Die mama van jou kan koken!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:15 schreef Karzai het volgende:
Bakje eten gekregen van di mama, stoofvlees met rijst en erwtjes
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel erg lekker uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Het vlees met de sesam-chili olie erover was 't lekkerst. Rest oké, niet bijzonder.
[ afbeelding ]
Blijkbaar kan je dat over de hele wereld vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:19 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Die mama van jou kan koken!
Heb je caribische roots? Daar kennen ze namelijk een gerecht van een mengsel van rijst met bonen.
Succesquote:Op woensdag 1 juni 2022 19:18 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zo leer ik het eindelijk ook eens een keer. Pannekoeken, je maakt je er altijd populair mee bij gasteters.
Nu de coronatijd zo'n beetje voorbij is, kan ik weer gaan koken voor anderen. Het begon wel eenzaam te worden allemaal. En een pannekoekje, dat gaat er altijd in, laten we wel wezen.quote:
Altijd met de tweede beginnen he!quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nu de coronatijd zo'n beetje voorbij is, kan ik weer gaan koken voor anderen. Het begon wel eenzaam te worden allemaal. En een pannekoekje, dat gaat er altijd in, laten we wel wezen.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:22 schreef marc0871 het volgende:
Er staat weer een pan gulyas te pruttelen
[ afbeelding ]
Ik heb er Turks brood voor bij gekocht
nee dit is gewoon een hollands hapjequote:Op woensdag 1 juni 2022 19:19 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Die mama van jou kan koken!
Heb je caribische roots? Daar kennen ze namelijk een gerecht van een mengsel van rijst met bonen.
Wat een werk!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Met z'n 2 alles opgegeten
700g aardappelen, 750g ham, 1,5kg asperges.
En toetje was ook fijn (geen foto).
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is dat niet zo'n Griekse spinazie-taart? (Staat nog op mijn bucket-list)quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:15 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Een spanakopita-variant; snijbiet en blauwe kaas tomaatjes.
Toe was vanillekwark met verse aardbeien en wat mascarpone
Kloptquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:46 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n Griekse spinazie-taart? (Staat nog op mijn bucket-list)
Jemig, waar laten jullie dat allemaalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Met z'n 2 alles opgegeten
700g aardappelen, 750g ham, 1,5kg asperges.
En toetje was ook fijn (geen foto).
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik snap wel dat je bij mij zegt soms wat is dat weinig eten als ik dit zo zie ja haha.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als eten lekker is (bijna altijd) kan ik veel op, grote eter
Mokkakoffie en petit four
[ link | afbeelding ]
Haha jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:37 schreef anndb het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je bij mij zegt soms wat is dat weinig eten als ik dit zo zie ja haha.
Naast dat bruinbrood zal je Maasdammer ook niet makkelijk te verkrijgen zijn in España, gok ik zo?quote:Op zondag 5 juni 2022 16:02 schreef foodlover het volgende:
We zijn in ons appartement aan de kust.
Gisterenavond pizza vendetta (tomaat, Kaas, ui, olijf).
Vanochtend bij Belgisch bakkertje (in Spanje he) koffie met een koffiebroodje.
Bruin brood 🍞 meegenomen, vanmiddag broodjes gegeten met serranoham, Maasdam gatenkaas, kruidenkaas met knoflook. Is zo lekker als je dit soort brood mist!
Straks maak ik een Hollandse Indonesische variant op rendang met kipfilet. Erbij wat rijst en komkommer. Zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |