Jawel, Cambuur ofzo zat ik laatst nog aan te denken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou hij een stapje hoger kunnen? Lijkt me wel een RKC voetballertje ofzoiets.
Simon Kelderquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Denken jullie bij Excelsior ook nog altijd aan Daan Bovenberg?
Enkel als ze iets van voetballende intenties blijven behouden. Lijkt mij een gewaagde gok.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou hij een stapje hoger kunnen? Lijkt me wel een RKC voetballertje ofzoiets.
Ah ja, dat lijkt mij ook wel een leuk clubje voor hem.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel, Cambuur ofzo zat ik laatst nog aan te denken.
Ryan Koolwijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Don't kick a dog when he's down.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Oh ja, ik moet nog op Tom Egbers reageren.
Ik blijf denken aan hun eerste kunstgrasveld waar je bij elke sliding of actie 100 kilo rubberen korreltjes omhoog zag spatten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
autocuequote:Op woensdag 18 mei 2022 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
Oh ja, ik moet nog op Tom Egbers reageren.
Volgens mij heeft hij iets tegen Cambuur.quote:
Thomas Buffel en David Connollyquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Gestrekt been.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij iets tegen Cambuur.
Luigi Bruins of Botaka voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Beetje de ancelotti van Nederland.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Dijkhuizen een vervelende man geworden.
Jordan Botakaquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Luigi Bruins of Botaka voor mij
Laatste was altijd wel de Bolasie van de Eredivisie toen ik wat clipjes voorbij zag komen
Ik had in een subgesprek op Twitter met een random persoon Heracles saai genoemd. Kreeg ik opeens een DM van Tom Egbers zondagavond (lol).quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het verhaal tussen @:el-stinho en Tom Egbers gemist
Ik zou dit graag willen volgen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had in een subgesprek op Twitter met een random persoon Heracles saai genoemd. Kreeg ik opeens een DM van Tom Egbers zondagavond (lol).
Botakagod.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Luigi Bruins of Botaka voor mij
Laatste was altijd wel de Bolasie van de Eredivisie toen ik wat clipjes voorbij zag komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |