Ik dacht dat je op zo'n toplocatie zat, maken die niet eens de koelkast schoon?quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bammetje smeren is iets uit de jaren 90 toch?
Ben je meteen van de vieze gore koelkasten op het werk af.
ligt er maar net aan wat je meeneemtquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon m'n eigen eten mee, stuk gezonder.
In mijn geval is het gezonder.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat je meeneemt
Wij gaan volgende maand barbecuen met de zaakquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Verwenkantoor hier, krijg ieder half uur koffie en er staan foodtrucks op te starten op de parkeerplaats, ik geef het een 8,5 hier.
Alsof hier een koelkast mag staanquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op zo'n toplocatie zat, maken die niet eens de koelkast schoon?
Wij volgende maand buffet maar ik las ook dat ze twee ton schuld hebben dus zal wel geen hele luxe buffet worden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wij gaan volgende maand barbecuen met de zaak
Niet eens je eigen voorraad fris bronwater hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof hier een koelkast mag staan
af en aan toequote:Op donderdag 19 mei 2022 12:00 schreef Ama het volgende:
Wat een autistisch gedoe hier af en aan toe.
Aqua Coolersquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens je eigen voorraad fris bronwater hebben.
Oh bleh.quote:
nee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bammetje smeren is iets uit de jaren 90 toch?
leer jezelf schoonmaken of huur een echte schoonmaker inquote:Ben je meteen van de vieze gore koelkasten op het werk af.
Ja helemaal tegen oerwater uit Den Bosch kan het uiteraard niet op maar dit kantoor in Helmond vertrouw ik niet qua kraanwater.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem altijd gewoon kraanwater. Dat water in die tanks smaakt te steriel
Wijwater gok ik? @EttovanBelgiequote:Op donderdag 19 mei 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja helemaal tegen oerwater uit Den Bosch kan het uiteraard niet op maar dit kantoor in Helmond vertrouw ik niet qua kraanwater.
maakkt mij niet echt uit, als het maar koel en niet lauw is (wat bij mij op de zaak wel zo is door hoe de waterleidingen lopen (onder dak langs naar keuken)quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem altijd gewoon kraanwater. Dat water in die tanks smaakt te steriel
iemand op de zaak gooit wel eens iets met pesto in de combi, is ook niet fijn, maarja..quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
In Boedapest stonden mensen in het schafthok hun warme lunch te ‘bereiden’ in de magnetron. Stonk het hele kantoor naar de vissenkoppen
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:17 schreef Karzai het volgende:
Wij hebben zo,n Amerikaanse koelkast waar water en ijsblokjes uitkomen
Gatverquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
maakkt mij niet echt uit, als het maar koel en niet lauw is (wat bij mij op de zaak wel zo is door hoe de waterleidingen lopen (onder dak langs naar keuken)
geen idee tbh, ik laat em altijd een tijd doorlopenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GatverKlinkt als een legionellabroeinestje
Geen druppel Helmond die mijn maag ooit zal bereiken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wijwater gok ik? @:ettovanbelgie
Dat past niet in m'n keuken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:17 schreef Karzai het volgende:
Wij hebben zo,n Amerikaanse koelkast waar water en ijsblokjes uitkomen
Doe ik thuis ookquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee tbh, ik laat em altijd een tijd doorlopen
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen druppel Helmond die mijn maag ooit zal bereiken.
hier op zich wel maar dan zou ik de hele keuken moeten omgooienquote:
ja man, saai, val bijna in slaapquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit je nu te FOK!ken in SpaceMountain Schol?
Heel verstandigquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:22 schreef mschol het volgende:
sta in de rij voor tower of terror, in de zon, blij dat ik gesmeerd heb
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen hier hebben allemaal van die uitstekende boerenkinnen die opvallen.
Mja, als ik écht graag zou willen, misschien. Maar er staan andere dingen hoger op het lijstje om aan te pakken in huis, aangezien we het verhuizen toch even in de ..koelkast.. hebben gezet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier op zich wel maar dan zou ik de hele keuken moeten omgooien
misschien later als ik rijk ben ofzo
ik twijfel om een goeie kan voor in koelkast te kopen en die te vullenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik thuis ookTot het water echt goed koud is.
Ben benieuwd of er ook koud bier isquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij volgende maand buffet maar ik las ook dat ze twee ton schuld hebben dus zal wel geen hele luxe buffet worden.
Best chill, vooral op warme dagen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik twijfel om een goeie kan voor in koelkast te kopen en die te vullen
Ja, doe ik ‘s zomers weleens. Schijfje citroen of limoen er bij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik twijfel om een goeie kan voor in koelkast te kopen en die te vullen
eerst een nieuwe badkamer, of wat dingen "vergroenen"quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als ik écht graag zou willen, misschien. Maar er staan andere dingen hoger op het lijstje om aan te pakken in huis, aangezien we het verhuizen toch even in de ..koelkast.. hebben gezet.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best chill, vooral op warme dagen.
nu nog een kan die past vindenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, doe ik ‘s zomers weleens. Schijfje citroen of limoen er bij.
Ik zag gisteravond een kerel in zijn winterjas op het terras zittenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n smeerpersoon
wat ik niet snap is dat mensen met dit weer in een trui staan
Gezond water, komkommerschijfjes, sierlijk blaadje munt, een rijpe framboos, stukje appel, wat blauwe verdwaalde besjes, limoentje in het water en je hebt ook nog normale ontlasting straks als je 65 bent.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, doe ik ‘s zomers weleens. Schijfje citroen of limoen er bij.
Mja, ander huis met hoe de markt nu is, meh. Helemaal omdat we op zich véél efficiënter met de ruimte om zouden kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst een nieuwe badkamer, of wat dingen "vergroenen"
of gewoon een ander huis
Ik heb een fles.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond een kerel in zijn winterjas op het terras zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |