HOEquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zoals hij zat op een bureau stoel en k zit nu ook zo :p
Rule 34quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Okeeeee ik googlede op Mandalorian STL files (dat zijn files om te 3d printen) en kom een NSFW hermelien/voldemort scene tegen als printbaar bestand
https://www.etsy.com/nl/l(...)ldemort-pinup-3d-stl
denk zittendquote:
Ik moet een 3d printer kopenquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
Okeeeee ik googlede op Mandalorian STL files (dat zijn files om te 3d printen) en kom een NSFW hermelien/voldemort scene tegen als printbaar bestand
https://www.etsy.com/nl/l(...)ldemort-pinup-3d-stl
Het is maar een gokquote:
Ja duh dat snapt me anus ook wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon op een stoel!!! Op een bepaalde manier
Oh dat valt heel erg mee. Dacht dat die dingen 10k kostenquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat je daar ziet staan gaat in totaal over de 2k
Oh die zijn er ook..quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dat valt heel erg mee. Dacht dat die dingen 10k kosten
qua bouw ben ik bijna 2 druppels mn paquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:14 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie gewoontes of gedragingen
van jullie ouders overgenomen?
Ik zit precies op de zelfde manier naar een serie te kijken als mijn vader
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:46 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)d-fans-verwacht.html
@:liesje1979
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Wat heerlijk typisch Albaantje om er een nationale feestdag van te maken.
Maar nog steeds houd ik mijn hart vast.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:37 schreef Karzai het volgende:
Gio kijken doet ie toch weer goed met een matige kutclub prijzen pakken
Wat liefquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
@:Ama
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ondertussen gedachtr+en van de rat:quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:45 schreef bitterbal het volgende:
@:Ama
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
hoeveel te hard was het?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Bekeuring binnen van de Stadtregion Aachen: 30 euro.
Brief in steenkolen Nederlands.
pun intended?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon bezwaar makenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Van ruilen komt huilenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
k ga mijn been er af halen. Iemand die hem wilt ruilen?
Tebbie dan?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
Morgen moet je er de hele dag op lopen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
Jawel maar niet zo erg als nu. Liep niet zoveel. Als k er iets tegen aankwam dan welquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, heel je vakantie geen last van gehad?
Skoetmobiel kopen. Hoe ruim is het restaurant? Als je er een beetje bij kwijlt, denken mensen dat het restaurant subsidie voor je krijgt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Heb in de afgelopen 2 dagen meer gelopen dan de maand in thailand:p
Is dat been ook dikker? En qua kleur ook hetzelfde?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
Niet dikker maar die plek waar die ader loopt is wel verkleurt. Maar heb gelezen dat dat kanquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat been ook dikker? En qua kleur ook hetzelfde?
Over al hun voeten heem rijden hehehehequote:Op woensdag 18 mei 2022 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Skoetmobiel kopen. Hoe ruim is het restaurant? Als je er een beetje bij kwijlt, denken mensen dat het restaurant subsidie voor je krijgt.
Dan zou ik toch maar terug naar de huisarts gaan ballie.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet dikker maar die plek waar die ader loopt is wel verkleurt. Maar heb gelezen dat dat kan
Maar toen k voor die echo ging was het nog een ronde plek maar nu loopt het al tot mijn voet
Ja hij is volgende week op vakantie en deze week was er geen plek. Heb gisteren gebeldquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar terug naar de huisarts gaan ballie.
Denk dat die er dan af moet jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet dikker maar die plek waar die ader loopt is wel verkleurt. Maar heb gelezen dat dat kan
Maar toen k voor die echo ging was het nog een ronde plek maar nu loopt het al tot mijn voet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |