in de koelkast bewaren? Koude eieren kunnen je gerechten soms verknoeien. Bepaalde recepten, voornamelijk die met een hoog vetgehalte zoals een lekkere cheesecake, vereisen eieren op kamertemperatuur omdat koude eieren de textuur van je traktatie verpesten. Alleen dan laat je ze dus het best uit de koelkast.
Dat is voor mij ook altijd maatstaf, maarquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ga voor de aardigheid eens in een supermarkt kijken waar de eieren staan.
quote:De schaal van het ei beschermt tegen vuil, vocht én schadelijke bacteriën. Wordt het eitje vochtig, dan kunnen bacteriën er beter groeien. Als je dan eieren uit de koeling van de supermarkt meeneemt naar huis, treedt er condensvorming op door het temperatuurverschil.
Maar ze liggen niet in de koeling van de supermarkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook altijd maatstaf, maar
[..]
Ja dat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:13 schreef Soury het volgende:
Ok, dus in de doos in de ijskast. En voor baksels eieren op kamertemperatuur brengen.
Omdat als ze in de koeling zouden liggen de eitjes in je boodschappentas gaan condenseren en door het vocht sneller bederven. Zo begrijp ik het artikel tenminste.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar ze liggen niet in de koeling van de supermarkt.
Netjes, ik haal ze dus uit de doos en dan onder het klepje in de deur, maar in de doos is beter, mits je geen plastic doos hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:13 schreef Soury het volgende:
Ok, dus in de doos in de ijskast. En voor baksels eieren op kamertemperatuur brengen.
Mij ook, maar ik vind het wel grappig om te lezen hoe anderen zich gedragen in de eitjeswereldquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:16 schreef Domnivoor het volgende:
Ieder zijn voorkeur. Het is mij om het even.
Er valt veel over te zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik vind het wel grappig om te lezen hoe anderen zich gedragen in de eitjeswereld
Dat deed ik dus nooit, maar vanmorgen net weer verse eitjes gehaald bij de slager en die wonen dus vanaf nu in de koelkastquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes, ik haal ze dus uit de doos en dan onder het klepje in de deur, maar in de doos is beter, mits je geen plastic doos hebt
Dat heb ik dan gelukkig nooit. 🤣quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat dat water er pas uit komt als je het eitje aan het pellen ben boven je broodje of cracker
Tijdelijk woonruimte.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:21 schreef Soury het volgende:
Da
[..]
Dat deed ik dus nooit, maar vanmorgen net weer verse eitjes gehaald bij de slager en die wonen dus vanaf nu in de koelkast
Vind het allemaal maar tegenvallen .....quote:
is hier ook de meest matige regio d8 ikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar tegenvallen .....
Dat is het al jaren, een goede bui zou juist de boel kunnen schoonmakenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is hier ook de meest matige regio d8 ik
Die kunnen wel zwemmen toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:59 schreef Domnivoor het volgende:
Dreigende wolken hier. De schildpadden zitten nog rustig buiten.
Ja hoor.quote:
Die redden zich wel. Maar ik hou ze in het oog.quote:
Controleren of ze netjes de schoolslag doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die redden zich wel. Maar ik hou ze in het oog.
Nou de straat hier is een beetje vochtig gewordenquote:
Ow jee was er wel een alarmcode afgegeven?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou de straat hier is een beetje vochtig geworden
Het lijkt wel op de wereld toch niet wil vergaan ..........quote:
Dus heb ik die gevulde koek voor niets opgegetenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt wel op de wereld toch niet wil vergaan ..........
Doet ie of doet ie het nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:02 schreef Sunsy het volgende:
Goedemiddag!
Hier nog droog, zon is net weer even weg. Ben benieuwd wat er hier gaat vallen. Wonen dichtbij de hondsrug en steeds zie je dat de buien vlak voor ons splitsen en nadien weer samen komen. Maar als het dan wel hier regent is het ook wel vaak echt goede buien.
Dat was voor de zekerheid hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus heb ik die gevulde koek voor niets opgegeten
Hahaha dat zullen we dus maar weer afwachten.quote:
En soms gaat het wel iets meer mis:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow jee was er wel een alarmcode afgegeven?
De toorn van God hopelijk zijn er ook veel drugslabs weggespoeldquote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En soms gaat het wel iets meer mis:
Vooral in Limburg was de regenval een klein uur geleden heftig. In Beek staat een woning op instorten na het hevige noodweer. De wind blies een groot deel van het dak van de woning aan de Beatrixstraat, en inmiddels dreigt het huis in te storten, liet een woordvoerder van de brandweer weten. Voor zover bekend raakte niemand gewond.
Het noodweer heeft met name in de voormalige westelijke mijnstreek rond Sittard en Geleen huisgehouden. Op verschillende plaatsen in Beek, Spaubeek, Stein, Limbricht, Oirsbeek en Schinnen waaiden bomen om, liggen stenen en dakpannen op straat en liepen woningen schade op. Bij de hulpdiensten kwamen volgens de woordvoerder in korte tijd honderden meldingen binnen. De brandweer uit heel Zuid-Limburg schiet te hulp om de ergste schade op te ruimen en erger te voorkomen.
Druglabs zijn niet van god, die zijn van mensen die de zondevloed hebben zien aankomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De toorn van God hopelijk zijn er ook veel drugslabs weggespoeld
Die bouwen een Arkquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Druglabs zijn niet van god, die zijn van mensen die de zondevloed hebben zien aankomen.
Liever aan Ark met wiet, dan een ark met dieren die je verslinden omdat ze bemannieng opgeten hebben.quote:
Hoe gaat het met jou? Ben je al weer aan het dansen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Plantjes kunnen wel wat watergebruiken eilk.
Dat word nog lastig, wel begonnen met werk, 6u per week.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Ben je al weer aan het dansen?
Je gaat in ieder geval vooruit dusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat word nog lastig, wel begonnen met werk, 6u per week.
quote:
Zinds die nieuwe heup erin zit gaat alles voorspoedig, niet zo snel als ik zou willen, maar je kunt niet alles meehebben.quote:
wel wat omgewaaide bomen en afgewaaide daken iddquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees dat meer plaatselijk in Limburg het wel raak is geweest.
Wat rijmt er op heup?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:56 schreef maily het volgende:
Hallon allen
Heb ik nog iets belangrijks gemist? Lees net over de nieuwe heup van @:PaRoDiUzZ
Het is onder de rivieren alleen maar belangrijk als het echt overstroomt, of als er een reden is om mensen boven de rivieren ziek te maken,toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees dat meer plaatselijk in Limburg het wel raak is geweest.
niks dusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
kneup, fleup, sneup, kreup, sleup .........
Kneup is knoopquote:
Limburgs voor sloop?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kneup is knoop
Sneup is snuffel
Kreup is kruip
Sleup weet ik niet.
Ik ga je helemaol sleupen?quote:
Kom je dan ook zo?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:17 schreef maily het volgende:
[..]
Maak jij het bed even op met schone kussensleupen?
Geen idee waar dit over gaat, maar ik gok op ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik denk dat @:RWoud93 het ook wel kan waarderen.
Een fijne musical over het heule werk van onze vriend Ander Hazes geloof ikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat, maar ik gok op ja!
Publiek heeft ook geen idee waar het bijhoort als er in 'dialect' gezongen word, en als je er bij de intro een beetje semi-interessant bij loopt te neuzelen, kan het heir en daar nog op de radio gedraait worden ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kneup is knoop
Sneup is snuffel
Kreup is kruip
Sleup weet ik niet.
Oh, dan een kleine ja, geen grotequote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Een fijne musical over het heule werk van onze vriend Ander Hazes geloof ik
Ander?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Een fijne musical over het heule werk van onze vriend Ander Hazes geloof ik
Maar fijn dat je in elk geval wel vooruit gaat. Wat voor danssport doe je?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zinds die nieuwe heup erin zit gaat alles voorspoedig, niet zo snel als ik zou willen, maar je kunt niet alles meehebben.
Ik zou het mooi vinden als ze een musical over Koos maken, en dat dan het halve podium instort omdat deze de rolstoelen niet aankan.quote:
Ook leuk, weer eens wat andersquote:
Hans.quote:
Nee Andrequote:
Hier is nog geen teckel in verzopenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Zijn alle koppen geteld? Missen we niemand na deze moeder der stormen?
Ik had honger ja, ik had al zeker 15 minuten niks meer gegetenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had honger ja, ik had al zeker 15 minuten niks meer gegeten
Dit kreng had ook net je wortel gejatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had honger ja, ik had al zeker 15 minuten niks meer gegeten
@D. ben je er nog?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:34 schreef Koen66 het volgende:
Zijn alle koppen geteld? Missen we niemand na deze moeder der stormen?
Hamsterrreeeeennnnnnn!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit kreng had ook net je wortel gejat
[ afbeelding ]
Die is hard op haar poep gevallen. Dat is nogal pijnlijk en duurt langquote:
Dat weet ik .....quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is hard op haar poep gevallen. Dat is nogal pijnlijk en duurt lang
Dus heeft ze juist meer tijd om te posten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is hard op haar poep gevallen. Dat is nogal pijnlijk en duurt lang
Nee maar ik ken dat welquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt me toch heel goor om op je poep te vallen, ook al is het je eigen poep.
Zitten is al lastigquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus heeft ze juist meer tijd om te posten.
Dat lijkt mij ook, denk ook dat het een langdurig iets isquote:
Dochter van mijn zus is op haar poep (stuitje) gevallen met van die schaatsen op rolletjes. Dat is ruim een jaar geleden. Nog steeds ellendequote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, denk ook dat het een langdurig iets is
Wat een ellendequote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dochter van mijn zus is op haar poep (stuitje) gevallen met van die schaatsen op rolletjes. Dat is ruim een jaar geleden. Nog steeds ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |