Ik moest lachen om samson in die helmquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
ik zocht ook 1 Samson & Gert nummer op hoor.. gelijk dit in mn aanbevolen video's
Ik dezequote:Op donderdag 19 mei 2022 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
ik zocht ook 1 Samson & Gert nummer op hoor.. gelijk dit in mn aanbevolen video's
vrienden van Amstel staat op nuquote:
Zelfkastijding is een keuzequote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:15 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash nog een maandje genieten van lengende dagen.
Ik heb het daar prima naar mijn zin gehad, die Noordkaap. Mooi stukje hoor. Helemaal de weg daar naartoe.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan..
Ik deed dit ook als wij aan boord als wij het noordelijkste punt van een route passeerden (Noordkaap bv)
ik zat dan meestal nog een 14 mijl noordelijkerquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het daar prima naar mijn zin gehad, die Noordkaap. Mooi stukje hoor. Helemaal de weg daar naartoe.
Baas boven baas.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zat dan meestal nog een 14 mijl noordelijker
Ik ga gewoon normaal doen denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan..
Ik deed dit ook met de armen omhoog al krijsend als wij aan boord het noordelijkste punt van een route passeerden (Noordkaap bv)
Ik vind dit echt heel jammer dat je dit als mod post op een reactie waarbij niemand persoonlijk wordt aangevallen. De ene user mag meer typen hier dan de ander om een uitbrander van jou te krijgen. En normaal posten zeg je. Wat is normaal? Dat iemand geil wordt van jouw strenge post en jij reageert metquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat achterlijke denigrerende gedoe van je. Post normaal mee of donder op.
Mijn handschrift is nauwelijks te ontcijferen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Recce, volgens mij is hij heel slim en dat is handig voor afkijken.
Dr_Reccequote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn handschrift is nauwelijks te ontcijferen.
Ik zou zo mee kunnen doen inderdaad. Op het laatst kon ik het zelf nauwelijks meer lezen.quote:
US loopt negen van de tien keer enorm te zuigen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel jammer dat je dit als mod post op een reactie waarbij niemand persoonlijk wordt aangevallen. De ene user mag meer typen hier dan de ander om een uitbrander van jou te krijgen. En normaal posten zeg je. Wat is normaal? Dat iemand geil wordt van jouw strenge post en jij reageert met
Ik niet, ik wil me niet beter of anders voor doen, dan ik ben...quote:
Shit, heb ik de verkeerde als klasgenoot uitgekozenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn handschrift is nauwelijks te ontcijferen.
Mag ik je huiswerk overschrijven? Daar was ik nog wel eens lui mee.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, heb ik de verkeerde als klasgenoot uitgekozen
Gaat tegenwoordig toch allemaal heel hip en digitaalquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, heb ik de verkeerde als klasgenoot uitgekozen
huehuehuequote:Op donderdag 19 mei 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig toch allemaal heel hip en digitaalGewoon vragen of je Recce’s floppy even mag vasthouden
Naast heel normaal ben je ook nog eens heel bescheidenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me niet beter of anders voor doen, dan ik ben...
Ik ook, maakte geen huiswerkquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik je huiswerk overschrijven? Daar was ik nog wel eens lui mee.
Floppy'squote:Op donderdag 19 mei 2022 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat tegenwoordig toch allemaal heel hip en digitaalGewoon vragen of je Recce’s floppy even mag vasthouden
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil me niet beter of anders voor doen, dan ik ben...
Bij sommige vakken moest het wel.quote:
Ik heb iig geen gespleten persoonlijkheid of id-crisis. Maar ik ken mezelf na al die jaren op aarde nog steeds niet goed. tbhquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb iig geen gespleten persoonlijkheid of id-crisis. Maar ik ken mezelf na al die jaren op aarde nog steeds niet goed. tbh
Dat eerste heb ik hopelijk ook niet!quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb iig geen gespleten persoonlijkheid of id-crisis. Maar ik ken mezelf na al die jaren op aarde nog steeds niet goed. tbh
Sworry dat ik je teleurstelquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik hoopte eigenlijk op een_!
Ben je helemaal gesloopt? Hoe ging het met de trefzekerheid bij het serveren van de tomatensoep?quote:
hey je bent er weerquote:Op donderdag 19 mei 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik deed dat met een meisje met een heel lief hamstergezichtje maar die trok steeds haar voetjes terug.
8/10 trefzekerheidquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je helemaal gesloopt? Hoe ging het met de trefzekerheid bij het serveren van de tomatensoep?
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag in sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhhquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je altijd wie je precies bent dan? Dat weet ik niet altijd even goed.
Ja geen idee wie ik benquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n onmogelijke vraag ik sollicitatiegesprekken. "Wie is kwiwi, vertel me eens wat over jezelf". Uhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |