quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:40 schreef svann het volgende:
F&F / In Venlo: dappere duif bouwt nest naast slechtvalk
Ik wil @:maily toch wel even speciaal bedanken voor het openen van dit eerste topic.
De maffe titel trok mijn aandacht en sindsdien volg ik met veel plezier diverse slechtvalk-cams.
Allemaal nog leegquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:19 schreef Emmerdeur het volgende:
Was deze hier al gedeeld?
https://webcams.peregrines.nl/
Rijksmuseum niet.quote:
Is vorig jaar geloof ik wel gedeeld maar niet erg om nog een keer te posten. Handige site.quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:19 schreef Emmerdeur het volgende:
Was deze hier al gedeeld?
https://webcams.peregrines.nl/
Ahwquote:
Catharinekerk in Eindhoven is nu niet leeg.quote:
Duimen dat moeder ook dit jaar weer slim isquote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf nog geen activiteit gespot, maar hier toch ook duidelijk nesteldrang, te zien aan de kuil in de nestbak
Twee jaar geleden bijzonder oenig inderdaad, maar vorig jaar toch drie jongen groot gebracht.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Duimen dat moeder ook dit jaar weer slim is
4!quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Twee jaar geleden bijzonder oenig inderdaad, maar vorig jaar toch drie jongen groot gebracht.
O ja, vier zelfs!quote:
Gisteren hingen daar weer twee duiven rond.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:41 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf nog geen activiteit gespot, maar hier toch ook duidelijk nesteldrang, te zien aan de kuil in de nestbak
quote:Op donderdag 9 maart 2023 01:23 schreef svann het volgende:
Het vrouwtje van Weert had blijkbaar in de kast geslapen.
Ik zag vanmorgen dat het aan één kant een witte vleugel had van de stuifsneeuw. Aww.
Ze is nog niet aan de leg.
Ik zag op de beelden van de roofvogelwerkgroep site dat er in twee kasten al wel eieren gelegd zijn.
Van die mooie roodbruine.
Twee jaar terug alweer!quote:Op donderdag 16 maart 2023 16:58 schreef svann het volgende:
[..]
Gisteren hingen daar weer twee duiven rond.
Herhaling van vorig jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |