Ik heb wel zin in een film.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:30 schreef GGMM het volgende:
Dat is een prima kopbal
Wat gaan we nu kijken?
Na het googlen neen ik enkel @KingRoland zijn mening serieus omtrent deze film.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Everything Everywhere All at Once schijnt leuk te zijn
Heeft Disney leuke series?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook wel. Iemand een aanrader op Netflix, HBO of Disney?
Lijkt me ook niet verstandig, films kijken ter info. Beter gewoon ter vermaak.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk geen films", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
Ik kan dit net geen like geven, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig, films kijken ter info. Beter gewoon ter vermaak.
Op1?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk geen films", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Ik ga dit even verwerken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan dit net geen like geven, volgende keer beter.
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn dochter vindt Mickey Mouse Clubhuis ERG leuk.
Genot, dat keek ik vroeger ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn dochter vindt Mickey Mouse Clubhuis ERG leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |