SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik dacht dat jij warmte lekker vond?quote:
Ja als ik vrij ben.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij warmte lekker vond?
quote:
Ja, ik vind het ook prima, heb zelfs toffels aangedaan, omdat koude voetjes.quote:
Lekker manquote:
Dat wordt hier één klap en drie druppels zo te zien.quote:
Code geel is ook niet meer wat het geweest is. Krijg al code geel als ik een wind laat in bed.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt hier één klap en drie druppels zo te zien.
Ik zie voor hier ook geen code geel, wellicht relevant.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Code geel is ook niet meer wat het geweest is. Krijg al code geel als ik een wind laat in bed.
Amber, ben jij het?quote:
Hebben wij ook,we betalen 3 keer zoveel binnen een jaar,terwijl we bijna niks verbruiken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het deed het gewoonWoonde er ook maar een jaar. Had geen dikke ketel ofzo.
Stadsverwarming?quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben wij ook,we betalen 3 keer zoveel binnen een jaar,terwijl we bijna niks verbruiken.
quote:
Eerlijk zullen we alles delen tarief?quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben wij ook,we betalen 3 keer zoveel binnen een jaar,terwijl we bijna niks verbruiken.
Yep.quote:
Kosten stadsverwarmingquote:
We hebben wel een digitale meter.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kosten stadsverwarming
De kosten voor stadsverwarming kunnen per maand verschillen. Dit hangt onder andere af van de warmteleverancier (en de daarbij behorende prijs) en natuurlijk de hoeveelheid warmte die je verbruikt. Het gemiddelde verbruik met stadsverwarming is (volgens het Nibud) ongeveer 42 GJ (gigajoules) per jaar (inclusief verwarming kraanwater) voor een tweepersoonshuishouden. Het in rekening brengen van de kosten kan verschillen. Zo kun je een vast bedrag per jaar betalen of kiezen voor een meter in huis zodat je alleen betaalt voor wat je verbruikt.
heb je niet zo'n meter?
Ik zal het Soul straks even vragen.quote:
Oke en vraag ook even hoe het met stinkdier gaatquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal het Soul straks even vragen.
Doe ik.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke en vraag ook even hoe het met stinkdier gaat![]()
Ik wil ook een tandpasta, benzine is al weer net zo duur als voor de belastingverlagingquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, noice, m'n tankpas gaat vandaag ook op de post denk ik.
Morgen vehikel.
tandpasta kun je gewoon bij de ah halenquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil ook een tandpasta, benzine is al weer net zo duur als voor de belastingverlaging![]()
*geeft LTVDK een tube tandpastaquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil ook een tandpasta, benzine is al weer net zo duur als voor de belastingverlaging![]()
Tankpasquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tandpasta kun je gewoon bij de ah halen
Tandpasta heb ik ook.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |