Hmmmquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt overgedragen via sushi en je krijgt er zere en dikke benen en voeten van.
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat ziek is, ligt hoger en we hebben nu verkoudheid + corona + griep.
Staan in de stoptrein van Budapest naar Velence en mensen die elkaar letterlijk begonnen te meppen omdat zij zieliger waren dan anderen en dus moesten zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staan in de stoptrein tussen Rotterdam en Antwerpen met koffer. Huilen.
Ben ik niet helemaal met u eens.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja das bangmakerij.
Juist bij lockdowns krijg je meer problemen.
Juist Corona en de maatregelen is een grote oorzaak van de krapte op de arbeidsmarkt.
En de lonen stijgen dus meer mensen willen minder uren werken. Gaat niet.
Mensenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staan in de stoptrein van Budapest naar Velence en mensen die elkaar letterlijk begonnen te meppen omdat zij zieliger waren dan anderen en dus moesten zitten.
De inflatie stijgt een heel stuk harder dan de lonenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
En de lonen stijgen dus meer mensen willen minder uren werken. Gaat niet.
quote:Let op: op 24 mei 2020 verwijderen we je oude account. Tot die tijd kun je dit e-mailadres helaas niet gebruiken voor het aanmaken van een nieuw account.
Gaat meer om de ontwrichting doordat mensen ziek zijn en er dus bepaalde diensten uitvallen, net als met die tunnel eerder deze week. Dat zal voorlopig wel een dingetje blijven.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Maar laat gewoon gaan, gaten vullen zich vanzelf weer als mensen gewoon de vrijheid hebben en goed betaald worden.
Dat is gewoon mismanagement.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat meer om de ontwrichting doordat mensen ziek zijn en er dus bepaalde diensten uitvallen, net als met die tunnel eerder deze week. Dat zal voorlopig wel een dingetje blijven.
Ik bestel daar niet meer,12 euro voor een broodje waar steeds minder op zit.quote:
En 30duizend vragen over je broodje, wordt daar gewoon gestresst van als ik moet bestellenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bestel daar niet meer,12 euro voor een broodje waar steeds minder op zit.
Brugwachters zijn er bijna niet meer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk serieus dat in bepaalde beroepen die echt nodig zijn, (brugwachters, tunnels, verkeerstorens) er helemaal niks verandert is, behalve de stap om je ziek te melden gewoon makkelijker is.
Ja, Groningen-Amersfoort stopte tenminste niet honderd keer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staan in de stoptrein tussen Rotterdam en Antwerpen met koffer. Huilen.
Dat ook.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En 30duizend vragen over je broodje, wordt daar gewoon gestresst van als ik moet bestellen
Lekker up to date wel.quote:
Serieusquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook nog zelden, daarom gaan ze mijn account ook verwijderen denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op 24 mei 2020quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook nog zelden, daarom gaan ze mijn account ook verwijderen denk ik.
Ik vond het eerst ook wel okee.Maar het gaat nu nergens meer over,minder beleg en duurder.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus![]()
Hij is hier een paar jaar geleden weggegaan, vond ik wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |