Ja na drieduizend Eeytjes en Nicejes heeft zo'n mens het wel een keer gehadquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben na 1 maand uit die ouderapp gegooid door een boze moeder.
Ik ben zo blij dat ik daar nooit in heb gezeten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eens een buurt-veiligheids-appgroep beginnen. Kujjelachejonge.
Buur1: "Donker gekleed verdacht sujet gesignaleerd in de Kuttelikkerssteeg, liep richting de auto van Buur2!"
Buur2: "Dat was ik zelf. Donder op."
Dit verbaast me niksquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben na 1 maand uit die ouderapp gegooid door een boze moeder.
Dat was niet het probleem.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja na drieduizend Eeytjes en Nicejes heeft zo'n mens het wel een keer gehad
"Kleine Sterre heeft wat probleempjes met slapen en overgeven"quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja na drieduizend Eeytjes en Nicejes heeft zo'n mens het wel een keer gehad
Bot: check. Eerlijk: check. Zakelijk: check.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Kleine Sterre heeft wat probleempjes met slapen en overgeven"
*Nice*
Jij bent het typetje pielfoto sturen met de vraag of elke 5/10 vrouw een kopje koffie met je wil drinken, daar is niet iedere huismoeder van gediend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was niet het probleem.
Mijn botte, eerlijke en zakelijke antwoorden wel. Daar konden sommigen niet zo goed tegen.
"Eey zolang het maar niet uit haar sterretje komt tochquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Kleine Sterre heeft wat probleempjes met slapen en overgeven"
*Nice*
Ik voel een "Eey" aankomen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent het typetje pielfoto sturen met de vraag of elke 5/10 vrouw een kopje koffie met je wil drinken, daar is niet iedere huismoeder van gediend.
quote:
Blijft bijzonder hoe dat zo'n monsterhit heeft kunnen wordenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft bijzonder hoe dat zo'n monsterhit heeft kunnen worden
Zeer populair bij bepaalde types die ook van plastic bloemen houden en mensen boven de 90.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijft bijzonder hoe dat zo'n monsterhit heeft kunnen worden
Heeft er ook voor gezorgd dat Wonderful Days nooit op 1 is gekomenquote:
Geef toe dat je je woordgrapjes maakte in die appquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was niet het probleem.
Mijn botte, eerlijke en zakelijke antwoorden wel. Daar konden sommigen niet zo goed tegen.
inb4 koekoekquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef toe dat je je woordgrapjes maakte in die app
Elke dag lunchgenot roepenquote:Op donderdag 19 mei 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was best serieus.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |