Ja die zijn er dus niet. Zucht…quote:Op woensdag 25 mei 2022 21:03 schreef Halcon het volgende:
Als dit echt is, mogelijk de daders ook wel een spuitje krijgen.
Dit dus. En is er ooit iemand opgepakt met spuiten? Of zijn er spuiten gevonden? Lees je helemaal niets over.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:35 schreef epicbeardman het volgende:
Gewoon meiden die bad gaan op drugs en dat niet tegen ouders durven te vertellen dan wel niet geassocieerd willen worden met drugsgebruik.
Ooh ik weet echt niet hoe de xtc en cocaine/thc in mijn lichaam komt mama.
Dat is nou juist het vraagstuk, slimmerik.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:54 schreef HSG het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar een slachtoffer te injecteren zonder dat ze het merken.
Ik denk dat het wel gebeurd, als je uitgaat in een echt drugshol vol junkies.quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:49 schreef Basp1 het volgende:
Daniëlle is boos over twijfels dat ze echt is geprikt en gedrogeerd
Ja ja we lezen het goed ze is volgens haarzelf echt gedrogeerd nadat ze langs ongure types liep, helaas kunnen de wetenschappers alleen niets meer in haar bloed vinden. Weer een fascinerende inkijk bij zoals de hype nu heet needle spike slachtoffer.
Niet correct. Ik kan jou een infuus prikken zonder dat jij het voelt.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Het inbrengen van een naald en voldoende vloeistof iemand te drogeren duurt 20-30 sec en ga je altijd duidelijk voelen. Vraag het maar aan een arts.
Ach ze moet dit gewoon laten gaan. Pech gehad maar goed afgelopen. Niet meer over hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2022 08:49 schreef Basp1 het volgende:
Daniëlle is boos over twijfels dat ze echt is geprikt en gedrogeerd
Ja ja we lezen het goed ze is volgens haarzelf echt gedrogeerd nadat ze langs ongure types liep, helaas kunnen de wetenschappers alleen niets meer in haar bloed vinden. Weer een fascinerende inkijk bij zoals de hype nu heet needle spike slachtoffer.
Deze ook al gepost?quote:Op maandag 23 mei 2022 01:24 schreef the-eye het volgende:
Verschillende mensen mogelijk gedrogeerd met injectienaald tijdens festival Kaatsheuvel
[..]
Rest artikel achter betaalmuur
https://www.bd.nl/tilburg(...)%2Fduckduckgo.com%2F
edit: zie nu dat saparmurat_niyazov deze al gepost had![]()
Ik heb ook weleens dat ik spontaan een soort prikje ergens willekeurig op mijn huid voel. Wel interessant om te zien wat er psychologisch gebeurt met mensen, je kunt je dit volgens mij heel makkelijk inbeelden. Zeker als je er al bang voor bent.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus. En is er ooit iemand opgepakt met spuiten? Of zijn er spuiten gevonden? Lees je helemaal niets over.
#122quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze ook al gepost?
Tienerfestival in België stilgelegd: 22 meisjes onwel, mogelijk sprake van ’needle spiking’
https://www.telegraaf.nl/(...)e-van-needle-spiking
Kappen met het verspreiden van dit soort onzin
Grote leugenaar dit. Al zal ie t vast wel eens gedaan hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2022 00:21 schreef Repentless het volgende:
The Iceman deed dit naar eigen zeggen in de jaren '70/'80 al. Alleen zaten er dan geen drugs in die naald, maar cyanide.
Vanaf 1:05
Maar de middelen die gebruikt kunnen worden hiervoor moeten met een dikkere naald en een paar cc worden ingebracht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet correct. Ik kan jou een infuus prikken zonder dat jij het voelt.
En puur in de snelte injecteren kan prima met een insulinespuitje, deze naaldjes zijn haarfijn en ga jij helemaal niet voelen: zeker niet als ik een mooie pijnloze zone zoals een bil kies. Als je dan ook nog een product hebt wat lekker sterk is dus zeer weinig van nodig, dan ben ik op 1 seconde klaar. Je zou ook een insulinepen kunnen gebruiken, nog makkelijker!
Dus ja, het KAN wel.
Iemand vermelde hier dat een meisje aangaf een gat te zien in haar broek. Zelfs een dikke optreknaald maakt nog geen gaten in kledij dus dat is zeer ongeloofwaardig (die naald ga je trouwens ECHT wel gevoeld hebben).
Edit: ik zie er alleen het nut niet van in.. het kost iemand geld en je hebt er geen profijt van. Meldingen over echt misbruik zijn er niet, alleen mensen die onwel zijn geworden. Wat ben je daar nu mee als needle-spikinger...
Hoe dan ook moet iedereen van elkaars lijf afblijven.. waar gaat dit naartoe...
Nuja ik weet het niet.. Genoeg troep wat hiervoor wel geschikt zou zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar de middelen die gebruikt kunnen worden hiervoor moeten met een dikkere naald en een paar cc worden ingebracht.
In Engeland was dit 2 jaar terug het geval en is dit onderzocht.
https://unherd.com/2021/11/there-is-no-spiking-epidemic/
Zou echt helemaal leeg halen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koekoek. Even prikken @:wereldgozer @:zipportal @:poepz0r @:neef_wuppie
En nu gaat men dus ook al over op het verspreiden van foto's van onschuldigen. Lekker bezig.quote:Parket ontkent aanhouding na geruchten over ‘needle spiking’ op We R Young
Er zijn nog altijd geen concrete aanwijzingen van ‘needle spiking’ op het festival We R Young, meldt het parket van Limburg. Er werd een jongeman gefouilleerd, ‘maar hij is geen verdachte’.
Nadat verschillende tieners op het Hasseltse jongerenfestival We R Young onwel waren geworden, circuleerde op sociale media een naam en foto van een jongeman die mogelijk mensen had geïnjecteerd met een naald. Volgens de geruchten zou de jongeman opgepakt zijn. ‘Dat klopt niet’, reageert het parket. ‘We zijn op de hoogte van de beelden, maar de jongen is geen verdachte. Hij werd aangewezen door een van de meisjes die zich onwel voelde. Hij en zijn vriend werden gefouilleerd, maar niet aangehouden’, zegt persmagistraat Anja De Schutter.
Op de weide werden in totaal 24 mensen onwel. Er was sprake van needle spiking, waarbij slachtoffers geprikt zouden zijn geworden met al dan niet een giftige stof. Het festival werd daardoor vervroegd stilgelegd en de slachtoffers werden onderzocht.
Bij vijf jongeren laat het parket op de bloedstalen diepgaander toxicologisch onderzoek uitvoeren. De resultaten daarvan verwacht het parket volgende week. ‘ Alle urinestalen zijn intussen al negatief gebleken.’
Mechelen
Eerder werd het fenomeen al gemeld tijdens een voetbalwedstrijd van KV Mechelen afgelopen zaterdag. Het parket van Antwerpen heeft een onderzoeksrechter aangesteld die moet nagaan wat er is gebeurd met veertien jongeren (twaalf meisjes en twee jongens) die onwel werden. De camerabeelden hebben tot nu niets opgeleverd, laat het parket vandaag weten aan onze redactie.
Het gerecht hoopt dat een onderzoeksrechter klaarheid kan brengen in de zaak en dat hij kan achterhalen of de jongeren echt misselijk werden door een schadelijke stof. Een aantal van de slachtoffers zegt te zijn geprikt, maar medisch bewijs van prikletsels is er volgens onze bronnen (nog) niet.
Wel als ze out gaan en hun maag wordt leeggepompt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:15 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Eigen gebruik verhullen? Je hoeft met uitgaan weinig moeite te doen om iets te verhullen als vrijwel iedereen al onder invloed is. GHB valt daarin bepaald niet op.
quote:’Twintig concertbezoekers geprikt, man (20) opgepakt’
TOULON - In het zuiden van Frankrijk is een 20-jarige verdachte in voorlopige hechtenis genomen in een onderzoek naar ’needle spiking’ tijdens een concert op een strand in Toulon afgelopen vrijdag.
Bij ’needle spiking’ worden slachtoffers ongevraagd geprikt met een injectienaald met een verdovende stof. Er hebben zich in Frankrijk de laatste tijd verschillende van zulke prikincidenten voorgedaan, voornamelijk in nachtclubs. Ook in Nederland en België werden meerdere meldingen gedaan van ’needle spiking’, maar nooit is vastgesteld dat er daadwerkelijk iemand geprikt werd.
De Franse autoriteiten melden dat de verdachte uit Toulon zondag in staat van beschuldiging is gesteld in het kader van een onderzoek naar een incident op een strand in de stad.
Daar hadden vrijdag een twintigtal toeschouwers van een concert aan de politie verklaard dat ze geprikt waren. Een van de slachtoffers, een veiligheidsagent, belandde in het ziekenhuis. Het is nog niet duidelijk of hij onwel werd door de prik of door de stress.
De opgepakte verdachte werd geïdentificeerd door twee jonge vrouwen die verklaarden dat ze hem gezien hadden met een injectiespuit en konden voorkomen dat hij hen kon prikken. De opgepakte man ontkent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |