zo rol ikquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker asociaal om dan op fok te zitten
Hij is best magisch, maar het is geen kaart.quote:
Ik hoor jullie over die dingen pratenquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ika heeft niks met magic te maken..
ofja...
ja voeg gewoon bad dragon maar toe aan je query (en laat magic weg)quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor jullie over die dingen praten
Ze zijn er ook in wat behapbaarder formaat hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat is een siswet rollup adapter, hmmkay.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat is een siswet rollup adapter, hmmkay.
Ik weet niet zo goed wat hier staat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
Koala maar even in de lijst gelegd om alvast te ontrollen
Daar ff week in houden in de hoop dat ie dan enigszins vlak blijft.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat hier staat.
pics?quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:17 schreef dud0r het volgende:
ik moet mijn vogel canvassen ook nog op frame zetten. liggen ook sinds ze binnen zijn opgerold
Wat... bijzonderquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze op canvas. maar die zit al een hele tijd (sinds ik 'm heb) opgerold in een kartonnen koker.
Deze week een lijst voor geregeld, en een kartonnen backing om 'm op te plakken zodat je zelfde effect krijgt als die lijst uit de foto (ook zelfde soort lijst erbij). alleen moet ie nu nog ff 'vlak' worden voordat ik 'm op de backing plak
ja het moet je smaak zijnquote:
https://nl.aliexpress.com/item/32899696623.htmlquote:
de zon voel je lekker branden nu,dus wat wolkjes is fijnquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het zou de hele dag pleurisweer zijn.
Hier nog niks aan de hand
Alleen vanmorgen wat geregend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het zou de hele dag pleurisweer zijn.
Hier nog niks aan de hand
WAS JE WEER GEBAND OUWE RASCRIMMENEELquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkelijk prachtig voor in een woonwagen.
Racisme?quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAS JE WEER GEBAND OUWE RASCRIMMENEEL
Irritante nietige mieren die een leeuw bijten als die ligt te slapen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAS JE WEER GEBAND OUWE RASCRIMMENEEL
start net de computer pas opquote:
foodtrucks, voor het luie volk dat niet eens een bammetje kan smerenquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Verwenkantoor hier, krijg ieder half uur koffie en er staan foodtrucks op te starten op de parkeerplaats, ik geef het een 8,5 hier.
daarvoor ben ik bij het tankstation gestopt voor een broodjequote:Op donderdag 19 mei 2022 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
foodtrucks, voor het luie volk dat niet eens een bammetje kan smeren
Bammetje smeren is iets uit de jaren 90 toch?quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
foodtrucks, voor het luie volk dat niet eens een bammetje kan smeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |