quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:29 schreef GGMM het volgende:
Woordle 334 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛🟨🟩⬛
🟨🟨🟨🟩⬛
🟨⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 130 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Als je hersenen hebt snap ik niet dat je een 6e poging nodig hebt
Niet echt mijn probleem. Volgens mijn goede vriend @GGMM gaan alleen paupers met het openbaar vervoer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:12 schreef Caland het volgende:
De trein reed niet verder dan Den Bosch vandaag, dus NIET naar Tilburg@:lenny_leonard
Dat klopt ja. Dat geklaag elke dag dat het niet rijdt is ook lachwekkend.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt mijn probleem. Volgens mijn goede vriend @:ggmm gaan alleen paupers met het openbaar vervoer.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:
@:onlogisch nee ik heb een wijziging in de link aangebrachtga toch niet de originele link op fok zetten. Voor de rest heb ik niets aangepast. Wacht nog op reactie van bitcoinmeester
mijn dm werkt nog steeds niet op fok
![]()
Bruine bol jong belegen kaas.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Ik lunch pas om 12:30 helaas, maar ik gun jullie natuurlijk wel een smakelijke lunch.
Hier ook.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:51 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier opeens ook heel donker te worden.
@:lenny_leonard
Al besproken @Neef_Wuppiequote:Op donderdag 19 mei 2022 12:51 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier opeens ook heel donker te worden.
@:lenny_leonard
Ja, al is het enthousiasme bij mij nog ver te zoeken. Ik hoop vooral voor de centjes dat deze potjes goed gaan.quote:
Gaat Openda trouwens blijven, of gaat die terug naar Brugge?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, al is het enthousiasme bij mij nog ver te zoeken. Ik hoop vooral voor de centjes dat deze potjes goed gaan.
Hij gaat terug naar Brugge, al is het nog niet helemaal duidelijk wat die met 'm van plan zijn. Hij wil zelf in ieder geval graag een niveautje hoger opzoeken dan Vitesse. (maar wel genoeg speeltijd krijgen om evt naar het WK te gaan)quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat Openda trouwens blijven, of gaat die terug naar Brugge?
Bij Brugge gaan Lang en De Ketelaere waarschijnlijk weg. Dan heeft hij gewoon de kans daar eerste spits te worden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij gaat terug naar Brugge, al is het nog niet helemaal duidelijk wat die met 'm van plan zijn. Hij wil zelf in ieder geval graag een niveautje hoger opzoeken dan Vitesse. (maar wel genoeg speeltijd krijgen om evt naar het WK te gaan)
Dat niveau zal hij ook prima aankunnen. Altijd dreigend. En zijn contract loopt volgend jaar af, die zullen ze sowieso wel willen verlengen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Brugge gaan Lang en De Ketelaere waarschijnlijk weg. Dan heeft hij gewoon de kans daar eerste spits te worden.
@GGMMquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik trap hier niet meer in. Krijg elke keer notes als ik het over onhygiënische gele apen heb.
In tegenstelling tot je Cola Zero ben je zelf wel van suiker?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga vandaag naar mijn moeder, zou eigenlijk eerder vertrekken maar vanwege het weer vertrek ik wat later. Rond 18 uur klaart alles op dus denk dat ik dan pas vertrek
quote:Na zijn gouden Spelen in Tokio surfte Badloe een aantal maanden niet. Toch zat hij ook zeker niet stil. Integendeel. Badloe at veel en hing aan de gewichten. In vier maanden tijd werd hij 17 kilo zwaarder. Van 73 kilo naar 90 kilo, het ideale gewicht voor foiling bij de mannen.
Mensen die hem een half jaar niet hebben gezien, weten niet wat ze zien.
Onderstaande foto is voor de grap gemaakt door Badloe, in overdreven pose. Het lijkt nu alsof hij moddervet is geworden maar de meeste kilo's komen van extra spiermassa.
OK Sylvana.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Begint hier lekker donker te worden
En met Brugge gaat hij CL spelen, ze zijn nog niet zo rijk als Ajax, maar voor Belgische begrippen zijn ze wel tyfusrijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat niveau zal hij ook prima aankunnen. Altijd dreigend. En zijn contract loopt volgend jaar af, die zullen ze sowieso wel willen verlengen.
Die gaat dan een lekker contractje voorgeschoteld krijgen. Bijna de helft van onze doelpuntenproductie, bam, wegquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En met Brugge gaat hij CL spelen, ze zijn nog niet zo rijk als Ajax, maar voor Belgische begrippen zijn ze wel tyfusrijk.
Drink liever cola zero dan heineken bier troepquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In tegenstelling tot je Cola Zero ben je zelf wel van suiker?
Maar goed, jullie zijn niet anders gewend toch? Bijna elk seizoen met een nieuwe basis beginnen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Die gaat dan een lekker contractje voorgeschoteld krijgen. Bijna de helft van onze doelpuntenproductie, bam, weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |