abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204806318
Das raar!
pi_204806442
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:34 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi.
Ik werd er op gewezen dat ik er te weinig ben.. dus ik ga mn best doen :)

Eerst maar even een wtf moment delen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Mirena? Heb ik tig jaar geleden ook er zelf uitgehaald. Was niet de bedoeling natuurlijk.

Heb 'm nu weer. Het is een doffe ellende.

Voor mij is het nu de keuze of baarmoeder eruit of jarenlang tot de overgang aanblijven sukkelen.
pi_204806754
Mogge!

Het is prachtig, hier, buiten.

Badderende ganzen in het ochtendlicht.

Mijn paadje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 20 mei 2022 @ 07:12:18 #244
217702 Lonaa
Honger!
pi_204806785
Wat mij betreft is er eigenlijk geen prettige anticonceptie op dit moment. :{
Geen hormonen meer voor mij, condooms zijn matig en ik heb gezien wat een koperspiraal deed met m'n vriendinnetje. Knoop d'r in. Maar ja. jE hEbT nOg GeEn KiNdErEn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204806793
Ik kon dat destijds vrij probleemloos regelen. Ik liet me overtuigen het niet te doen door statistiekje van de gynaecoloog: risico op zwangerschap na sterilisatie is groter dan bij de pil.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 20 mei 2022 @ 07:22:31 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_204806802
Dat betekent dus dat je het niet geregeld hebt. :+
Wat ik zo kan vinden is de kans na een knip 1tot4 op 1000 = 0,5% tot 2% en bij de pil roepen ze <1% (mits je m netjes slikt en alles)
pi_204806817
Bij mij is het goed gegaan qua sterilisatie dus ik ben jullie grote voorbeeld :*

Vandaag 1e gesprekje over mijn werktoekomst, dag minder enzovoort, waarom ben ik daar nu weer gespannen over :?
Opkomen voor jezelf gaat goed joh :D
  vrijdag 20 mei 2022 @ 07:31:45 #248
217702 Lonaa
Honger!
pi_204806823
Het lijkt me eigenlijk wel normaal in daar gespannen over te zijn, blues.
Succes!
pi_204806830
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 07:22 schreef Lonaa het volgende:
Dat betekent dus dat je het niet geregeld hebt. :+
Wat ik zo kan vinden is de kans na een knip 1tot4 op 1000 = 0,5% tot 2% en bij de pil roepen ze <1% (mits je m netjes slikt en alles)
Ik heb het niet gedaan, maar ik kon het regelen.
pi_204806835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 07:28 schreef Blues het volgende:

Vandaag 1e gesprekje over mijn werktoekomst, dag minder enzovoort, waarom ben ik daar nu weer gespannen over :?
Opkomen voor jezelf gaat goed joh :D
Succes!
pi_204806838
Ik had al 3 kinderen gekregen, was 28 en nog deden ze heel moeilijk toen ik vroeg om sterilisatie, ik ben toen naar een andere gynaecoloog/ziekenhuis gegaan. Heb het over 1987.
Raadsel waarom ze nu nog moeilijk doen over je keuze Lonaa!
Ook ander zkh of ligt de nee nu vooral bij de h.a.?
  vrijdag 20 mei 2022 @ 07:40:22 #252
217702 Lonaa
Honger!
pi_204806852
@Blues ik ben er (nog) niet actief mee bezig. Ik heb het wel geopperd bij de HA vorig jaar. En we hebben het er over gehad met de verloskundige dinsdag. Die zeggen allemaal hetzelfde "er is eigenlijk geen arts die het wil doen". Het is echt heel moeilijk om het op jonge leeftijd voor elkaar te krijgen, laat staan als je nog geen kinderen hebt. :{
pi_204806873
:{w :*
  vrijdag 20 mei 2022 @ 07:50:13 #254
217702 Lonaa
Honger!
pi_204806881
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 07:49 schreef Blues het volgende:
:{w :*
Ja want je hoort natuurlijk kinderen te krijgen en als je die niet wil dan wil je ze later wel.

Blijft vreemd dat "Is je gezin compleet?" blijkbaar alleen geldt als je al geworpen hebt.
pi_204806909
Ik gooi er gewoon nog een foto in.
Een van mijn favoriete eiken.

En m’n favoriete hondjes.
pi_204806931
Ik heb een jeans aan met wijde pijpen en voel me helemaal retro.
pi_204807090
Ik lig op de bank te wachten tot de nieuwe bank wordt bezorgd. Moet alleen nog wel bedenken waar ik de oude bank ga zetten; op zolder of op de 1e verdieping.

Spoiler want wel heel lange lap tekst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een knoop doorhakken.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 08:54:14 #258
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204807234
Tnx voor de berichten gister..
Gyn gebeld en maandag even een check-up volgens mij mist er nog iets :+

Tevens vriendinnetje onderweg naar hier en zondag ga ik met haar mee met de trein terug naar NL.. super zin in, toch een beetje vakantie gevoel zo'n lange trein reis..
@derLudolf waar vind ik de werkzaamheden aan het spoor ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204807457
Mogge!

@vlindertje89 Ik neem aan dat de oude bank (waarom wil je die houden?) snel naar boven moet? Want dan zou ik voor de zolder optie gaan.

Hoe vaak zijn bij jou de katten opgesloten? Is dat dagelijks dan zou ik ze de meeste ruimte geven.

Maar eigenlijk, eerst de bank naar zolder en kijken hoe de nieuwe bank werkt (dus werken op de bank) want straks gooi je alles om en misschien zit je toch lekkerder te werken in de huiskamer.

Gezellig @Barreltje samen met de trein terug

Succes vandaag @Blues en logisch dat je gespannen bent. Het is toch een stap.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 09:27:54 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204807474
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:54 schreef Barreltje het volgende:
Tnx voor de berichten gister..
Gyn gebeld en maandag even een check-up volgens mij mist er nog iets :+

Tevens vriendinnetje onderweg naar hier en zondag ga ik met haar mee met de trein terug naar NL.. super zin in, toch een beetje vakantie gevoel zo'n lange trein reis..
@:derLudolf waar vind ik de werkzaamheden aan het spoor ?
Door de reis te plannen bij DB of Hafas. Of op de site van DSB, NS en DB te kijken bij de werkzaamheden.

Als je bij Bad Bentheim de grens over gaat (dat is wanneer je via Hamburg naar Osnabrück gaat), heb je sowieso gedoe met bussen. Hamburg-Duisburg en dan met de ICE naar Utrecht/Amsterdam is comfortabeler.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 20 mei 2022 @ 09:36:24 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204807551
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Door de reis te plannen bij DB of Hafas. Of op de site van DSB, NS en DB te kijken bij de werkzaamheden.

Als je bij Bad Bentheim de grens over gaat (dat is wanneer je via Hamburg naar Osnabrück gaat), heb je sowieso gedoe met bussen. Hamburg-Duisburg en dan met de ICE naar Utrecht/Amsterdam is comfortabeler.
Oh het is hamburg-duisburg-utrecht-het Haagse.. dus geen werkzaamheden
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204807628
Wat een onwerkelijk mooie foto van sigme’s honden. _O_

Vlindertje en katten en banken. Wat een dilemma. Waarom dan ook een nieuwe, als je geen afscheid kunt nemen van de oude?
Dat is wat ik overhoud van de spoiler.

Snelle stappen @Blues ! Ben jij eigenlijk de oudste van de collega’s en degene die ervoor in aanmerking komt?

Leuke treinreis voor Barrel, wel.

@Candaasje & vriend had ik al veel plezier gewenst vandaag. Een nieuwe fase! 🇾🇪
pi_204807699
Ik vind de oude bank niet zo mooi, vandaar een nieuwe. Nieuwe is wel mooi en zit als het goed is ook gewoon lekker. Maar de oude zit heerlijk en ik heb drie slaapkamers en een zolder en dus ruimte zat om hem niet weg te gooien, want dat vind ik echt zonde. En liefst wil ik dus op een andere plek werken dan in m'n woonkamer, zodat ik dat echt gescheiden kan houden. Woonkamer is om te chillen, andere plek in huis om te werken. Dus vandaar idee om de bank dan bij die werkplek te zetten zodat ik aan bureau en op bank werken kan afwisselen, maar dan nog steeds beide in elk geval niet in de woonkamer.

De katten zitten zeker niet dagelijks in die kamer opgesloten, eerder 1x per twee weken of minder vaak nog. En dan variërend van 2 uurtjes tot een halve dag.

Opzich geen grote haast met bank naar boven, behalve dat hulp regelen met tillen op zaterdag makkelijker is dan doordeweeks, maar evt weekje met twee banken in de woonkamer is ook geen ramp.
pi_204807734
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 07:50 schreef Lonaa het volgende:
Ja want je hoort natuurlijk kinderen te krijgen en als je die niet wil dan wil je ze later wel.

Blijft vreemd dat "Is je gezin compleet?" blijkbaar alleen geldt als je al geworpen hebt.
Is het echt nog steeds iets heel moeilijks om je te laten steriliseren als je nog geen kinderen hebt en ze ook niet wilt? :o Woah, wat voelt dat achterhaald zeg. Het zal er misschien mee te maken hebben dat al die artsen verhalen kennen van vrouwen die spijt kregen oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204807772
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind de oude bank niet zo mooi, vandaar een nieuwe. Nieuwe is wel mooi en zit als het goed is ook gewoon lekker. Maar de oude zit heerlijk en ik heb drie slaapkamers en een zolder en dus ruimte zat om hem niet weg te gooien, want dat vind ik echt zonde. En liefst wil ik dus op een andere plek werken dan in m'n woonkamer, zodat ik dat echt gescheiden kan houden. Woonkamer is om te chillen, andere plek in huis om te werken. Dus vandaar idee om de bank dan bij die werkplek te zetten zodat ik aan bureau en op bank werken kan afwisselen, maar dan nog steeds beide in elk geval niet in de woonkamer.

De katten zitten zeker niet dagelijks in die kamer opgesloten, eerder 1x per twee weken of minder vaak nog. En dan variërend van 2 uurtjes tot een halve dag.

Opzich geen grote haast met bank naar boven, behalve dat hulp regelen met tillen op zaterdag makkelijker is dan doordeweeks, maar evt weekje met twee banken in de woonkamer is ook geen ramp.
Ah, dan snap ik het. En is het een optie om de bank op de toekomstige kamer te laten zetten en daarna op een ander moment pas de kasten leeg te halen en te verplaatsen of heb je daar ook kphulp bij nodig?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 11:15:31 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204808394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Oh het is hamburg-duisburg-utrecht-het Haagse.. dus geen werkzaamheden
Als ik die plan vanaf jou via Duisburg, gaat ie over Niebüll. De meeste reistijd bestaat dan uit in Hamburg te komen zo ongeveer.
Maar ook de IC over Flensburg lijkt geen werkzaamheden te hebben.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 20 mei 2022 @ 11:35:50 #267
217702 Lonaa
Honger!
pi_204808553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is het echt nog steeds iets heel moeilijks om je te laten steriliseren als je nog geen kinderen hebt en ze ook niet wilt? :o Woah, wat voelt dat achterhaald zeg. Het zal er misschien mee te maken hebben dat al die artsen verhalen kennen van vrouwen die spijt kregen oid.
Jup. Bizar toch, eigenlijk?
pi_204808609
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, dan snap ik het. En is het een optie om de bank op de toekomstige kamer te laten zetten en daarna op een ander moment pas de kasten leeg te halen en te verplaatsen of heb je daar ook kphulp bij nodig?
Kasten verplaatsen heb ik ook wel hulp bij nodig, en bank van zolder naar 1e verdieping of andersom ook. Ik ga vanavond even puzzelen of ik een goede indeling voor alles op zolder kan vinden en anders wordt het denk ik toch de bank en bureau op 'kattenkamer' :) zo vaak zitten ze er niet opgesloten en er gaan ook twee kasten weg dan dus zoveel oppervlak verliezen ze nou ook weer niet.
pi_204808616
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Jup. Bizar toch, eigenlijk?
En dit vind ik inderdaad wel echt bizar. Jouw lijf, jouw keus, jouw probleem mocht je toch ooit later nog spijt krijgen.. betutteling ten top wel dit (en hallo 1800)
pi_204809082
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:53 schreef vlindertje89 het volgende:

Leveranciers van je nieuwe bank lief aankijken met een kopje koffie en wellicht tillen zij hem dan naar boven?
Zo heb ik mijn oude bank via een hoogwerker naar beneden gekregen toen ze mijn nieuwe tafel kwamen leveren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')