SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had per ongeluk de Lapo in het vorige topic. Geen idee hoe de OP eruit moet zien, maar vond het zonde om dit in de archieven te laten verstoffen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 18-05-2022 18:25:35 ]'t Echte en 't ware!
Als de oorlog overslaat naar Polen is er geen Songfestival want dan zijn we allemaal in oorlogquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:20 schreef Japepk het volgende:
Zou de EBU dat potenti螔e risico nemen? De kans dat de oorlog overslaat naar Polen is aanwezig. Het land heeft ook te maken met veel vluchtelingen enzo, plus misshien niet de meest profi organisatie. Ik kan me voorstellen dat ze dan liever naar Nederland met een uitstekend draaiboek kijken, Rotterdam heeft het feestje eigenlijk nog tegoed. Of naar Big 5 landen inderdaad.
Ik heb deze topic niet geopend.😊 Misschien kunnen ze nu nog worden samengevoegd? 😊quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:09 schreef Momo het volgende:
ESF / [2023] Nieuwtjes en geruchten voor ESF 2023! #1
We hebben al een 2023 topic he
Prima om nog een topic te hebben om de organisatie van 2022 nog te kunnen bespreken. Maar speculeren over 2023 kan beter in dat topicquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:14 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik heb deze topic niet geopend.😊 Misschien kunnen ze nu nog worden samengevoegd? 😊
Er werd in het vorige topic ook al veel gespeculeerd. En hier staat niet specifiek 2022 meer bij.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Prima om nog een topic te hebben om de organisatie van 2022 nog te kunnen bespreken. Maar speculeren over 2023 kan beter in dat topic
Hier staat gewoon 2022 in de TTquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:16 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Er werd in het vorige topic ook al veel gespeculeerd. En hier staat niet specifiek 2022 meer bij.
😊 zie ik nu ook, maar niet in de naam. Ik wil niet lastig doen hoor, daar niet van. Maar, in de nasleep van 2022 werd er in het organisatie topic al veel over 2023 gespeculeerd. Dus het leefde daar wel 😊quote:
quote:It was announced that the most tourists from France, the United Kingdom (12 %) , Spain (9%) and the Netherlands (6%) came to Turin between 1-14 May. Eurovillage was visited by more than 220 thousand people.
Ze heeft natuurlijk volkomen gelijk, maar dit gaat wel wat haatreacties oproepenquote:
and she was right!quote:
De helft van onze groep is met covid thuisgekomen. De andere helft waarschijnlijk ook maar daar zegt de zelftest dat het geen covid maar gewoon koorts is. Het is flink rondgegaan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
In de categorie dingen die wel goed gingen, kunnen we Corona dus ook niet meer zetten.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:20 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De helft van onze groep is met covid thuisgekomen. De andere helft waarschijnlijk ook maar daar zegt de zelftest dat het geen covid maar gewoon koorts is. Het is flink rondgegaan.
Ook een beetje eigen schuld. Er waren wat restricties, mondkapjes op in de arena, op de dansvloer enzo, maar daar hield niemand zich aan.quote:
Bij ESC 2021 hadden we ook geen mondkapjes op, alleen bij verplaatsen. Maar daar zijn geloof ik 'maar' 50 mensen besmet geraakt van de 30.000quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:21 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ook een beetje eigen schuld. Er waren wat restricties, mondkapjes op in de arena, op de dansvloer enzo, maar daar hield niemand zich aan.
Ja dat was echt slecht. Ergens in het begin (na Portugal volgens mij) kwam er zelfs een (tuin)stoel in beeld. De Belgische commentator zei heel droog: Mooi beeld dit!quote:Op maandag 23 mei 2022 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanavond een deel van de finale teruggekeken en ook daar viel me weer op hoe slecht de cameravoering was dit jaar. Heel veel camerawisselingen van shots van pakweg 1/2 seconde waardoor je in een soort achtbaan beland, oa bij de tussenacts en Frankrijk en Zwitserland weet je niet wat je ziet soms. Ik vraag me ook echt af of de delegaties dat echt zelf hebben bedacht of dat de Italiaanse regie er een zootje van maakte. Los daarvan zijn echt heel veel shots wiebelig en schokkend. Tenenkrommend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |