niet nodig als ik de vid van Pierre Capel bekijk. Die vertrouw ik veel meer dan Ab Whiskeyquote:
Die hebben ze al gevondenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:44 schreef UncleScorp het volgende:
Hey deze belg doet momenteel weekendje Geleen/Maastricht...
Vanaf volgende eerste gevallen in NL ?
Nondeju! je bent eerder de grens over gegaan he? Wij nu ook pokke apen....quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:44 schreef UncleScorp het volgende:
Hey deze belg doet momenteel weekendje Geleen/Maastricht...
Vanaf volgende eerste gevallen in NL ?
Het is nog maar enkele dagen bezig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maarreh ff serieus, ik ken niemand die zich hier druk over maakt, dus zie een pokdown niet gebeuren
Ga voor de grap eens in COR kijken of NWSquote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maarreh ff serieus, ik ken niemand die zich hier druk over maakt, dus zie een pokdown niet gebeuren
We zien hier hartstikke gek.. volgens anderen.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Hier gaan we weer.
Ik weet niet of dit iets "evils" is hoor, maar waarom zijn er bij elk voorval weer van dit soort voorbeelden te vinden? Alsof ze graag willen dat mensen achterdochtig zijn ofzo.
Lol.quote:Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Hier gaan we weer.
Ik weet niet of dit iets "evils" is hoor, maar waarom zijn er bij elk voorval weer van dit soort voorbeelden te vinden? Alsof ze graag willen dat mensen achterdochtig zijn ofzo.
Om daar te kijken zul je me moeten dwingen met een vaxxquote:Op zondag 22 mei 2022 01:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens in COR kijken of NWS
Wat is de algemene consent daar? ( ben benieuwd)
Goebbels in de 2e wereld oorlog snapte heel goed hoe het werkt. Herhaling, herhaling en herhaling. Als je mensen maar lang genoeg BS voorschotelt dan gaan ze het vanzelf geloven en doen ze meequote:Op zondag 22 mei 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zien hier hartstikke gek.. volgens anderen.
Dat we hier weer een complot in zien.
Mijn mening
Degene die hier nog weer instinkt heeft een enorme plaat voor het hoofd
Gewoon copy paste Corona topic.quote:Op zondag 22 mei 2022 23:29 schreef Complotwappie het volgende:
Misschien tijd voor een monkeypoxtopic?
[ afbeelding ]
Afkomstig uit 'Tabletop exercise' https://www.nti.org/wp-co(...)er_BIO-TTX_Final.pdf
Geschreven door o.a. https://www.nti.org/about/people/jaime-yassif-phd/
* Previously, Yassif was a Science and Technology Policy Advisor at the U.S. Department of Defense
* Prior to this, Dr. Yassif served as a Program Officer at the Open Philanthropy Project, where she led the initiative on Biosecurity and Pandemic Preparedness. In this role, she recommended and managed approximately $40 million in biosecurity grants, which rebuilt the field and supported work in several key areas, including: development of new biosecurity programming at several leading think tanks; cultivation of new talent through biosecurity leadership development programs; initiation of new biosecurity work in China and India; establishment of the Global Health Security Index; development of the Clade X tabletop exercise; and the emergence of a new discussion about global catastrophic biological risks.
Dat weet je toch wel? Het volk moet weer aan de volgende spuit als enige redmiddel, de angstpropaganda draait alweer op volle toeren om de rotzooi te verkopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |