Is tevens de laatste betaling. Hiermee heeft het project alsnog aan zijn verplichtingen voldaan en is de lening volledig afgelost.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:17 schreef obligataire het volgende:
Vandaag een (na)betaling gehad van IVM inzake persona. Fitn.ess gorkum. Prettige verrassing.
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:28 schreef Tjalala het volgende:
Hcn project van de voetballer lijkt het niet gered te hebbenSushiketen die werd opgericht door PEC Zwolle-speler is faillietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.destentor.nl/(...)s-failliet~aad0e060/
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:57 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Sushiketen die werd opgericht door PEC Zwolle-speler is failliet
https://www.destentor.nl/(...)s-failliet~aad0e060/
Neem aan dat de aansprakelijkheid wel in stand is gebleven. HCN heeft bij een ander project ooit bijna de aansprakelijkheid van de vertrekkende aandeelhouder geroyeerd. Dit is destijds door investeerders tegengehouden die hier bij toeval achterkwamen.quote:De voetballer stapte eind 2021 uit de zaak.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:36 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
zeker een nieuwe onervaren notarisOf juist eentje die het UBO register controleert en tot de conclusie komt dat de info van een (of meedere) BV's niet is ingevuld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker een leuke rente. Ik zit in de lening van de huidige eigenaren en die loopt goed, geen enkele maand corona uitstel. Die zal dan misschien wel vervroegd worden afgelost, maar staat niets over in deze pitch.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:17 schreef KrekelJapie het volgende:
Spareribs express tegen 9% rente
https://www.collincrowdfu(...)b-express-hoogeveen/
2e hypotheek woonhuis, ORV, borgstelling verkopers en achterstelling franchisegever.
Alles bijelkaar bij de start waarschijnlijk net materieel, maar volledige aflossing en een leuke rente.
Hoe we dit terug gaan zien in de statistieken is mij een raadselquote:Digitaal ondertekenen
Graag lichten we ook al een tipje van de sluier op van een andere procesverbetering. Binnenkort krijgen onze ondernemers (de geldnemers) de gelegenheid om digitaal hun contracten te ondertekenen. Het systeem is nu AVG-proof en zit in de laatste testfase. Wat dit voor invloed heeft op u? Omdat contracten niet meer fysiek hoeven te worden ondertekend, kunnen de contracten sneller worden verwerkt, waardoor de lening sneller lopend wordt. En dit ziet u dan weer terug in uw statistieken.
Dat kan niet anders als de zaak verkocht wordtquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:48 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Zeker een leuke rente. Ik zit in de lening van de huidige eigenaren en die loopt goed, geen enkele maand corona uitstel. Die zal dan misschien wel vervroegd worden afgelost, maar staat niets over in deze pitch.
Daar ging ik ook wel vanuit, alleen staat zoiets vaak in de pitch van de nieuwe lening. Nu niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:51 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dat kan niet anders als de zaak verkocht wordt
Het staat volgens mij alleen in de pitch als het een herfinanciering is. Nu is het een compleet nieuwe lening van een nieuwe eigenaar. Ik ben geïnteresseerd in het linkje als het je lukt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:04 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Daar ging ik ook wel vanuit, alleen staat zoiets vaak in de pitch van de nieuwe lening. Nu niet.
Eens kijken of ik als investeerder in de eerdere (Knab lening) een linkje krijg, misschien rol ik dan de vervroegde aflossing wel door in deze nieuwe.
Klinkt op zich wel logisch. Als ik een linkje krijg zal ik die uiteraard hier delen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:25 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Het staat volgens mij alleen in de pitch als het een herfinanciering is. Nu is het een compleet nieuwe lening van een nieuwe eigenaar. Ik ben geïnteresseerd in het linkje als het je lukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jaco078 op 27-05-2022 19:57:53 ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:06 schreef Jaco078 het volgende:
Hospice met 48% 49% LTV
Linkjesympathiek project van een steeds belangrijker wordende activiteit. Ik heb dit in mijn prive situatie van dichtbij kunnen en moeten aanschouwen. Belangrijk werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door zeeland6 op 27-05-2022 21:21:37 ]
Zoals ik de e-mails lees zit er geen beperkte geldigheid op de incentives. Wel zijn ze alleen in te wisselen van begin september tot eind maart.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:43 schreef KrekelJapie het volgende:
Incentive smulhuisje is binnen. Nu pas blijkt dat er een beperking zit op inleveren. Deze is slechts enkele maanden geldig en enkel te gebruiken in het laagseizoen. In de pitch lees ik hier niets over. Beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Linkjequote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:17 schreef KrekelJapie het volgende:
Spareribs express tegen 9% rente
2e hypotheek woonhuis, ORV, borgstelling verkopers en achterstelling franchisegever.
Tnx! Meegepakt voor basisbedrag. Het rente % doet vermoeden dat het een hobbelig ritje kan worden maar ja de mooiste bloempjes bloeien aan de rand van het ravijnquote:Op zaterdag 28 mei 2022 05:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Linkje
https://www.collincrowdfu(...)2762534e27cc36cbe036
Dan voor mij ook maar een bloemetje.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:24 schreef obligataire het volgende:
[..]
Tnx! Meegepakt voor basisbedrag. Het rente % doet vermoeden dat het een hobbelig ritje kan worden maar ja de mooiste bloempjes bloeien aan de rand van het ravijn
Heb deze ook meegenomen. De zekerheden zijn voor deze rente niet eens zo slecht met een tweede hypotheek en een borg van de vorige eigenaren. Ik vind het een grote plus dat hij als bedrijfsleider weet wat hij koopt.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:24 schreef obligataire het volgende:
[..]
Tnx! Meegepakt voor basisbedrag. Het rente % doet vermoeden dat het een hobbelig ritje kan worden maar ja de mooiste bloempjes bloeien aan de rand van het ravijn
Dank je.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 05:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Linkje
Dank u, meegenomen in de categorie hoger risico.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 05:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Linkje
Zo is het!quote:Op zaterdag 28 mei 2022 09:24 schreef obligataire het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |