Nee, lekker op de autobahn met elk half uur baustelle/staue is lekker. Nog duurder ookquote:
Wel etenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, lekker op de autobahn met elk half uur baustelle/staue is lekker. Nog duurder ook
En je kan dan niet FOK!ken.
Toch zal het vol met klagende mensen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:28 schreef Enchanter het volgende:
Vroeger reden de Duitse treinen wel altijd op tijd
Dit is het probleem ook toen geen greintje dankbaarheid niksquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:42 schreef Questular het volgende:
[..]
Toch zal het vol met klagende mensen.
Zat al te wachten op deze opmerking.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:28 schreef Enchanter het volgende:
Vroeger reden de Duitse treinen wel altijd op tijd
Uiteindelijk met een uur vertraging aangekomen in Frankfurt. Net op tijd (hahaha, natuurlijk ruim op tijd want mijn aansluitende trein vertrok een kwartier te laat) voor de trein naar Düsseldorf. Die knalt nu met bijna 300km/h door de Duitse velden. Dat is wel tof.quote:
Gelukkig kan ik gebroken Duits. En versta het goed.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan vraag je de conducteur of conductrice wat in het Engels en dan brabbelen ze in gebroken Engels wat terug. Heb je ook niks aan dus.
Duitsers en Engels
Klagen over het OV gelukkig welquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:57 schreef babylon het volgende:
Al die joden op de trein grappen zijn echt zo origineel.
Gewoon even een liter pul weiss bier naar binnen werken en alles is weer goed.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:13 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik klaag nooit over het OV. Ik hou van de NS
Maar zag nu mijn kans schoon met de DB
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:01 schreef babylon het volgende:
Uiteindelijk met een uur vertraging aangekomen in Frankfurt. Net op tijd (hahaha, natuurlijk ruim op tijd want mijn aansluitende trein vertrok een kwartier te laat) voor de trein naar Düsseldorf. Die knalt nu met bijna 300km/h door de Duitse velden. Dat is wel tof.
Maar nog niet gekomen. Heeft er nog iemand foto's van z'n moeder?
SPOILER: Foto van iemand's zusje ook goed? O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zeker 40-45 keer gemaakt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:57 schreef babylon het volgende:
Al die joden op de trein grappen zijn echt zo origineel.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gelukkig maar
In de trein gekeken, trein uitgezet, worth itSPOILER: Foto van iemand's zusje ook goed? O-)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtfquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:02 schreef babylon het volgende:
[..]
En nog slechter te verstaan, want mondkapjes zijn hier uiteraard nog hartstikke verplicht.
Wel mooi toen we weg reden uit Oberhausen. Werd omgeroepen dat ze weer af mochten. Wat massaal werd gedaanquote:
Sta vroeger op kneus.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:20 schreef babylon het volgende:
Ik wist het natuurlijk al lang, de NS is echt top treinen. En ik had niet zo'n goede hoop moet hebben. Maar DB
Aansluiting in Frankfurt naar Arnhem rijdt niet. Waarom? Niet bekend. Ok, dan reis ik wel om via Düsseldorf. Wel kut dat ik dan geen gereserveerde plaats meer heb, maar toe maar.
Maar nee hoor, eerst tien minuten voor Frankfurt: werkzaamheden, we lopen een vertraging op van 35 minuten. Sorry.
Dat was het. Sorry...
En zo juist, na 25 minuten: mja, hoeveel het gaat worden weten we niet, maar het gaat zeker langer dan 35 minuten duren. Nogmaals: entschuldugung.
WTF?
Ze kunnen hier nog heel wat leren van de Nederlandse Spoorwegen.
Bonusklacht: fijn, intermitterend fasting. Lekker lunchen om 12:00 op Frankfurt. Nu met een knorrende maag afwachten hoe laat we daar zijn en of ik dan nog tijd heb om eten te halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |