abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2022 @ 08:01:48 #101
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204836418
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 07:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
In Engeland waren er in 2021 liefst 247 zaken maar zijn er nooit enige bewijzen gevonden.
https://www.vice.com/amp/(...)le-spiking-in-the-uk
In het AD staat een artikel over iemand die zegt een maand later nog last te hebben. Dat opzich klinkt als het drugs zou betreffen al ongeloofwaardig
Wel lachen om nu met een dennenaald in de kroeg of op de kermis wijven in hun bil te prikken. Beetje de hype voeden
  maandag 23 mei 2022 @ 08:06:12 #102
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204836430
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 08:01 schreef the-eye het volgende:

[..]
In het AD staat een artikel over iemand die zegt een maand later nog last te hebben. Dat opzich klinkt als het drugs zou betreffen al ongeloofwaardig
Wel lachen om nu met een dennenaald in de kroeg of op de kermis wijven in hun bil te prikken.
Ik zou je helemaal kapot slaan…

oO/
  maandag 23 mei 2022 @ 08:20:39 #103
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204836483
Dit klinkt toch een beetje als een urban legend (die vervolgens domme mensen op ideeën brengt). Wat is er gebeurd met deze gespikete dames (en heren)? Mensen lopen niet zomaar rond gratis drugs uit te delen. Ze hebben een doel. Bovendien zijn er maar heel weinig middelen geschikt om iemand echt vanuit een club mee naar huis te kunnen nemen, zonder dat deze aan kan geven dat zij/hij dit niet wenst, maar iemand ook niet volledig knockout te maken, zodat je nog een bewusteloos persoon mee moet slepen, zonder op te vallen (fentanyl, wat je inderdaad zou kunnen 'needle-spiken' is daar in ieder geval niet geschikt voor).
  maandag 23 mei 2022 @ 08:56:14 #104
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204836647
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 08:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Dit klinkt toch een beetje als een urban legend (die vervolgens domme mensen op ideeën brengt). Wat is er gebeurd met deze gespikete dames (en heren)? Mensen lopen niet zomaar rond gratis drugs uit te delen. Ze hebben een doel. Bovendien zijn er maar heel weinig middelen geschikt om iemand echt vanuit een club mee naar huis te kunnen nemen, zonder dat deze aan kan geven dat zij/hij dit niet wenst, maar iemand ook niet volledig knockout te maken, zodat je nog een bewusteloos persoon mee moet slepen, zonder op te vallen (fentanyl, wat je inderdaad zou kunnen 'needle-spiken' is daar in ieder geval niet geschikt voor).
Dit, en er is nog nooit iemand opgepakt of betrapt. Ook niet via camerabeelden.
pi_204836854
Ik blijf het een raar verhaal vinden, en waarmee (welke drugs) prikken ze dan? daar ben ik wel benieuwd naar.
pi_204836938
Op tv ook steeds berichten over zes slachtoffers in Kaatsheuvel die geprikt zijn.
Dus het leeft allemaal heel erg.
Wel vreemd dat er geen gevallen zijn in grote steden waar je dit zou verwachten zoals Amsterdam Rotterdam Utrecht. Mogelijk is de controle aan de deuren daar beter omdat daar sowieso vaker rottigheid is met uitgaan.
pi_204837332
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 09:31 schreef LanaMyst het volgende:
Ik blijf het een raar verhaal vinden, en waarmee (welke drugs) prikken ze dan? daar ben ik wel benieuwd naar.
https://fullfact.org/crime/spiking-by-needle-injection/

quote:
. “It’s really hard to stick a needle in someone without them noticing, especially if you have to keep the needle in there for long enough, maybe 20 seconds, to inject enough drugs to cause this. If you were malicious there would be half a dozen much easier other ways to spike someone.”
quote:
. A critical care nurse who is familiar with intramuscular injecting and wished to remain anonymous fearing a backlash also shared that the likelihood of being able to administer a jab of ketamine, benzo or haloperidol (probably the only drugs likely candidates for this) is virtually zero because the needle size you need to quickly administer the liquid the drug is suspended in is a size that would hurt a lot when administered.
Dus: ketamine, benzo or haloperidol

[ Bericht 21% gewijzigd door Lospedrosa op 23-05-2022 10:37:55 ]
Vakman pur sang
pi_204837461
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
https://fullfact.org/crime/spiking-by-needle-injection/
[..]
[..]
Dus: ketamine, benzo or haloperidol
Lekker dan, middel tegen psychoses of kalmeringmiddelen dus :N wat een stel idioten zeg, kan nog gevaarlijk zijn ook.
  maandag 23 mei 2022 @ 10:51:30 #109
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204837489
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 09:45 schreef quirina het volgende:
Op tv ook steeds berichten over zes slachtoffers in Kaatsheuvel die geprikt zijn.
Dus het leeft allemaal heel erg.
Wel vreemd dat er geen gevallen zijn in grote steden waar je dit zou verwachten zoals Amsterdam Rotterdam Utrecht. Mogelijk is de controle aan de deuren daar beter omdat daar sowieso vaker rottigheid is met uitgaan.
Ik zag eergisteren wel beelden uit Amsterdam, de politie daar doet ook onderzoek naar een paar aangiftes maar tasten in het duister vanwege gebrek aan bewijs, geen roof en geen seksueel misbruik.
pi_204837572
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:47 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Lekker dan, middel tegen psychoses of kalmeringmiddelen dus :N wat een stel idioten zeg, kan nog gevaarlijk zijn ook.
Het stukje dat het allemaal zeer onwaarschijnlijk is lees je maar even overheen?
pi_204837789
twitter
pi_204837821
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 10:47 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Scheelt wel dat ze het niet geven dan. ;)
Vakman pur sang
pi_204837911
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:03 schreef Document1 het volgende:

[..]
Het stukje dat het allemaal zeer onwaarschijnlijk is lees je maar even overheen?
Ja klopt, ik vroeg alleen wat er in die spuiten zat, verder niet verdiept in of het waar is of niet.
pi_204837936
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 11:49 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Ja klopt, ik vroeg alleen wat er in die spuiten zat, verder niet verdiept in of het waar is of niet.
Dat waren de enige 3 middelen die je kunt gebruiken volgens een expert, en inzetten kost 20/30 sec voor de hoeveelheid cc en kun je zeker goed voelen.
Dit verhaal kan in de Fabeltjeskrant dus.
Vakman pur sang
  maandag 23 mei 2022 @ 12:07:45 #115
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_204838051
De prikbende is ook al gespot in een Belgisch voetbalstadion.
14 slachtoffers! Ongelofelijk, waar stopt dit!?!?

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220523_93453915
pi_204844057
Nu op rtl4 een slachtoffer aan het woord.
pi_204844193
wtf is dit voor gekte ineens? En nog nooit iemand voor opgepakt of wel? Ook heel raar.
U MAD?
pi_204844246
Vakman pur sang
pi_204844930
Zelfs in een Brabants dorp zou dit gebeuren.

Drie bezoekers feest Kaatsheuvel doen aangifte om ‘needle spiking’, geen naalden gevonden

Ik heb eerder het idee dat de jeugd na 2 jaar binnen zitten vergeten is dat er buiten muggen zijn die wel eens prikken. :D
pi_204852630
Of knutten
pi_204852678
Gisteren hoorde ik op de radio één of andere deskundige die het had over massahysterie.
Er klopte gewoon teveel niet volgens hem naar aanleiding van onderzoeking van de feiten.

Het was net als met ufo's en Bigfoot, als een paar mensen ze zien gaan die verschijningen de hele wereld over.
Aldus volgens de radio.

Ik heb er niet voor geleerd maar ik kan uiteraard begrijpen dat denkbeeldige daders geen sporen nalaten en dus ook nooit gepakt zullen worden.

[ Bericht 29% gewijzigd door Werkman op 24-05-2022 20:34:41 ]
  Spellchecker woensdag 25 mei 2022 @ 20:45:02 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204863625
Tienerfestival We R Young in Hasselt stilgelegd; mogelijk opnieuw needle spiking in het spel
quote:
Het Hasseltse tienerfestival We R Young is stilgelegd door de politie. Er zou paniek ontstaan zijn onder de jonge festivalgangers en de medische diensten werden overstelpt door jongeren met klachten van hyperventilatie. Sommige bronnen hebben het ook over ‘needle spiking’, maar dat gerucht werd nog niet bevestigd.
Volgens Het Belang van Limburg zouden er een 15-tal meisjes onwel geworden zijn. Daarom legde de politie het festival rond 18 uur stil en het volledige terrein werd ontruimd. Er zou sprake zijn van ‘needle spiking’, maar daar zijn nog geen bewijzen voor gevonden. Het gerucht wordt wel aangesterkt door een van de artiesten, die in de micro zou gezegd hebben dat iedereen wie een prik gevoeld heeft dat moest melden. Sommige meisjes beweren inderdaad iets gevoeld te hebben, andere bronnen hebben het over ‘massahysterie’.

Rond 17 uur zou de eerste melding zijn binnengekomen van een meisje dat zich ziek voelde. Zij vertelde dat ze een prik heeft gevoeld. Al snel kwamen er andere meisjes naar de verpleegposten met hetzelfde verhaal, waarna het noodinterventieplan werd opgestart. Dat zegt Hasselts burgemeester Steven Vandeput aan Het Belang van Limburg. “Zorg ter plaatse is momenteel belangrijkste. Het onderzoek wordt volop gevoerd”, zegt hij nog.

Hele jonge doelgroep
Op het moment van het incident waren er zo’n 3300 bezoekers aanwezig. We R Young is een festival dat zich richt op tieners. Voor veel bezoekers is het dus hun eerste ervaring met een festival. Volgens een van onze lezers was er ook veel paniek onder de ouders. Zij werden veel vroeger dan gepland opgebeld door hun kinderen om hen te komen ophalen en veel ouders vonden hun kinderen niet meteen terug in het tumult.
  woensdag 25 mei 2022 @ 20:53:03 #123
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204863747
Needle spiking : de nieuwe hype ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204863924
Als je eenmaal doorhebt hoe belachelijk de aantijgingen zijn en hoe onmogelijk zo iets te doen is. En voornamelijk waarom iemand dit zou doen zonder voordeel te behalen.

Nou dan valt het op dat mensen echt achterlijk zijn te denken dat dit echt is.
En helemaal dat ze boos worden op niet bestaande daders.
Vakman pur sang
pi_204863951
Als dit echt is, mogelijk de daders ook wel een spuitje krijgen.
pi_204864114
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 21:03 schreef Halcon het volgende:
Als dit echt is, mogelijk de daders ook wel een spuitje krijgen.
Ja die zijn er dus niet. Zucht…
Vakman pur sang
pi_204864563
Broodje aap-onzin uit 1998 of ouder en dit meen ik serieus.
pi_204867282
Gewoon meiden die bad gaan op drugs en dat niet tegen ouders durven te vertellen dan wel niet geassocieerd willen worden met drugsgebruik.

Ooh ik weet echt niet hoe de xtc en cocaine/thc in mijn lichaam komt mama.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204867428
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2022 23:35 schreef epicbeardman het volgende:
Gewoon meiden die bad gaan op drugs en dat niet tegen ouders durven te vertellen dan wel niet geassocieerd willen worden met drugsgebruik.

Ooh ik weet echt niet hoe de xtc en cocaine/thc in mijn lichaam komt mama.
Dit dus. En is er ooit iemand opgepakt met spuiten? Of zijn er spuiten gevonden? Lees je helemaal niets over.
U MAD?
  donderdag 26 mei 2022 @ 00:21:12 #130
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204867577
The Iceman deed dit naar eigen zeggen in de jaren '70/'80 al. Alleen zaten er dan geen drugs in die naald, maar cyanide. :')

Vanaf 1:05

pi_204868109
Hoe krijg je het voor elkaar een slachtoffer te injecteren zonder dat ze het merken. :?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_204868186
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2022 07:54 schreef HSG het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar een slachtoffer te injecteren zonder dat ze het merken. :?
Dat is nou juist het vraagstuk, slimmerik.
U MAD?
  donderdag 26 mei 2022 @ 08:19:59 #133
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_204868204
Als ik erachter kwam dat iemand dit bij mij deed dan stond ik niet voor mezelf in.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_204868404
Daniëlle is boos over twijfels dat ze echt is geprikt en gedrogeerd

Ja ja we lezen het goed ze is volgens haarzelf echt gedrogeerd nadat ze langs ongure types liep, helaas kunnen de wetenschappers alleen niets meer in haar bloed vinden. Weer een fascinerende inkijk bij zoals de hype nu heet needle spike slachtoffer.
pi_204868423
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 08:49 schreef Basp1 het volgende:

Ja ja we lezen het goed ze is volgens haarzelf echt gedrogeerd nadat ze langs ongure types liep, helaas kunnen de wetenschappers alleen niets meer in haar bloed vinden. Weer een fascinerende inkijk bij zoals de hype nu heet needle spike slachtoffer.
Ik denk dat het wel gebeurd, als je uitgaat in een echt drugshol vol junkies.
Maar dan kom je niet ongeschonden thuis en wordt je daar wakker.

Grappig dat het hele SBS6 publiek boos is op een niet bestaande dader.
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 26 mei 2022 @ 11:33:17 #136
441859 crew  Lenny77
pi_204869971
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Het inbrengen van een naald en voldoende vloeistof iemand te drogeren duurt 20-30 sec en ga je altijd duidelijk voelen. Vraag het maar aan een arts.
Niet correct. Ik kan jou een infuus prikken zonder dat jij het voelt.
En puur in de snelte injecteren kan prima met een insulinespuitje, deze naaldjes zijn haarfijn en ga jij helemaal niet voelen: zeker niet als ik een mooie pijnloze zone zoals een bil kies. Als je dan ook nog een product hebt wat lekker sterk is dus zeer weinig van nodig, dan ben ik op 1 seconde klaar. Je zou ook een insulinepen kunnen gebruiken, nog makkelijker!
Dus ja, het KAN wel.

Iemand vermelde hier dat een meisje aangaf een gat te zien in haar broek :') . Zelfs een dikke optreknaald maakt nog geen gaten in kledij dus dat is zeer ongeloofwaardig (die naald ga je trouwens ECHT wel gevoeld hebben).

Edit: ik zie er alleen het nut niet van in.. het kost iemand geld en je hebt er geen profijt van. Meldingen over echt misbruik zijn er niet, alleen mensen die onwel zijn geworden. Wat ben je daar nu mee als needle-spikinger...
Hoe dan ook moet iedereen van elkaars lijf afblijven.. waar gaat dit naartoe...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 26 mei 2022 @ 12:21:31 #137
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204870402
Broodje aap hoax. Mensen die hierin trappen :')
pi_204870429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 08:49 schreef Basp1 het volgende:

Ach ze moet dit gewoon laten gaan. Pech gehad maar goed afgelopen. Niet meer over hebben.
  donderdag 26 mei 2022 @ 12:28:00 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204870454
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 01:24 schreef the-eye het volgende:
Verschillende mensen mogelijk gedrogeerd met injectienaald tijdens festival Kaatsheuvel
[..]
Rest artikel achter betaalmuur
https://www.bd.nl/tilburg(...)%2Fduckduckgo.com%2F

edit: zie nu dat saparmurat_niyazov deze al gepost had :')

Deze ook al gepost?

Tienerfestival in België stilgelegd: 22 meisjes onwel, mogelijk sprake van ’needle spiking’

https://www.telegraaf.nl/(...)e-van-needle-spiking

Kappen met het verspreiden van dit soort onzin :r
pi_204870478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 23:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dit dus. En is er ooit iemand opgepakt met spuiten? Of zijn er spuiten gevonden? Lees je helemaal niets over.
Ik heb ook weleens dat ik spontaan een soort prikje ergens willekeurig op mijn huid voel. Wel interessant om te zien wat er psychologisch gebeurt met mensen, je kunt je dit volgens mij heel makkelijk inbeelden. Zeker als je er al bang voor bent.
  Spellchecker donderdag 26 mei 2022 @ 12:59:36 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204870644
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 12:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Deze ook al gepost?

Tienerfestival in België stilgelegd: 22 meisjes onwel, mogelijk sprake van ’needle spiking’

https://www.telegraaf.nl/(...)e-van-needle-spiking

Kappen met het verspreiden van dit soort onzin :r
  donderdag 26 mei 2022 @ 13:27:18 #142
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204870842
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_204870967
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 00:21 schreef Repentless het volgende:
The Iceman deed dit naar eigen zeggen in de jaren '70/'80 al. Alleen zaten er dan geen drugs in die naald, maar cyanide. :')

Vanaf 1:05

Grote leugenaar dit. Al zal ie t vast wel eens gedaan hebben.
pi_204871838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 11:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Niet correct. Ik kan jou een infuus prikken zonder dat jij het voelt.
En puur in de snelte injecteren kan prima met een insulinespuitje, deze naaldjes zijn haarfijn en ga jij helemaal niet voelen: zeker niet als ik een mooie pijnloze zone zoals een bil kies. Als je dan ook nog een product hebt wat lekker sterk is dus zeer weinig van nodig, dan ben ik op 1 seconde klaar. Je zou ook een insulinepen kunnen gebruiken, nog makkelijker!
Dus ja, het KAN wel.

Iemand vermelde hier dat een meisje aangaf een gat te zien in haar broek :') . Zelfs een dikke optreknaald maakt nog geen gaten in kledij dus dat is zeer ongeloofwaardig (die naald ga je trouwens ECHT wel gevoeld hebben).

Edit: ik zie er alleen het nut niet van in.. het kost iemand geld en je hebt er geen profijt van. Meldingen over echt misbruik zijn er niet, alleen mensen die onwel zijn geworden. Wat ben je daar nu mee als needle-spikinger...
Hoe dan ook moet iedereen van elkaars lijf afblijven.. waar gaat dit naartoe...
Maar de middelen die gebruikt kunnen worden hiervoor moeten met een dikkere naald en een paar cc worden ingebracht.
In Engeland was dit 2 jaar terug het geval en is dit onderzocht.

https://unherd.com/2021/11/there-is-no-spiking-epidemic/

[ Bericht 5% gewijzigd door Lospedrosa op 26-05-2022 16:09:20 ]
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 26 mei 2022 @ 17:51:20 #146
441859 crew  Lenny77
pi_204872915
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar de middelen die gebruikt kunnen worden hiervoor moeten met een dikkere naald en een paar cc worden ingebracht.
In Engeland was dit 2 jaar terug het geval en is dit onderzocht.

https://unherd.com/2021/11/there-is-no-spiking-epidemic/
Nuja ik weet het niet.. Genoeg troep wat hiervoor wel geschikt zou zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_204877113
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 14:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Koekoek. Even prikken @:wereldgozer @:zipportal @:poepz0r @:neef_wuppie
Zou echt helemaal leeg halen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204881328
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220527_93077384

quote:
Parket ontkent aanhouding na geruchten over ‘needle spiking’ op We R Young

Er zijn nog altijd geen concrete aanwijzingen van ‘needle spiking’ op het festival We R Young, meldt het parket van Limburg. Er werd een jongeman gefouilleerd, ‘maar hij is geen verdachte’.

Nadat verschillende tieners op het Hasseltse jongerenfestival We R Young onwel waren geworden, circuleerde op sociale media een naam en foto van een jongeman die mogelijk mensen had geïnjecteerd met een naald. Volgens de geruchten zou de jongeman opgepakt zijn. ‘Dat klopt niet’, reageert het parket. ‘We zijn op de hoogte van de beelden, maar de jongen is geen verdachte. Hij werd aangewezen door een van de meisjes die zich onwel voelde. Hij en zijn vriend werden gefouilleerd, maar niet aangehouden’, zegt persmagistraat Anja De Schutter.

Op de weide werden in totaal 24 mensen onwel. Er was sprake van needle spiking, waarbij slachtoffers geprikt zouden zijn geworden met al dan niet een giftige stof. Het festival werd daardoor vervroegd stilgelegd en de slachtoffers werden onderzocht.

Bij vijf jongeren laat het parket op de bloedstalen diepgaander toxicologisch onderzoek uitvoeren. De resultaten daarvan verwacht het parket volgende week. ‘ Alle urinestalen zijn intussen al negatief gebleken.’

Mechelen

Eerder werd het fenomeen al gemeld tijdens een voetbalwedstrijd van KV Mechelen afgelopen zaterdag. Het parket van Antwerpen heeft een onderzoeksrechter aangesteld die moet nagaan wat er is gebeurd met veertien jongeren (twaalf meisjes en twee jongens) die onwel werden. De camerabeelden hebben tot nu niets opgeleverd, laat het parket vandaag weten aan onze redactie.

Het gerecht hoopt dat een onderzoeksrechter klaarheid kan brengen in de zaak en dat hij kan achterhalen of de jongeren echt misselijk werden door een schadelijke stof. Een aantal van de slachtoffers zegt te zijn geprikt, maar medisch bewijs van prikletsels is er volgens onze bronnen (nog) niet.
En nu gaat men dus ook al over op het verspreiden van foto's van onschuldigen. Lekker bezig. :')
pi_204881441
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 14:15 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Eigen gebruik verhullen? Je hoeft met uitgaan weinig moeite te doen om iets te verhullen als vrijwel iedereen al onder invloed is. GHB valt daarin bepaald niet op.
Wel als ze out gaan en hun maag wordt leeggepompt in het ziekenhuis.
  maandag 6 juni 2022 @ 10:19:30 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204974731
En het volgende bullshitverhaal :')

https://www.telegraaf.nl/(...)rikt-man-20-opgepakt
quote:
’Twintig concertbezoekers geprikt, man (20) opgepakt’

TOULON - In het zuiden van Frankrijk is een 20-jarige verdachte in voorlopige hechtenis genomen in een onderzoek naar ’needle spiking’ tijdens een concert op een strand in Toulon afgelopen vrijdag.

Bij ’needle spiking’ worden slachtoffers ongevraagd geprikt met een injectienaald met een verdovende stof. Er hebben zich in Frankrijk de laatste tijd verschillende van zulke prikincidenten voorgedaan, voornamelijk in nachtclubs. Ook in Nederland en België werden meerdere meldingen gedaan van ’needle spiking’, maar nooit is vastgesteld dat er daadwerkelijk iemand geprikt werd.

De Franse autoriteiten melden dat de verdachte uit Toulon zondag in staat van beschuldiging is gesteld in het kader van een onderzoek naar een incident op een strand in de stad.

Daar hadden vrijdag een twintigtal toeschouwers van een concert aan de politie verklaard dat ze geprikt waren. Een van de slachtoffers, een veiligheidsagent, belandde in het ziekenhuis. Het is nog niet duidelijk of hij onwel werd door de prik of door de stress.

De opgepakte verdachte werd geïdentificeerd door twee jonge vrouwen die verklaarden dat ze hem gezien hadden met een injectiespuit en konden voorkomen dat hij hen kon prikken. De opgepakte man ontkent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')