quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:34 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.
Ik werd er op gewezen dat ik er te weinig ben.. dus ik ga mn best doen![]()
Eerst maar even een wtf moment delenDe Mirena? Heb ik tig jaar geleden ook er zelf uitgehaald. Was niet de bedoeling natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 'm nu weer. Het is een doffe ellende.
Voor mij is het nu de keuze of baarmoeder eruit of jarenlang tot de overgang aanblijven sukkelen.
Ik heb het niet gedaan, maar ik kon het regelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Dat betekent dus dat je het niet geregeld hebt.![]()
Wat ik zo kan vinden is de kans na een knip 1tot4 op 1000 = 0,5% tot 2% en bij de pil roepen ze <1% (mits je m netjes slikt en alles)
Succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:28 schreef Blues het volgende:
Vandaag 1e gesprekje over mijn werktoekomst, dag minder enzovoort, waarom ben ik daar nu weer gespannen over![]()
Opkomen voor jezelf gaat goed joh
Ja want je hoort natuurlijk kinderen te krijgen en als je die niet wil dan wil je ze later wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog een knoop doorhakken.
Door de reis te plannen bij DB of Hafas. Of op de site van DSB, NS en DB te kijken bij de werkzaamheden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:54 schreef Barreltje het volgende:
Tnx voor de berichten gister..
Gyn gebeld en maandag even een check-up volgens mij mist er nog iets![]()
Tevens vriendinnetje onderweg naar hier en zondag ga ik met haar mee met de trein terug naar NL.. super zin in, toch een beetje vakantie gevoel zo'n lange trein reis..
@:derLudolf waar vind ik de werkzaamheden aan het spoor ?
Oh het is hamburg-duisburg-utrecht-het Haagse.. dus geen werkzaamhedenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Door de reis te plannen bij DB of Hafas. Of op de site van DSB, NS en DB te kijken bij de werkzaamheden.
Als je bij Bad Bentheim de grens over gaat (dat is wanneer je via Hamburg naar Osnabrück gaat), heb je sowieso gedoe met bussen. Hamburg-Duisburg en dan met de ICE naar Utrecht/Amsterdam is comfortabeler.
Is het echt nog steeds iets heel moeilijks om je te laten steriliseren als je nog geen kinderen hebt en ze ook niet wilt?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Ja want je hoort natuurlijk kinderen te krijgen en als je die niet wil dan wil je ze later wel.
Blijft vreemd dat "Is je gezin compleet?" blijkbaar alleen geldt als je al geworpen hebt.
Ah, dan snap ik het. En is het een optie om de bank op de toekomstige kamer te laten zetten en daarna op een ander moment pas de kasten leeg te halen en te verplaatsen of heb je daar ook kphulp bij nodig?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind de oude bank niet zo mooi, vandaar een nieuwe. Nieuwe is wel mooi en zit als het goed is ook gewoon lekker. Maar de oude zit heerlijk en ik heb drie slaapkamers en een zolder en dus ruimte zat om hem niet weg te gooien, want dat vind ik echt zonde. En liefst wil ik dus op een andere plek werken dan in m'n woonkamer, zodat ik dat echt gescheiden kan houden. Woonkamer is om te chillen, andere plek in huis om te werken. Dus vandaar idee om de bank dan bij die werkplek te zetten zodat ik aan bureau en op bank werken kan afwisselen, maar dan nog steeds beide in elk geval niet in de woonkamer.
De katten zitten zeker niet dagelijks in die kamer opgesloten, eerder 1x per twee weken of minder vaak nog. En dan variërend van 2 uurtjes tot een halve dag.
Opzich geen grote haast met bank naar boven, behalve dat hulp regelen met tillen op zaterdag makkelijker is dan doordeweeks, maar evt weekje met twee banken in de woonkamer is ook geen ramp.
Als ik die plan vanaf jou via Duisburg, gaat ie over Niebüll. De meeste reistijd bestaat dan uit in Hamburg te komen zo ongeveer.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh het is hamburg-duisburg-utrecht-het Haagse.. dus geen werkzaamheden
Jup. Bizar toch, eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het echt nog steeds iets heel moeilijks om je te laten steriliseren als je nog geen kinderen hebt en ze ook niet wilt?Woah, wat voelt dat achterhaald zeg. Het zal er misschien mee te maken hebben dat al die artsen verhalen kennen van vrouwen die spijt kregen oid.
Kasten verplaatsen heb ik ook wel hulp bij nodig, en bank van zolder naar 1e verdieping of andersom ook. Ik ga vanavond even puzzelen of ik een goede indeling voor alles op zolder kan vinden en anders wordt het denk ik toch de bank en bureau op 'kattenkamer'quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het. En is het een optie om de bank op de toekomstige kamer te laten zetten en daarna op een ander moment pas de kasten leeg te halen en te verplaatsen of heb je daar ook kphulp bij nodig?
En dit vind ik inderdaad wel echt bizar. Jouw lijf, jouw keus, jouw probleem mocht je toch ooit later nog spijt krijgen.. betutteling ten top wel dit (en hallo 1800)quote:
Leveranciers van je nieuwe bank lief aankijken met een kopje koffie en wellicht tillen zij hem dan naar boven?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind de oude bank niet zo mooi, vandaar een nieuwe. Nieuwe is wel mooi en zit als het goed is ook gewoon lekker. Maar de oude zit heerlijk en ik heb drie slaapkamers en een zolder en dus ruimte zat om hem niet weg te gooien, want dat vind ik echt zonde. En liefst wil ik dus op een andere plek werken dan in m'n woonkamer, zodat ik dat echt gescheiden kan houden. Woonkamer is om te chillen, andere plek in huis om te werken. Dus vandaar idee om de bank dan bij die werkplek te zetten zodat ik aan bureau en op bank werken kan afwisselen, maar dan nog steeds beide in elk geval niet in de woonkamer.
De katten zitten zeker niet dagelijks in die kamer opgesloten, eerder 1x per twee weken of minder vaak nog. En dan variërend van 2 uurtjes tot een halve dag.
Opzich geen grote haast met bank naar boven, behalve dat hulp regelen met tillen op zaterdag makkelijker is dan doordeweeks, maar evt weekje met twee banken in de woonkamer is ook geen ramp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |