Dat snap jij, dat snap ikquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs al zou je het een paar dagen dicht moeten gooien (wat ik op zich ook al niet snap, pak gewoon een cut-off waarna wijzigingen niet meer meegenomen worden voor payday x), pas dan die melding even aan.
Ik vraag het kerel ook wel eens, maar dat is meer omdatquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag Soul even als ik er niet bij kan.
Schoot me in het verkeerde keelgat dus ik wil vandaag even het gezicht zien van degene die dat bedacht heeftquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een efficiënte omschrijving, was een derde toevallig "Move"?
Spullen van de Action.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badborstels zijn van die dingen voor mensen die graag bij de Action komen.
Ja dan blijft het niet bij wat kriebelen zeker ^^quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag het kerel ook wel eens, maar dat is meer omdatrugkriebels
Oh, ik heb wel een keer gewerkt bij een bedrijf wat hetzelfde systeem had, maar dat ging wel goed.quote:
Luxequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zodat arme mensen zich ook luxe kunnen veroorloven"
"Luxe voor iedereen!"quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar iets om door getriggerd te raken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoot me in het verkeerde keelgat dus ik wil vandaag even het gezicht zien van degene die dat bedacht heeft
Misschien kom je te vaak in de Lidl.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dus een ander signaal? Er begint me nu iets duidelijk te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag het kerel ook wel eens, maar dat is meer omdatrugkriebels
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Conditioner van Lush in m'n lokjes gesmeerd en het ruikt zo lekker
Wel een beetje heftig.
Leuk voor de bijen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu volgens mij zo'n karamelwalm om me heen.
Oh, dat niet eens perse hoor, ik vind het gewoon fijn als 'ie aan me zit. Klef stel ditdat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus een ander signaal? Er begint me nu iets duidelijk te worden.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu volgens mij zo'n karamelwalm om me heen.
Hou dat vast.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat niet eens perse hoor, ik vind het gewoon fijn als 'ie aan me zit. Klef stel ditdat.
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Luxe voor iedereen!"
Of hoe die slogan dan ook maar mag gaan.
ZE ZIJN DIK DOOR DE WARMTE JAquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.
Al bijna tien jaar inmiddels.quote:
Ik moet zeggen, het valt mij mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |