quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gelukkig maar
In de trein gekeken, trein uitgezet, worth itSPOILER: Foto van iemand's zusje ook goed? O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtfquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:02 schreef babylon het volgende:
[..]
En nog slechter te verstaan, want mondkapjes zijn hier uiteraard nog hartstikke verplicht.
Wel mooi toen we weg reden uit Oberhausen. Werd omgeroepen dat ze weer af mochten. Wat massaal werd gedaanquote:
Sta vroeger op kneus.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:20 schreef babylon het volgende:
Ik wist het natuurlijk al lang, de NS is echt top treinen. En ik had niet zo'n goede hoop moet hebben. Maar DB
Aansluiting in Frankfurt naar Arnhem rijdt niet. Waarom? Niet bekend. Ok, dan reis ik wel om via Düsseldorf. Wel kut dat ik dan geen gereserveerde plaats meer heb, maar toe maar.
Maar nee hoor, eerst tien minuten voor Frankfurt: werkzaamheden, we lopen een vertraging op van 35 minuten. Sorry.
Dat was het. Sorry...
En zo juist, na 25 minuten: mja, hoeveel het gaat worden weten we niet, maar het gaat zeker langer dan 35 minuten duren. Nogmaals: entschuldugung.
WTF?
Ze kunnen hier nog heel wat leren van de Nederlandse Spoorwegen.
Bonusklacht: fijn, intermitterend fasting. Lekker lunchen om 12:00 op Frankfurt. Nu met een knorrende maag afwachten hoe laat we daar zijn en of ik dan nog tijd heb om eten te halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |