Moet je eens een buurt-veiligheids-appgroep beginnen. Kujjelachejonge.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou best een kleine kwergi willen, maar het verplichte 'met huismoeders om moeten gaan' maakt dat ik nog steeds twijfelPraat liever met moeilijke klanten dan huismoeders die niks beters te doen hebben.
Mijn moeder zat daarin, ik las die elke keer als ik op bezoek kwam ter vermaakquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eens een buurt-veiligheids-appgroep beginnen. Kujjelachejonge.
Buur1: "Donker gekleed verdacht sujet gesignaleerd in de Kuttelikkerssteeg, liep richting de auto van Buur2!"
Buur2: "Dat was ik zelf. Donder op."
Ik ben na 1 maand uit die ouderapp gegooid door een boze moeder.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soms. Verschilt ook per school.
Ik zit ook niet in de groepsapp van de klas. Alleen degene waar de leraren en klasse ouders wat kunnen melden. Verder doe ik 1 of 2 activiteiten in het jaar mee helpen. En dan is het ook niet zo dat je de hele tijd met allemaal ouders aan het praten bent.
Surprise surprise..quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben na 1 maand uit die ouderapp gegooid door een boze moeder.
Ja na drieduizend Eeytjes en Nicejes heeft zo'n mens het wel een keer gehadquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar nooit in heb gezeten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eens een buurt-veiligheids-appgroep beginnen. Kujjelachejonge.
Buur1: "Donker gekleed verdacht sujet gesignaleerd in de Kuttelikkerssteeg, liep richting de auto van Buur2!"
Buur2: "Dat was ik zelf. Donder op."
Dit verbaast me niksquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was niet het probleem.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja na drieduizend Eeytjes en Nicejes heeft zo'n mens het wel een keer gehad
"Kleine Sterre heeft wat probleempjes met slapen en overgeven"quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja na drieduizend Eeytjes en Nicejes heeft zo'n mens het wel een keer gehad
Bot: check. Eerlijk: check. Zakelijk: check.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Kleine Sterre heeft wat probleempjes met slapen en overgeven"
*Nice*
Jij bent het typetje pielfoto sturen met de vraag of elke 5/10 vrouw een kopje koffie met je wil drinken, daar is niet iedere huismoeder van gediend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was niet het probleem.
Mijn botte, eerlijke en zakelijke antwoorden wel. Daar konden sommigen niet zo goed tegen.
"Eey zolang het maar niet uit haar sterretje komt tochquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Kleine Sterre heeft wat probleempjes met slapen en overgeven"
*Nice*
Ik voel een "Eey" aankomen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent het typetje pielfoto sturen met de vraag of elke 5/10 vrouw een kopje koffie met je wil drinken, daar is niet iedere huismoeder van gediend.
quote:
Blijft bijzonder hoe dat zo'n monsterhit heeft kunnen wordenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft bijzonder hoe dat zo'n monsterhit heeft kunnen worden
Zeer populair bij bepaalde types die ook van plastic bloemen houden en mensen boven de 90.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft bijzonder hoe dat zo'n monsterhit heeft kunnen worden
Heeft er ook voor gezorgd dat Wonderful Days nooit op 1 is gekomenquote:
Geef toe dat je je woordgrapjes maakte in die appquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was niet het probleem.
Mijn botte, eerlijke en zakelijke antwoorden wel. Daar konden sommigen niet zo goed tegen.
inb4 koekoekquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef toe dat je je woordgrapjes maakte in die app
Elke dag lunchgenot roepenquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was best serieus.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |