Oeeeehquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak hem savonds eens. Zitten drommels geile LEDstrips in
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Discotreinquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak hem savonds eens. Zitten drommels geile LEDstrips in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:15 schreef mschol het volgende:
JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ik heb nog wel eens dat als ik in de auto zit en dan mijn sleutels mis in mijn broek terwijl die natuurlijk gewoon in het contact zittenquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik voel altijd of ik min portemonnee, telefoon en sleutels nog bij heb.
SJOEEE SJOEEEquote:
Ik heb zo’n plastic ding dat je in een gleuf moet frommelen huehue.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens dat als ik in de auto zit en dan mijn sleutels mis in mijn broek terwijl die natuurlijk gewoon in het contact zitten
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:15 schreef mschol het volgende:
Je hebt een koude douche nodig omdat je helemaal opgewonden wordt van Disney?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ik een keer op 1 dag: Tram, bus, ferry, intercity, vliegtuig, taxi, port tender, zeeschip.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs 2 overstappen en nog een boot.
Hij gaat wel met mij mee naar Electric Callboy zodat ik niet alleen hoef dus eigenlijk mag ik niet zeuren.quote:
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Snap ik. Die mag het betalen natuurlijk.
Ik lees nu pas over de naamswijziging...quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij gaat wel met mij mee naar Electric Callboy zodat ik niet alleen hoef dus eigenlijk mag ik niet zeuren.
Ja stom gedoe.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lees nu pas over de naamswijziging...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt als de naam van een vibrator, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij gaat wel met mij mee naar Electric Callboy zodat ik niet alleen hoef dus eigenlijk mag ik niet zeuren.
Eskimo Callboy klonk leuker ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als de naam van een vibrator, eerlijk gezegd
ja over Eskimo wordt heel woke gedaan want hu huu beledigend slecht ditdat. Maar dat een callboy gewoon een gigolo is daar hebben we een andere keer wel weer kriebel aanquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja over Eskimo wordt heel woke gedaan want hu huu beledigend slecht ditdat. Maar dat een callboy gewoon een gigolo is daar hebben we een andere keer wel weer kriebel aan
Tsja, ze willen graag touren in Noord-Amerika, daar ligt het nét allemaal wat anders.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja over Eskimo wordt heel woke gedaan want hu huu beledigend slecht ditdat. Maar dat een callboy gewoon een gigolo is daar hebben we een andere keer wel weer kriebel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |