Heel verstandigquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:22 schreef mschol het volgende:
sta in de rij voor tower of terror, in de zon, blij dat ik gesmeerd heb
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen hier hebben allemaal van die uitstekende boerenkinnen die opvallen.
Mja, als ik écht graag zou willen, misschien. Maar er staan andere dingen hoger op het lijstje om aan te pakken in huis, aangezien we het verhuizen toch even in de ..koelkast.. hebben gezet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier op zich wel maar dan zou ik de hele keuken moeten omgooien
misschien later als ik rijk ben ofzo
ik twijfel om een goeie kan voor in koelkast te kopen en die te vullenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik thuis ookTot het water echt goed koud is.
Ben benieuwd of er ook koud bier isquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij volgende maand buffet maar ik las ook dat ze twee ton schuld hebben dus zal wel geen hele luxe buffet worden.
Best chill, vooral op warme dagen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik twijfel om een goeie kan voor in koelkast te kopen en die te vullen
Ja, doe ik ‘s zomers weleens. Schijfje citroen of limoen er bij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik twijfel om een goeie kan voor in koelkast te kopen en die te vullen
eerst een nieuwe badkamer, of wat dingen "vergroenen"quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als ik écht graag zou willen, misschien. Maar er staan andere dingen hoger op het lijstje om aan te pakken in huis, aangezien we het verhuizen toch even in de ..koelkast.. hebben gezet.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best chill, vooral op warme dagen.
nu nog een kan die past vindenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, doe ik ‘s zomers weleens. Schijfje citroen of limoen er bij.
Ik zag gisteravond een kerel in zijn winterjas op het terras zittenquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n smeerpersoon
wat ik niet snap is dat mensen met dit weer in een trui staan
Gezond water, komkommerschijfjes, sierlijk blaadje munt, een rijpe framboos, stukje appel, wat blauwe verdwaalde besjes, limoentje in het water en je hebt ook nog normale ontlasting straks als je 65 bent.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, doe ik ‘s zomers weleens. Schijfje citroen of limoen er bij.
Mja, ander huis met hoe de markt nu is, meh. Helemaal omdat we op zich véél efficiënter met de ruimte om zouden kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst een nieuwe badkamer, of wat dingen "vergroenen"
of gewoon een ander huis
Ik heb een fles.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond een kerel in zijn winterjas op het terras zitten
Ik drink al jaren geen alcohol meer. Ben de tel inmiddels kwijt maar denk sowieso al zeven jaar niet meer.quote:
wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik drink al jaren geen alcohol meer. Ben de tel inmiddels kwijt maar denk ik sowieso al zeven jaar niet meer.
Boven de zaanstreek ook, kreeg net een foto van kerel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Er hangt een lekker buitje boven België.
Er hangt altijd een buitje boven mij iddquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Er hangt een lekker buitje boven België.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er hangt altijd een buitje boven mij idd
Een viesmad bui zeker hahaatjes.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er hangt altijd een buitje boven mij idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |