Een gaaf gifjequote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is een van mijn favoriete gifjes
Dat is waar, maar eigenlijk is bijna alles al wel een keer gedaan.quote:
Joh!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
Renovatie dag 9Je krijgt nu een echte centrale verwarming?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan ieder geval goed vooruit
stupidity has become as common as common sense was before
quote:
Ik had die dino toch ook wel eens op kantoor laten lopen hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]tof gedaan!!
Die clown was wel heftig, ik zou me kapot schrikken
Ja, een combiketel en radiatoren. Eindelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt nu een echte centrale verwarming?
Ze gaan ieder geval goed vooruit
Ik zou ook schrikkenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had die dino toch ook wel eens op kantoor laten lopen hoor.
Er zijn er meer van waarbij mensen zich echt de ****** schrikken.
Ik zou sterven als het een echte zou zijn. Zou niet rennen namelijkquote:
Welkom in de 20e eeuwquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, een combiketel en radiatoren. Eindelijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou sterven als het een echte zou zijn. Zou niet rennen namelijk
Die mag je binnenkort weer vervangen door iets andersquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, een combiketel en radiatoren. Eindelijk.
Bedoel meer dat ik niet zou rennen. Want dino's bestaan nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]Als het een echte zou zijn niet nee
Gelukkig niet meer nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik niet zou rennen. Want dino's bestaan niet
Dus als ze nu ineens wel gejurrasicparkt hebben ben ik dood
Ik heb wel eens een voetafdruk gezien...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik niet zou rennen. Want dino's bestaan niet
Dus als ze nu ineens wel gejurrasicparkt hebben ben ik dood
Gaafquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een voetafdruk gezien...
Wauwww!! Gaaf!!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaaf!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Tofquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik haat helemaal Spanjaarden wat een zwakzinnig volk is dat zeg gadverdammequote:
Ik vind dat je een 'beetje' over één kam scheert , maar als jij je daar beter bij voelt dan tja..quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik haat helemaal Spanjaarden wat een zwakzinnig volk is dat zeg gadverdamme![]()
![]()
Die taal ook slaat helemaal nergens opquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat je een 'beetje' over één kam scheert , maar als jij je daar beter bij voelt dan tja..
Okayquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die taal ook slaat helemaal nergens op
Haha ja ik heb geen gasquote:
Ze hebben wel lekkere worstquote:
Nou geef ze maar aan mij. Wat ben je bokkig de laatste tijd.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou geef ze maar aan mij. Wat ben je bokkig de laatste tijd.
En lekkere hamquote:
Ik haat blof, zo zeeuwsquote:
Sommigen zijn zelfs homo ...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hierhas ik comentaar op maar dat hou ik maar even voor me
Ook lekkerquote:
Het lijkt er een beetje op, maar nee.quote:
Gekke ham dan.. ik zie zelfs van die zuignapjes ...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op, maar nee.
Dit was in een beroemde hammenzaak in Madrid.
Ben ik van Spaanse bloed ?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gekke ham dan.. ik zie zelfs van die zuignapjes ...
Oh wacht… je hebt gelijk. Dat zat er inderdaad ook bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Gekke ham dan.. ik zie zelfs van die zuignapjes ...
Ja ik wist dat daar een Spaanse zaak zat.. nog nooit geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:56 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk ChufBij mij in de straat
Beetje duur helaasquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wist dat daar een Spaanse zaak zat.. nog nooit geweest
De Prinsen van Oranje waren homo'squote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
De Prinsen van Oranje hebben Spanje altijd geerd
quote:
Over het algemeen zorgen homo's niet voor heel veel nageslacht, zeker niet in die tijdquote:
Als je DNA blijft mixen gaat het op den duur misquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Over het algemeen zorgen homo's niet voor heel veel nageslacht, zeker niet in die tijd
Wantquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je DNA blijft mixen gaat het op den duur mis
Nee idd maar moet toegeven dat ik betere ham in Spanje heb gehad die niet deze prijs aantiktequote:
Die Hammen moeten wel op transport natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee idd maar moet toegeven dat ik betere ham in Spanje heb gehad die niet deze prijs aantikte
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Hammen moeten wel op transport natuurlijk...
Om zelf zo'n hele poot te verorberen is wel een gedoe...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Heb ooit zo'n hele poot in plastic op de botenwagen terug naar Nederland laten komen![]()
Niet te vreten zo taai
Doet me denken aan Utopia, waarin ze (ben die namen allang alweer vergeten) een prachtige ham mishandelden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Heb ooit zo'n hele poot in plastic op de botenwagen terug naar Nederland laten komen![]()
Niet te vreten zo taai
Haha ja dat was ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Om zelf zo'n hele poot te verorberen is wel een gedoe...
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Doet me denken aan Utopia, waarin ze (ben die namen allang alweer vergeten) een prachtige ham mishandelden.
Oh ja!! Dat was echt vreselijk om te zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]Dat waren Die sukkels van een Boyd en Jessie
Wat een barbaren
Dat was treurig jaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Doet me denken aan Utopia, waarin ze (ben die namen allang alweer vergeten) een prachtige ham mishandelden.
Wat ik wel eens deed , was een paar grote stukken bij zo'n Spaanse hammen shop vacuum in laten pakken voor transport ..quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat was ook niet de bedoeling.
Wilde voor iedereen een pakketje maken
Als het aan hun had gelegen was ie in de blender gegaan en vervolgen door een emmer aardappelpuree epraktquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ja!! Dat was echt vreselijk om te zien.
Minstens!!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het aan hun had gelegen was ie in de blender gegaan en vervolgen door een emmer aardappelpuree eprakt
OMG jaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het aan hun had gelegen was ie in de blender gegaan en vervolgen door een emmer aardappelpuree eprakt
brandden ze daar geen koffiebonen in?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:23 schreef chufi het volgende:
Ze habben ook zo'n grote paellapan, maar volgens mij nooit gebruikt om paella te maken
Discriminatiequote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
Vrouwen in Spanje mogen maandelijks extra vakantiedagen opnemen
Tijdens hun menstruatie krijgen ze vrij.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
Ik vind het maar raar gedoequote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:00 schreef chufi het volgende:
Dat lijkt mij wel handig jaquote:
Ik ook, ik ben dan ook benieuwd naar de regels die daar voor zouden moeten komenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel handig ja![]()
Ligt vast aan mij maar ik vind het onzin
Jaquote:
Ik ook wel , want dat gaat hier vast ook een ding worden gok ikquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben dan ook benieuwd naar de regels die daar voor zouden moeten komen
Hier? Geloof het echt niet met de VVD en de huidige houding van de werkgeversquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook wel , want dat gaat hier vast ook een ding worden gok ik
Ik vind het in Spanje al een onzinnig iets, verder weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HIer? Geloof het echt niet met de VVD en de huidige houding van de werkgevers
Ik dacht dat ik er onderwerp over langs zag komenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er onderwerp over langs zag komen
Alle vrouwen gaan dit eisenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op TV dacht ik NED 1 maar ik viel er half in en zappte ook weer wegquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar?
Ik heb er van de week wel iets in NWS over gelezen
Tot je 75e, wel een voordeel dat vrouwen dan niet meer menstrueren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier? Geloof het echt niet met de VVD en de huidige houding van de werkgevers
Het enige wat er nu uit komt is bek houden en doorwerken.
Dan gaan werkgevers dames in de overgang voorrang geven op een baan.quote:
Dat moet je de regering niet wijs makenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot je 75e, wel een voordeel dat vrouwen dan niet meer menstrueren.
Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaan werkgevers dames in de overgang voorrang geven op een baan.
Het effect gaan zijn dat vrouwen het nog moeilijker krijgen op de arbeidsmarkt bij zo'n regel. Je gaat als werkgever wel 2 keer nadenken voordat je een vrouw aanneemt. Die kan zomaar maandelijks 3 tot 5 dagen extra weg zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot je 75e, wel een voordeel dat vrouwen dan niet meer menstrueren.
Ik snap niet waarom vrouwen die maandelijks zoveel problemen ondervinden dat ze niet kunnen werken zich dan niet gewoon ziek kunnen melden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het effect gaan zijn dat vrouwen het nog moeilijker krijgen op de arbeidsmarkt bij zo'n regel. Je gaat als werkgever wel 2 keer nadenken voordat je een vrouw aanneemt. Die kan zomaar maandelijks 3 tot 5 dagen extra weg zijn.
Misschien is het regelmatig ziek melden een makkelijke reden tot eventueel ontslagquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vrouwen die maandelijks zoveel problemen ondervinden dat ze niet kunnen werken zich dan niet gewoon ziek kunnen melden.
Dat zal wel op de een of andere rare manier te makkelijk gedacht zijn ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom vrouwen die maandelijks zoveel problemen ondervinden dat ze niet kunnen werken zich dan niet gewoon ziek kunnen melden.
Dit las ik ook elders,maar die lopen er dan tegen aan dat ze een contractverlenging wel kunnen vergeten.Plus het feit dat het op deze manier de werkgever geld gaat kosten en niet de ziektewet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaan er hoe dan ook tegenaan lopen denk ik. Als je zo vaak weg bent is het wel makkelijk het jaarcontract niet te verlengen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit las ik ook elders,maar dan die lopen er dan tegen aan dat ze een contractverlenging wel kunnen vergeten.Plus het feit dat het op deze manier de werkgever geld gaat kosten en niet de ziektewet.
Dat heeft mn dochter ooit wel ondervonden , niet omdat ze ongesteld was maar omdat dr flat overstroomd was en de hele nacht bezig en wakker was geweest en ff in zak en as zat ...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal wel op de een of andere rare manier te makkelijk gedacht zijn ofzo.
Of misschien is de spaanse ziektewet niet zo goed.
Sterker nog. Ik wil het ookquote:
Nou weet ik ook niet of dat een reden is voor de ziektewet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft mn dochter ooit wel ondervonden , niet omdat ze ongesteld was maar omdat dr flat overstroomd was en de hele nacht bezig en wakker was geweest en ff in zak en as zat ...
Ze zat zogenaamd nog in dr proefperiode..... bij een kinderopvang was dat nog... Misschien was het wel een geluk want daarna besloot ze om te willen gaan vliegen en 6 maanden later zat ze in een vliegtuigquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weet ik ook niet of dat een reden is voor de ziektewet.
Daar hebben ze hier nou juist bijzonder verlof voor.
Raar dat je mensen om zo'n reden laat gaan wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zat zogenaamd nog in dr proefperiode..... bij een kinderopvang was dat nog... Misschien was het wel een geluk want daarna besloot ze om te willen gaan vliegen en 6 maanden later zat ze in een vliegtuig
Ja dat gaat om 1 punt ...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
Liverpool redde het nog wel.
Spannende laatste ronde dus.
Bij sommige bedrijven krijg je de eerste dagen dat je ziek bent niet uitbetaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is vaak wel de norm, de eerste of eerste twee dagen krijg je niet betaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven krijg je de eerste dagen dat je ziek bent niet uitbetaald.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is vaak wel de norm, de eerste of eerste twee dagen krijg je niet betaald.
Ja alles om de werkgever maar weer te beschermen en de werknemer niet. Degene die zouden willen profiteren, melden zich toch wel ziek en desnoods nog wat langer dan nodig. En aan de andere kant heb je de werknemer die dan toch maar doorwerkt terwijl hij toch echt wel ziek is.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:44 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik ziek ben (1, 2 of 100 dagen) krijg ik helemaal niets.
Dus: niet ziek worden
Ja, zoiets.quote:
Floortje.quote:
Dan wens ik je nog heel veel gezonde jaren zonder lang ziek zijn. Dat wens ik je sowieso wel natuurlijk.quote:
Wel waar!quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen![]()
Alles okeej FF?
Ja dat zal bestquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zulke verzekeringen zijn behoorlijk duur geloof ik.
Hier alles rustig.Met jou dan?quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen![]()
Alles okeej FF?
Hier ook, heb het alweer te warmquote:
Zal er wel zijn maar die heb ik niet. Ik ben alleen verzekerd voor ongevallen.quote:
Insgelijksquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan wens ik je nog heel veel gezonde jaren zonder lang ziek zijn. Dat wens ik je sowieso wel natuurlijk.![]()
Dat is idd wel verstandig, de rest maar hopen dat het meevaltquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zal er wel zijn maar die heb ik niet. Ik ben alleen verzekerd voor ongevallen.
Dat is altijd wel leuk om te doen.Wij hebben ook een tuintje maar het is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier ook, heb het alweer te warm![]()
Maar we hebben nu weer een tuin/terrasje dus vandaag lekker wezen shoppen voor een parasol en tuintafel enzo
Wat is een Elvis Juice?quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:11 schreef Flory het volgende:
We hebben ons terrasje ingewijd met een Elvis Juice![]()
![]()
Heb nu nog een half wijntje en zo maar slapen
Ik heb een tijd gehad dat ik daar halve dagen mee bezig was, nu vind ik een paar lekkere stoelen en wat mooie planten in een pot wel prima, lekker relaxenquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is altijd wel leuk om te doen.Wij hebben ook een tuintje maar het is niet echt mijn ding.
Heerlijk genieten van het terras zo, planten, hommels, vlinders, drankje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik daar halve dagen mee bezig was, nu vind ik een paar lekkere stoelen en wat mooie planten in een pot wel prima, lekker relaxen
Jij gaat voor de pillen in Wodka?quote:
Zie dat heel veel in Schotland nu. Hele schappen met allerlei verschillende blikjes.quote:
Hier ook veel pakketten online te bestellen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Zie dat heel veel in Schotland nu. Hele schappen met allerlei verschillende blikjes.
De lekkerste zitten in blik tegenwoordig, gewoon goedkoper en heus niet minder lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Zie dat heel veel in Schotland nu. Hele schappen met allerlei verschillende blikjes.
Utopia style.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor een tampon gedoopt in wodka anaal ingebracht.
Ik heb er geen verstand van maar neem wat blikjes voor m'n broertje mee terug.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ook veel pakketten online te bestellen.
Brew Dog is een Schots merk zie ik nuquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
De lekkerste zitten in blik tegenwoordig, gewoon goedkoper en heus niet minder lekker.
Ieder z'n ding hé, er is zoveel tegenwoordigquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar neem wat blikjes voor m'n broertje mee terug.
[..]
Brew Dog is een Schots merk zie ik numaarja geen verstand van dus. Mij doe je er geen plezier mee.
Ja keuzestress. Alhoewel ik op een terrasje toch vaak kies voor La Chouffe van de tap.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Ieder z'n ding hé, er is zoveel tegenwoordig
Ik heb al jaren geen tampons meer in huisquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Voor een tampon gedoopt in wodka anaal ingebracht.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een fijne TT
Mijn UI was altijd met barbapapa
Hier is vaak teveel keuze, ik kies meestal een lekkere hoppige IPAquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja keuzestress. Alhoewel ik op een terrasje toch vaak kies voor La Chouffe van de tap.
De overgangquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen tampons meer in huis
één van de wijzequote:
Ik heb hem hier niet gezienquote:
Ja, maar is die wijs?quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso!
Maar dat drinkt chufi af en toe ook hoor
Chufi is wel zeker wijs.quote:
Ik hem daar nog niet op kunnen betrappen, wel aanwezig en dat is ook iets.quote:
Nou, vertel, jou geloof ik welquote:
Jij bent er ook bijna nooit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik hem daar nog niet op kunnen betrappen, wel aanwezig en dat is ook iets.
Mensen lezen meequote:
Grootste kutband everquote:
Gewoon neequote:Op woensdag 18 mei 2022 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Grootste kutband ever![]()
En die teksten
![]()
![]()
![]()
![]()
Blaf that is
Mooie binnenkomer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Grootste kutband ever![]()
En die teksten
![]()
![]()
![]()
![]()
Blaf that is
1 keer in 10 jaar misschienquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sowieso!
Maar dat drinkt chufi af en toe ook hoor
Dat zul je vaak gehoord hebben als je avances maakte naar een dame toe en haar ten dans vroeg op die kotsherrie van je, kutkloontje.quote:
Ben jij wel helemaal lekker joh, tief opquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat zul je vaak gehoord hebben als je avances maakte naar een dame toe en haar ten dans vroeg op die kotsherrie van je, kutkloontje.
Alles wel hier,met U?quote:
Hey Plyquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:59 schreef PLY het volgende:
Alleen hier brand nog licht, verder niks meer op fok
oudjes hebben minder slaap nodig zeggen zequote:Op woensdag 18 mei 2022 00:59 schreef PLY het volgende:
Alleen hier brand nog licht, verder niks meer op fok
Stukje geen wekkerquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
oudjes hebben minder slaap nodig zeggen ze
Engine kerelquote:
Kijk maar naar mij iddquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
oudjes hebben minder slaap nodig zeggen ze
Heer PLY.quote:
Lekker slipe.quote:
En een dansje doen.quote:
Jaquote:
Of jij moet ff liedje zingen?quote:
Truste kerelquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Hierbij sluit ik het topic voor vanavond
Opxoutelandenquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles wel hier,met U?
Even ter illustratie op je Blof post:
Je buien zijn de wolken
Aan mijn hemelsblauw humeur
Ik heb m'n handen op je heupen
Maar m'n hoofd is bij de deur
Je ogen blijven grijs
Ontkennen elke kleur
Het is alsof hier niemand woont
Alsof er niets gebeurt
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Hierbij sluit ik het topic voor vanavond
Kutkloontje komt de sfeer verzieken en toch heel verontwaardigdquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker joh, tief op
Wil je aandachtquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kutkloontje komt de sfeer verzieken en toch heel verontwaardigd![]()
doen.. Heel apart!2
Bizarquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles wel hier,met U?
Even ter illustratie op je Blof post:
Je buien zijn de wolken
Aan mijn hemelsblauw humeur
Ik heb m'n handen op je heupen
Maar m'n hoofd is bij de deur
Je ogen blijven grijs
Ontkennen elke kleur
Het is alsof hier niemand woont
Alsof er niets gebeurt
Je bent zelf een slet.quote:
In hun podcast geven ze ook toe dat ze slecht zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 01:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
BizarAfschieten dat taalmisbruikend tuig
Wie doet daar niet aan mee?quote:Op woensdag 18 mei 2022 01:07 schreef chufi het volgende:
Oops Vrienden van Amstel...daar doen die Blof ook altijd aan mee?
Sly, want dat is een loserquote:
Glennis,Marco,Lil Kleine en hoe heet die andere?quote:
Hoe is op.quote:
Imca Marinaquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Glennis,Marco,Lil Kleine en hoe heet die andere?
Zou je wel willenquote:
Thijs?quote:Op woensdag 18 mei 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Glennis,Marco,Lil Kleine en hoe heet die andere?
Ja, maar geen exen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 01:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn jullie goede kennissen van elkaar soms?
Wat is daar dan weer leuk aan? En het is gewoon een klootzakquote:
Oohh dus geen zij?quote:Op woensdag 18 mei 2022 01:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, maar geen exen.Hij kwam al vaker op fok onder een andere naam.. 'Niveautje' is vrij makkelijk herkenbaar
Die ook niet maar ik bedoelde Ali B.quote:
Sfeerverziekertjequote:Op woensdag 18 mei 2022 01:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat is daar dan weer leuk aan? En het is gewoon een klootzak
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 18 mei 2022 01:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat is daar dan weer leuk aan? En het is gewoon een klootzak
Beerquote:
Jij bent dan ook een beetje raarquote:
Als zo'n paardenlul en vals wicht als jij me een klootzak vindt kan ik niet meer dan tevreden zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:14 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
BeerJammer dat die er niet is om jou de gordjnen in te jagen.
![]()
Je bent nog steeds een klootzak trouwens.
Altijd mooi dat zelfinzichtquote:
Ik had het over Glennis en consorten.quote:
Waar is jouw forumpje? Wat doe je hier.?quote:Op woensdag 18 mei 2022 01:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als zo'n paardenlul en vals wicht als jij me een klootzak vindt kan ik niet meer dan tevreden zijn
Dit ga ik morgen nog eens nalezenquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als zo'n paardenlul en vals wicht als jij me een klootzak vindt kan ik niet meer dan tevreden zijn
Veel plezierquote:
Mijn broertje heeft een nieuw project,wil je dat zien?quote:
Van jou altijdquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een nieuw project,wil je dat zien?
Was jij niet allang slapen?quote:
Ach je weet hoe dat gaat op fok, ff hier kijken en ff daar. En dan bekenden en zomaar uur verderquote:
Doe maar nietquote:
Nee? Als ik zeg dat ik ga slapen dan ga ik slapenquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Ach je weet hoe dat gaat op fok, ff hier kijken en ff daar. En dan bekenden en zomaar uur verder
Dit is Beam Bosk.quote:
Kunstig, en zeer grappig wel. Dat hij wat meemaakt geloof ik graag, maar goed dat hij niet praten kanquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Beam Bosk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij maakt wat mee.
Dat maakt hij zelf en nu beleefd Beam avonturen.quote:
quote:
Maar wel leukquote:Op woensdag 18 mei 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat maakt hij zelf en nu beleefd Beam avonturen.
Mijn broertje doet dit.quote:
Nou zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |